Jump to content
Sign in to follow this  
muis

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit! deel 2

Recommended Posts

Dieder wrote:

Lijkt me de dan Kuip of Arena worden.

please please please please please please please please de KUIP:-)) Ik zie nog steeds (alhoewel dat nu niet meer kan) bij de Joshua Tree Tour aldie mensen zitten bovenop! de bovenste ring bij de ondergaande zon!! Dat beeld vergeet ik nooit weer!

Ultra Violet (Light My Way) .. heeeerlijk nummer.

en wat de voorverkoop betreft , ik hoop dat jullie gelijk hebben met woensdag of donderdag de presale,

dan hebben we die maar vast in the pocket.

Natas, je bedje is nog vrij aan 1 kant.

Wij gaan zeker niet mee naar Dublin ivm onze zomervakantie.

Ik hoop dat we tijdens de vakantie U2 nog ergens kunnen meepikken maar dat zullen de tourdata

straks duidelijk maken.

Maar Debi en JR zochten ook nog een slaapplaats he dus dat komt wel goed.

Wel héél erg bedankt voor het aanbieden van je bed happy.gif

Ik ga natuurlijk wel proberen om kaartjes te scoren voor jullie hé !

Ik hoop dat het NIET de arena wordt .. vond dat nix.

Van mij mag het weer in het Goffert park , dat vond ik zooo gaaf.

Het wordt spannend.

Hallo allemaal,

Heb al een poosje meegelezen,maar vond het nu ook wel leuk om even hallo te zeggen.Ben hier nog niet zo lang,maar t ziet er wel gezellig uit. Ook ik benverkocht aan het nieuwe album en aan U2. Favo op t moment is Breathe gevolgd door Magnificent en de rest van NLOTH op een gedeelde 3e.

Het maakt mij niet veel uit zolang het liever niet de Arena is. Is het wel de Arena, ........dan laat ik het er natuurlijk niet om over gaan.

Bedoel je dat je ze helemaal niet gaan zien Nicole? Dat zou heel jammer zijn.

Heeij stelletje kletsmakkers!

Weer zoveel nieuwe pagina's ;)

Ik zag dat Willy al de tekst had geplakt die ik kwam plakken,

klinkt gaaf hè!! Rondrijdend podium, kikken!

Wordt wel erg erg erg erg spannend volgende week...

En is die datum van de pré sale al zeker???

Vind het zo fijn als de data bekend zijn dan kunnen we eindelijk bedenken hoe en wat qua concerten enzo en qua vakantie.

Wij zijn in dubio: Dublin of Italië een paar (ga gewoon ff uit van makkelijk te krijgen kaarten ;) concerten meepikken tijdens vakantie daarheen ...

Maar ik zie erg vele naar Dublin gaan dus dat is ook wel heeeeel heeeeeel erg leuk ... luxe beslissingen!

En zo heeeeeeeeeeel heeeeel graag idd NIET NIET NIET de arena ;)

nicolleke wrote:

dat is het al Juul
happy.gif
of bedoel je iets anders ?

Ik bedoel alles rondom U2 happy.gif

Yes :-) mijn status is veranderd naar Achtung Baby waar je op een druilerige woensdagmiddag al niet blij mee kan zijn!

Ga vanavond even naar die HD kwaliteit luisteren Juul, kan op het werk niet :-)wel beeld maar geen geluid.

welkom hier guus!

thanks voor alle linkjes weer......laptop stroomt over, dus bewaar alleen de mooiste...;-))

hoe eerder de presale, gewone sale en weet ik veel wat....hoe beter!!!

superjammer dat je niet naar dublin gaat nicole....:-((((((

ben nu wel heel benieuwd hoe de tour eruit gaat zien!!!

volgens mij waren ze zelf ook niet zo weg van de Arena heb ik ooit ergens gelezen, hopelijk zijn ze dat niet vergeten

Da's een erg mooie opname Juul!!!

Laat het ajb niet volgende week donderdag zijn wanneer de pré sale van start gaat ... dan kan ik echt niet achter de computer zitten :( ;(

Haha, ik heb hetzelfde als jou, ik wil niet naar de Arena ... maar ga uiteraard wel ;) (principes ... nah ... )

Band speelt het liefst natuurlijk in De Kuip maar dat moet ook maar net mogelijk zijn ivm wedstrijden ed.

Is goed! Moet in algemeen een nieuwe topic en dan allemaal ja ja ja roepen ;)

Dan ff een andere vraag: Die Ju Ju Man ... klopt het dat dat een soort voodoo / witch docter is??? Ik snap er niks van en van internet wordt ik niet veelwijzer, het lijkt een soort logische engelse uitdrukking weet iemand raad?

Nou een oproep nu lijkt me een beetje laat. Als het nu al rond is gaan ze het niet meer veranderen.

hobbes wrote:

Haha, ik heb hetzelfde als jou, ik wil niet naar de Arena ... maar ga uiteraard wel
;)
(principes ... nah ... )

Zie in je profile dat je eerste "gig" ook de Joshua Tree tour was..........ook in de kuip? Kun jij je dat nog herinneren die mensen diebovenop de bovenste ring zaten?

PSV stadion ... dat lijkt mij nu fijn! :))))

En ik ben gelukkig niet numb meer ...

Ilona, wel stoer dat je al een party girl bent!

Dieder wrote:

Nou een oproep nu lijkt me een beetje laat. Als het nu al rond is gaan ze het niet meer veranderen.

Daar heb je wel gelijk in maar baat het niet dan schaadt het ook niet denk ik, maar het zal inderdaad niet veel verschil meer gaan maken.

Dieder wrote:

Je hebt wel gelijk denk ik, maar ja baat het niet dan schaadt het ook niet zullen we maar zeggen. Maar ik denk inderdaad niet dat het nog zodenaan de dijk zet

Yra66 wrote:

hobbes wrote:

Haha, ik heb hetzelfde als jou, ik wil niet naar de Arena ... maar ga uiteraard wel
;)
(principes ... nah ... )

Zie in je profile dat je eerste "gig" ook de Joshua Tree tour was..........ook in de kuip? Kun jij je dat nog herinneren die mensen die bovenop de bovenste ring zaten?

Jij bedoelt echt op de rand van het stadion? als op het dak zeg maar?

Dat kan ik me niet herinneren, wel hoe ongelooflijk gaaf het was om als 'ukkie' naar zo een groot concert te mogen tongue.gif

Was bij jou ook je eerste?

En qua verschil maken in stadion, ik denk dat je gelijk hebt maar we kunnen het toch proberen en als ze dan niet in de Arena komen kunnen we zeggen dat hetdankzij ons is ;)

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...