Jump to content
Sign in to follow this  
muis

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit! deel 2

Recommended Posts

Yra66 wrote:

Dieder wrote:

Nou een oproep nu lijkt me een beetje laat. Als het nu al rond is gaan ze het niet meer veranderen.

Daar heb je wel gelijk in maar baat het niet dan schaadt het ook niet denk ik, maar het zal inderdaad niet veel verschil meer gaan maken.

Tja als ze het nog niet weten, laten we ze het weten. En als ze het wel weten hoop ik dat ze er iets op gevonden hebben. Ik ga natuurlijk weltongue.gif

PS hoe kan een URL klikbaar maken?

En qua verschil maken in stadion, ik denk dat je gelijk hebt maar we kunnen het toch proberen en als ze dan niet in de Arena komen kunnen we zeggen dat het

dankzij ons is ;)

Hey Mirjam, hoe gaat het met jou??? :-) Mij maakt het niet uit, Kuip of Arena....Kuip is beter qua geluid, maar denk dat het niet meer mag en Arena is voor mijdichterbij......Ga jij ook naar Dublin?? Was leuk de laatste keer ..:-)

hela hola, jullie eindelijk gevonden, en nu zonder dat ik iedere keer in moet loggen als ik van topic verander... hoop dat die kinderziektes wegblijven nu ...

is dennis al de zoo ingelaten ???

oooh, nog een week en dan weten we zoveel meer, en hebben we hopelijk iets meer rust .....

hebben jullie nog tips omtrent vliegen en accomodatie in dublin ??

heb mijn ouders weer warmgekregen om daar weer heen te gaan met zn 3tjes

wil verder zelf naar barcelona, parijs, brussel en de kuip ...... en misschien polen ....

ik heb nu al lol voor 10 .. ben onder de indruk van de media attention die ze weten te genereren, u2way ole ole ....

en juul, die hdlink klinkt nog behoorlijk mpp3 ringelachtig, misschien de beelden wel goed, maar t geluid is erbarmelijk ...

ik was trouwens met pico aan t brainstormen over hoe vet t in owerden was, en wat we nu zouden kunnen doen met onze stapel boksjes, hebben hier in tilburg ookeen locatie waar we misschien een soort van gathering kunnen organiseren, (is kant en klaar zaaltje, klein maar fijn) misschien wel een leuk idee om dat voorde tour te doen ? ergens in mei ofzo ??? een avondje dansen en fijn gezelschap met andere u2nutters ......

nja ..... we gaan zien wat ervan gaat komen ..... tot laters .... hoi hoi

helemaal vooraan staan is de enige hulp in de arena ;)

Geen idee van die url ...

Jawel hoor , ik ga U2 echt zien ( en vaak ook dit jaar gna gna happy.gif )

alleen niet in Dublin.

De meeste andere europese optredens zijn makkelijker te combineren

tijdens onze zomervakantie-caravan-U2achterna-tour roll.gif

En welkom Guus ! leuk dat je wat van je laat horen .. het is hier KEI gezellie smokin.gif

hobbes wrote:

Yra66 wrote:

hobbes wrote:

Haha, ik heb hetzelfde als jou, ik wil niet naar de Arena ... maar ga uiteraard wel
;)
(principes ... nah ... )

Zie in je profile dat je eerste "gig" ook de Joshua Tree tour was..........ook in de kuip? Kun jij je dat nog herinneren die mensen die bovenop de bovenste ring zaten?

Jij bedoelt echt op de rand van het stadion? als op het dak zeg maar?

Dat kan ik me niet herinneren, wel hoe ongelooflijk gaaf het was om als 'ukkie' naar zo een groot concert te mogen wink.gif

ukkie:-) of op een andere dag kan ook natuurlijk

had ff die link van jr gedowload......oooooooh, vanaf 4.00......lekkerrrrrrrrrrrrrrr

magificent!!!

jess, je blijft in my fans staan....net als tina.....snap er niets van......

maar NA al het ticket gedoe en ik meer "rust" heb, ga ik me er wel 's verder in verdiepen....

welkom stevie!

via quick reply gaat het bij mij ook niet makkelijk....

CTRL-l......

een ] tekort en een = teveel.......

via reply gaat het beter.....

JessLS wrote:

Hey Mirjam, hoe gaat het met jou??? :-) Mij maakt het niet uit, Kuip of Arena....Kuip is beter qua geluid, maar denk dat het niet meer mag en Arena is voor mij dichterbij......Ga jij ook naar Dublin?? Was leuk de laatste keer ..:-)

Heeij Jessica!!!!!! Leuk je ff te "zien" had wel gezien enzo soms dat je hier was geweest maar nooit tegelijk :(

Ik weet het nog niet qua Dublin, het ligt een beetje aan de tijd, ook van de rest want of Dublin of vakantie Italië combi-en met concerten daar ... financieelist 1 van de 2. Ik neig naar Dublin. Daniel naar Italië, dus de data moeten het beslissen en wij dus maandag als het echt zo gaat zijn dat de pré sale snel nade bekendmaking is

muis wrote:

welkom stevie!

via quick reply gaat het bij mij ook niet makkelijk....

CTRL-l......

een ] tekort en een = teveel.......

via reply gaat het beter.....

Thx, U2 fan sinds 1984, shows sinds 1987 devil.gif

Van de rest van je bericht kan ik geen chocolaa maken laugh.gif

hobbes wrote:

JessLS wrote:

Hey Mirjam, hoe gaat het met jou??? :-) Mij maakt het niet uit, Kuip of Arena....Kuip is beter qua geluid, maar denk dat het niet meer mag en Arena is voor

mij dichterbij......Ga jij ook naar Dublin?? Was leuk de laatste keer ..:-)

Heeij Jessica!!!!!! Leuk je ff te "zien" had wel gezien enzo soms dat je hier was geweest maar nooit tegelijk
:(

Ik weet het nog niet qua Dublin, het ligt een beetje aan de tijd, ook van de rest want of Dublin of vakantie Italië combi-en met concerten daar ... financieel

ist 1 van de 2. Ik neig naar Dublin. Daniel naar Italië, dus de data moeten het beslissen en wij dus maandag als het echt zo gaat zijn dat de pré sale snel na

de bekendmaking is

het is geloof ik bij iedereen weeeeer een gedoe.....zelf moet ik ook pas volgende week beslissen waar ik naartoe ga (liefst Dublin Amstedam en een andere stad)en met beperkte tijd en budget...nieuwe baan sinds 4 maanden, dus niet veel vakantie.....wordt bij mij dus passen en meten...:-) Maar wel leuk dat ik jeinderdaad eens hier tref:-)) Daniel ook nog steeds in de ban van ons bandje? En zijn jullie nog verhuisd???

Paul een geweldig idee :-))))))

ach gelukkig werkt ctrl c / ctrl v ook ;)

(in de hoop dat mijn 60 seconden nu voorbij zijn)

muis wrote:

had ff die link van jr gedowload......oooooooh, vanaf 4.00......lekkerrrrrrrrrrrrrrr

magificent!!!

maar NA al het ticket gedoe en ik meer "rust" heb, ga ik me er wel 's verder in verdiepen....

Ik zal even kijken, maar ik ben ook fan van jou en dan moet een van ons geloof ik iets aanklikken, ben nog niet helemaal thuis in alle toeters enbellen.....LOL:-)

nicolleke wrote:

Jawel hoor , ik ga U2 echt zien ( en vaak ook dit jaar gna gna
image
)

alleen niet in Dublin.

De meeste andere europese optredens zijn makkelijker te combineren

tijdens onze zomervakantie-caravan-U2achterna-tour
image

En welkom Guus ! leuk dat je wat van je laat horen .. het is hier KEI gezellie
image

Ohh gelukkig dacht al dat kan toch niet waar wezen:-))

muis wrote:

Tina bij mij ook.

JessLS wrote:

het is geloof ik bij iedereen weeeeer een gedoe.....zelf moet ik ook pas volgende week beslissen waar ik naartoe ga (liefst Dublin Amstedam en een andere stad) en met beperkte tijd en budget...nieuwe baan sinds 4 maanden, dus niet veel vakantie.....wordt bij mij dus passen en meten...:-) Maar wel leuk dat ik je inderdaad eens hier tref:-)) Daniel ook nog steeds in de ban van ons bandje? En zijn jullie nog verhuisd???

Niet meer verhuisd, zijn zo veel-eisend geloof ik ;)

En zie het nu niet helemaal zitten een ander huis te kopen en vooral niet ons huidige huis te verkopen ... in plaats daarvan maar weer eens hevig aan deklus:) Schilderklussen met name.

Nieuwe baan, leuk! Vakantie minder ... ben je iets heel anders gaan doen of gewoon ff ergens anders?

Daniel zegt altijd dat hij 'moet' maar hij quote Bono al bijna twee weken dus echt erg vindtie het niet happy.gif

JessLS / muis wrote:

Ik zal even kijken, maar ik ben ook fan van jou en dan moet een van ons geloof ik iets aanklikken, ben nog niet helemaal thuis in alle toeters en bellen.....LOL:-)

Volgens mij als je bij my fans staat kun je op diegene klikken en add to friends doen, dat lijkt altijd te werken (althans was bij mij zo)

Ilona, volgens mij moet je naar my home dan naar my fans en dan toevoegen als friend......

Nu moet ik helaas even en trapgat opmeten ... een plank kopen ... en naar het postkantoor ...

hoop tot dalijk! Maar mezelf kennende wordt het vast pas morgen ;(

Mirjam, het valt dus wel mee met Daniel...hahahaha

Enne, ja nieuwe baan, niet helemaal anders maar ben nu via Maandag gaan werken als casemanager Werk en Re-integratie bij de Gemeente Leeuwarden. Dat is ookvoor een deel wat ik al deed, maar daarnaast kunnen we ook adviezen geven op sociaal-psychisch gebied en gedrag monitoren tijdens de trainingen die we geven,veel direct coachen en begeleiden, en dan als team zelfstandig opererend en geheel verantwoordelijk voor ons resultaat.....dus geen ambtenaar...wel ingehuurddoor een gemeente ;-) En beter qua werktijden, heb nu ook een lease autootje..... Jij nog steeds bij RGD? En weer klussen....jullie hobby! hahahahaha, net alshier....tsssss

Ik moet ook weer even wat anders gaan doen;-) misschien tot vanavond, :-)) moet haast wel anders moet je zoveel pagina's bijlezen morgen.......veel plezierallemaal!

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...