Jump to content
Sign in to follow this  
muis

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit! deel 2

Recommended Posts

hahahaha, niet verkocht nog ad.....alleen nog lijstje wie er 1 wil.....19 tot nog toe...

daarna komen de onderhandelingen pas...;-)

Zo, weer bijgelezen.

Ik lees dat er misschien tired.gifplekken voor Dublin vrij zijn? Ik wil absoluutniet voordringen, maar als anderen al voorzien zijn houd ik me aanbevolen. Sinds ik met pimp.gif ben gestopt eyes.gif snurk ik niet meer... roll.gif

snurk je dan niet meer???.........wow..............ahum.............LOL

zo hehe...ff doorworstelen weer. Zoals je zei Willy: good old days!

Wat een gezanik over Kuip/Arena zeg. Ik wil ze gewoon zien/horen/voelen/dreunen etc.

Waar ze ook moge optreden...al doen ze het in het stadion van de Graafschap...

Oh Ilona,

De openingsact is de winnaar van de Limburgse talentenjacht NU OF NOOIT en wel de groep KINGS OF THE DAY.

Ik bedoel: Kings of Leon komen helemaal niet op Pinkpop. Ga dus maar lekker naar Bruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucccceeeeeeeeeee

Weer even bijgelezen. Wordt elke dag lastiger om alles bij te lezen nu de datum dichterbij komt. Kwam dit tegen op @u2 omtrent de tour en kaartverkoop.

--------------------------------

U2 Tour News - The Good, The Bad & The UglyMarch 4, 2009 at 7:31 am by U2isABLE · Filed under Did You Know?, Tours & Live Shows, U2 Fans

First…the good news: a source close to the tour has confirmed to @U2 that tickets for the European tour dates will go on sale March 14 and thetickets for the North American dates will go on sale in April.

Now the bad news: the source also tells @U2 that Live Nation has been in talks with ticket reseller StubHub for some sort of role on the North American tourdates, as well as in talks with Viagogo for the European tour dates.

Now the ugly news: if you thought Ticketmaster sending folks to TicketsNow.com was a bad move, imagine how fans will feel about Live Nation partnering with thelikes of StubHub or Viagogo. We're interested in hearing your thoughts on these potential partnerships….please remember to keep the blog comments civil andfamily-friendly. Thanks.

------------------------------------

Ben ook benieuwd naar wat Giel vrijdag te melden heeft. Heb op het werk helaas geen radio aan, dus mis er een groot gedeelte van.

Krijg net een mail binnen. Definitief U2 in Londen 15 juli.

10 en 11 juli Parijs maar was al bekend.

Dieder wrote:

Hawkmoonnl wrote:

Mijn reactie van gisteren nog gelezen?

Nee en ik ga ook niet terug bladeren. Van nature ben ik ontzettend lui op het forum, wat ik mis mis ik. So be it. Bovendien is het voor mij een gesloten boek.

Nog iets wat ik tegenkwam. Artikeltje in Hoytpress over deze tour.

Paul McGuinness has been talking to Hot Press about the imminent announcement of U2's world tour, which is likely to include three Croke Park stop-offs inJuly.

"This is going to be a very big tour, the biggest shows we've ever done," he reveals. "We're going to play stadiums only. Footballstadiums. That excludes, for instance, baseball stadiums because the production that we've designed is 360º. It's a stage with the audience on allsides."

Will the stage be in the centre of the arena?

"Not quite in the centre, it will be towards one end of the field in a typical football stadium, so the places we're playing will be tiered footballstadiums; no flat fields, no festivals, no baseball stadiums. Only big, tiered stadiums."

As with previous U2 productions, there's a heavy emphasis on new technology.

"Well, yeah. I mean the engineering to do this, obviously it has to be a freestanding structure that has to support sound, lighting and video. Andthat's never been done before. Some people have performed in the middle of a field or maybe in a stadium on a one-off basis, but this is a touringproduction designed by Mark Fischer and Willie Williams, as usual. We've been talking about it for years, and this is the time we're going to do it. Itwill be necessary to tell people a bit about the production before the tickets go on sale because otherwise they're going to say, 'hold on, that seatis behind the stage'. Now, it's not behind the stage. There is no behind. So we'll be playing to very large capacities and that gives us anopportunity, or we think it's an opportunity, to scale the house in quite a radical way. So I think, when the tour is announced, which will probably be onMarch 9th, certainly we are going to start in Europe, and basically do six weeks in Europe, take a logistical break and then six weeks in North America. Thelarge capacities give us an opportunity to scale the house and have some seats at very low prices, and there will be higher prices as well. But the breadth ofthe scaling will be wider than anyone has ever done in our business. That's kinda news."

Asked about all the Croke Park speculation, McGuinness says: "It's always best to know when you are going to announce it, because there are so manythings affected by this, like hotels and airlines, and there's speculation on those commodities which have nothing to do with us. So we try to bedisciplined about it, otherwise there can be unforeseen circumstances. Also, sometimes with sports facilities that we are looking to use around the world, wehave to wait for sports leagues to resolve. Sometimes if a team loses, such-and-such a stadium becomes available. And all those things are a part of theplanning so it's better to build up to it."

It's Hot Press' understanding that U2 will initially announce two Croke Park shows on July 24 and 25, with the option of a third on July 27 if, asexpected, those sell-out.

Fans hoping for something a little more intimate will be heartened by McGuiness' observation that: "The new O² in Dublin is not what I would call anarena, it's an amphitheatre in layout, but it has the same capacity as an arena, and it's an amazing facility. And this tour is exclusivelyoutdoors, there will be no indoor shows, but I look forward to a tour when we will be indoors again."

Let op die laatste zin!!! Wellicht toch geen Arena? Ik zeg Goffert of Landgraaf! Alhoewel, De Kuip is dan ook "outdoors" toch?

Juul wrote:

Als je de geruchtenstroom wilt geloven blijft er weinig ruimte over voor een 3e concerten in het stadion van Heerenveen wink.gifLaat ik ook eens wishfull denken haha. Maar dat zal toch niet hé?

Hawkmoonnl wrote:

Juul wrote:

Als je de geruchtenstroom wilt geloven blijft er weinig ruimte over voor een 3e concerten in het stadion van Heerenveen
wink.gif
Laat ik ook eens wishfull denken haha. Maar dat zal toch niet hé?

Intiem concert in het Abe? Waar komt dat gerucht vandaan.

D2601 wrote:
Zo, weer bijgelezen.

Ik lees dat er misschien wink.gif (oh en Dion snurkt altijd dus dat kanik wel hebben.....en soms kan ik er zelf ook wat van) Van Maarten weet ik nu eigenlijk niet of hij een 1 persoonskamer heeft gereserveerd of nog een plekkieover heeft.

Dieder wrote:

Hawkmoonnl wrote:

Juul wrote:

Als je de geruchtenstroom wilt geloven blijft er weinig ruimte over voor een 3e concerten in het stadion van Heerenveen happy.gif perfecte locatie.roll.gif

Hawkmoonnl wrote:

Hoe was je 2e bakje koffie vanochtend Pieter:-)?

3e bakkie was beter! Toen was het ook inmiddels 15 na 6 grin.gif

Zat ff op YouTube die Letterman shows te kijken, staat er ook een oudje op. U2 in 2001 te gast bij de Late Night talkshow host DL.

http://www.youtube.com/watch?v=06mfojzw9m4

NU vond ik Bono in 2001 erg oud geworden, maar als ik er naar terugkijk dan ziet het er allemaal strak uit. Of zou dat komen door mijn grijze haartjes?

Ach, ik hoop op Heerenveen! Lekker dichtbij, al is de Arena ook netzo ver vermoed dan vanwaar ik woon...zal nie veul skeuleh...

rickmanders wrote:

Weer even bijgelezen. Wordt elke dag lastiger om alles bij te lezen nu de datum dichterbij komt. Kwam dit tegen op @u2 omtrent de tour en kaartverkoop.

--------------------------------

U2 Tour News - The Good, The Bad & The UglyMarch 4, 2009 at 7:31 am by U2isABLE · Filed under Did You Know?, Tours & Live Shows, U2 Fans

First…the good news: a source close to the tour has confirmed to @U2 that tickets for the
European tour dates will go on sale March 14
and the tickets for the North American dates will go on sale in April.

Now the bad news: the source also tells @U2 that Live Nation has been in talks with ticket reseller StubHub for some sort of role on the North American tour dates, as well as in talks with Viagogo for the European tour dates.

Now the ugly news: if you thought Ticketmaster sending folks to TicketsNow.com was a bad move, imagine how fans will feel about Live Nation partnering with the likes of StubHub or Viagogo. We're interested in hearing your thoughts on these potential partnerships….please remember to keep the blog comments civil and family-friendly. Thanks.

------------------------------------

Zou toch een hele slechte zaak zijn. Dan hier ook maar een rechtzaak beginnen net als in Canada ?!

Te belachelijk voor woorden gewoon !

PS: ik heb de "mailbom" via nu2f (at) kickfm punt holland ;)

allemaal verwerkt inmiddels...ook dat berichtje van Ilona van gister-net-geen-nacht

Maar is er echt sprake van een concert in Heerenveen? Da's toch veel te klein...

Dieder wrote:

Lekker groot ook Juul ;-)

Wel 6.000. Groot genoeg voor NU2F grin.gif

Juul wrote:

Dieder wrote:

Lekker groot ook Juul ;-)

Wel 6.000. Groot genoeg voor NU2F smile.gif !

ben even weg....m'n ouders hebben een digitale fotolijst gekocht maar snappen nog niet hoe ze alles moeten instellen dus ik ga ff helpen smile.gif

Laters !!!

Ik wordt een beetje mal van Rapidshare. Heb net op YouTube die overheerlijke Breathe zitten kijken, want tja..

4-3-2009_-_rapidshare.png

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ik heb preview bekeken en zou moeten lukken. Omdat ik beetje HTML ken, zou ik HTML tekst kunnen invoegen. MIjn afbeelding is te breed,dus verklein die. Klik erop en je krijgt de juiste weergave!

...ls het correct is...

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...