Jump to content
Sign in to follow this  
muis

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit! deel 2

Recommended Posts

Dieder wrote:

Maar is er echt sprake van een concert in Heerenveen? Da's toch veel te klein...

.

Ach, Guus Meeuwis speelt er ook een uitwedstrijd en het scheelt behoorlijk in reiskosten. Laat die zuiderlingen maar eens een flinke reis maken smokin.gif

Tja gewoon betalen voor Rapidshare dan Pieter, zo duur is het nou ook weer niet. Doe ik zelf ook ;-)

natasja wrote:

D2601 wrote:

Zo, weer bijgelezen.

Ik lees dat er misschien
wink.gif
(oh en Dion snurkt altijd dus dat kan ik wel hebben.....en soms kan ik er zelf ook wat van) Van Maarten weet ik nu eigenlijk niet of hij een 1 persoonskamer heeft gereserveerd of nog een plekkie over heeft.

Ok, ik wacht alles af. Voor welke data heb je geboekt?

Ik realiseer me nu pas dat ik waarschijnlijk in Noord Engeland zit die week. Dat hoeft geen probleem te zijn - ik kan vanuit Leeds naar Dublin vliegen als hetconcert op 24/25 juli is. Vraag is of ik een enkeltje Dublin-NL kan krijgen op de 25e/26e.

Heb jij al vluchten bekeken?

HELLO,HELLO

Goedenavond

Wat een geruchten weer.

Ik heb even Dublin op een zijspoor gezet, wil misschien wel proberen voor het evt te spelen 3e concert, en dan dag heen en volgende dag terug.Money, it's acrime!!

Verder wil ik dan ook kaarten zien te bemachtigen voor Brussel.

Dus kom maar op met die plaasten.

En welkom alle nieuwe mensen op dit NU2F

Dieder wrote:

Tja gewoon betalen voor Rapidshare dan Pieter, zo duur is het nou ook weer niet. Doe ik zelf ook ;-)

Ik is Hollander en heb 2 domeinnamen waar ik jaarlijks voor betaal Dieder. Vind 'm ff goed zo...Maar je hebt gelijk als het niet lukt...

Komt vast wel in nieuwsgroepen te downloaden

wim01 wrote:

Ik heb even Dublin op een zijspoor gezet, wil misschien wel proberen voor het evt te spelen 3e concert, en dan dag heen en volgende dag terug.Money, it's a crime!!

Nou Wim, ik overweeg bij hoge uitzondering om ook enkel voor het 3e concert heen en weer te vliegen. Brengen we de nacht met zijn beiden door in de kroegwink.gif.

Hawkmoonnl wrote:

Viagogo? Stubhub? Wat zijn dat voor bedrijven??

Viagogo is dus een ordinaire reseller van kaartjes....... hoezo rekening houden met de recessie......

Hawkmoonnl wrote:

wim01 wrote:

Ik heb even Dublin op een zijspoor gezet, wil misschien wel proberen voor het evt te spelen 3e concert, en dan dag heen en volgende dag terug.Money, it's a crime!!

Nou Wim, ik overweeg bij hoge uitzondering om ook enkel voor het 3e concert heen en weer te vliegen. Brengen we de nacht met zijn beiden door in de kroeg laugh.gif

wim01 wrote:

Hawkmoonnl wrote:

wim01 wrote:

Nou Wim, ik overweeg bij hoge uitzondering om ook enkel voor het 3e concert heen en weer te vliegen. Brengen we de nacht met zijn beiden door in de kroeg
laugh.gif

En anders maken we er een mooie nachtwandeling van eyes.gif

Hawkmoonnl wrote:

wim01 wrote:

Hawkmoonnl wrote:

wim01 wrote:

Nou Wim, ik overweeg bij hoge uitzondering om ook enkel voor het 3e concert heen en weer te vliegen. Brengen we de nacht met zijn beiden door in de kroeg roll.gif

weet iemand wanneer het concert in Brussel is? en ook of het klopt dat de concerten in Nederland niet in de Arena maar de kuip zouden zijn?

PieterVR wrote:

Dieder wrote:

Ik is Hollander en heb 2 domeinnamen waar ik jaarlijks voor betaal Dieder. Vind 'm ff goed zo...Maar je hebt gelijk als het niet lukt...

U2Start.com heeft ook MediaFire links.

Hawkmoonnl wrote:

wim01 wrote:

Nou Wim, ik overweeg bij hoge uitzondering om ook enkel voor het 3e concert heen en weer te vliegen. Brengen we de nacht met zijn beiden door in de kroeg
image
.

haha, ik zie 't helemaal voor me1

ingelke wrote:

weet iemand wanneer het concert in Brussel is? en ook of het klopt dat de concerten in Nederland niet in de Arena maar de kuip zouden zijn?

Kuip zou ik niet op rekenen, dit was een tijdje geleden op het nieuws, dat deze niet meer gebruikt mag worden, stadion beweegt teveel....lol

en Brussel is volgens mij net na Dublin dacht ik 28 of 29 juli

Dieder wrote:

PieterVR wrote:

Dieder wrote:

U2Start.com heeft ook MediaFire links.

Vreemd! Die MediaFire gaat als een speer nu bij mij. Meestal is het andersom en is Rapidshare sneller. Thx Dieder, part 2 zit bijna in de pocket...

jammer want vind Kuip gezelliger maar bedrijf van vriend doet catering Arena en daar stond nog niks op de lijst

nog maar effe afwachten dan

Data die ik heb gehoord zouden 20 en 21 Juli zijn maar dat zou dan weer vreemd zijn als ze dan eerst terug naar Dublin gaan en dan weer terug voor Brussel. zouallemaal wel mooi in mijn werkschema passen haha

Ik zit die Magnificent track te beluisteren van Letterman en nu kwam die hoge tonen van Bono, vlak voor Edge's riff, net verkeerd uit. Als die qua timingiets beter zat, dan hadden we echt 'voice' meet 'guitar' die vloeiend in elkaar overloopt!

Prachtig...

PieterVR wrote:

Wat een gezanik over Kuip/Arena zeg. Ik wil ze gewoon zien/horen/voelen/dreunen etc.

Waar ze ook moge optreden...al doen ze het in het stadion van de Graafschap...

Precies in de Arena kan je ze op sommige plaatsen dus niet horen mad.gifnerd.gif

muis wrote:

U2 just released its first album since 2004 this week, but the Irish rock band is already planning a quickie follow-up for next year.

The new disc will be called "Songs of Ascent," and it will be more mellow than the current album, "No Line on the Horizon," singer Bono says in a cover story in the latest issue of Rolling Stone magazine.

In het boek bij de box set staat een foto die duidelijk een "scheiding' aangeeft tussen NOLTH en SOA (oeps). Alsof er keuze gemaakt werdtussen welke song op welk album moest komen.

Ook heb ik in de box "the line on the horizon" ontdekt eyes.gif Kijkmaar eens goed op de fold-out poster....

R/T @Artfuleck: @atu2 stage door @ the Ed Sullivan tonite. Could hear the boys rehearsing Beautiful Day, Vertigo & I Know I'll Go Crazy...

natasja wrote:

D2601 wrote:

Zo, weer bijgelezen.

Ik lees dat er misschien
wink.gif
(oh en Dion snurkt altijd dus dat kan ik wel hebben.....en soms kan ik er zelf ook wat van) Van Maarten weet ik nu eigenlijk niet of hij een 1 persoonskamer heeft gereserveerd of nog een plekkie over heeft.

Het hotel heeft volgens mij alleen 2 persoonskamers, maar als je de optie 1 persoons gebruik kiest issie 5 euro goedkoper (wsl. 1 setje handoeken verschil). Ikheb hem nu dus voor 1 persoonsgebruik geboekt maar dat is zo om te boeken naar 2 personen.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...