Jump to content
Sign in to follow this  
muis

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit! deel 2

Recommended Posts

cockatoo wrote:

.gewoon druk bezig met de zomer plannen (stockholm, bergen, dublin en....where ever else the wind will take me ;-))

.

Hé, ik volg grotendeels hetzelfde programma roll.gif

Zouden ze ook nog nummers als 'wave of sorrow' in de setlist opnemen? Yikes, zou geweldig zijn!

PieterVR wrote:

cockatoo wrote:

- nee, mijn probleem is nog niet opgelost. de oplossing geldt enkel voor je inlognaam niet voor zoonamen (of community namen zoals dat zo saai is geformuleerd hier). ik heb wel bericht van baja gekregen (dus eindelijk een tekentje van leven). de inhoud van het bericht heb ik alleen helemaal niks aan: "nee, ik heb niks gehoord en verwacht dat ook niet. ze zijn nml niet erg communicatief". vanaf nu iedere dag een mail via de officiele weg maar versturen dan....

Ongelofelijk! Dat dit nu zo moeilijk op te lossen probleem moet zijn! 40 jaar geleden stond er man op de maan, en hier kunnen ze niet eens iemand fatsoenlijk laten inloggen

mijn gedachten precies. nsap echt niet wat er zo moeilijk aan kan zijn en waarom het nu azolang moet duren...had al op dag 1 mijn klacht ingediend maar volgens mij werken ze dus niet met de first in - first out methode... maar gelukkig gaat het inloggen wel goed alleen de zoo kom ik niet in. en ik ben een beetje bang dat er dan ook iets misgaat met het ontvangen van mijn presale code....
frown.gif

- snel een opvolger van NLOTH.....ben erg benieuwd....hoop toch dat daar meer inspiratie te vinden zal zijn (niet dat ik NLOTH vreselijk vind hoor maar geweldig vind ik hem ook niet)....zat vandaag daarover te denken en ben net als JR de vorige albums allemaal aan het beluisteren. verschil met NLOTH is denk ik dat ik verwachtingen had terwijl met de andere albums ik dat niet had.

Oeiiii Denis! Geen inspiratie in NLOTH???

Ik vind 'm echt helemaal te gekkee

nee, helaas....eigenlijk geen een nummer die mij een brok in m'n keel bezorgd terwijl ik dat met
bijna
alle andere albums wel heb. wel van die "bijna" gevallen (mos & was bijv). maar dat wil niet zeggen dat ik hem niet goed vindt. naarmate ik er vaker naar luisterde hoe meer het album ging groeien maar ik vermoed dat ikondertussen zowat volgroeid ben en nog steeds heb ik geen enkel nummer kunnen ontdekken die mij echt beweegt. maar ik zou er ook niet van staan kijken als enkele nummers live helemaal tot leven komen.....

Hawkmoonnl wrote:

cockatoo wrote:

.gewoon druk bezig met de zomer plannen (stockholm, bergen, dublin en....where ever else the wind will take me ;-))

.

Hé, ik volg grotendeels hetzelfde programma tongue.gif

Maar het blijft wel triest Denis dat ze het niet voor elkaar krijgen terwijl je al jaren lid bent, maar zelfs dat maakt niet uit, super slechte servicealien.gif

Hawkmoonnl wrote:

Zouden ze ook nog nummers als 'wave of sorrow' in de setlist opnemen? Yikes, zou geweldig zijn!

Ik denk van niet! Al kan ik niet ontkennen dat een Jewel on the crown zal zijn!

Misschien alleen tijdens show 3 in dezelfde (bad)plaats???

nicolleke wrote:

cockatoo wrote:

nicolleke wrote:

Hoest , nog spannende ontwikkelingen in "the life of DeNis "?
tongue.gif

De site is trouwens erg traag hier en de verbinding wordt steeds verbroken .. bij jullie ook ?

Pieter hoe is de werk situatie nu??

PieterVR wrote:

Hawkmoonnl wrote:

.

Tja, ben bang dat die nummers allang vergeten zijn. Maar nummer als 'wave of sorrow' en 'desert of our love' zouden het wel rete interessantmaken.

wim01 wrote:
Maar het blijft wel triest Denis dat ze het niet voor elkaar krijgen terwijl je al jaren lid bent, maar zelfs dat maakt niet uit, super slechte service happy.gif

cockatoo wrote:

nee, helaas....eigenlijk geen een nummer die mij een brok in m'n keel bezorgd terwijl ik dat met
bijna
alle andere albums wel heb. wel van die "bijna" gevallen (mos & was bijv). maar dat wil niet zeggen dat ik hem niet goed vindt. naarmate ik er vaker naar luisterde hoe meer het album ging groeien maar ik vermoed dat ikondertussen zowat volgroeid ben en nog steeds heb ik geen enkel nummer kunnen ontdekken die mij echt beweegt. maar ik zou er ook niet van staan kijken als enkele nummers live helemaal tot leven komen.....

Tja dat kan. Ik word helemaal week van sommige songs op dit album! Live zal MOS, NLOTH, Breathe, Magnificent en zelfs UC (dat outtro...oefff) je zeker gaanverrassen! Tenminste, dan is mijn gevoel van deze!

En als F-BB als eerste song in de encores wordt ingestart krijgen we een geweldige finale glasses.gif

Slaap lekker Nicole!! (sneu, niet mee naar dublin :/)

Hoi Wim! ik ben ook nog altijd niet gek op de nieuwe zoo. maakt niet uit, m'n vriendjes zitten hier :-)

Denis, dat blijjjjjft daar maar aanslepen voor je, ik kan erg goed gelopen dat je vreest voor je presale code. yaikes!

wim01 wrote:

Het ziet er niet best uit! Ieder duppie wordt omgekeerd. Da's best logisch, maar sommige dingen gaan me ff te ver. Er wordt flexibiliteit verwacht, ookterecht en nu al helemaal, maar sommige dingen slaan we in door.

Verder heb ik het hardstikke druk met de WTV. T'is toch gewoon een klusje wat je er ff bij krijgt...de rest gaat gewoon door.

cockatoo wrote:

wim01 wrote:

Maar het blijft wel triest Denis dat ze het niet voor elkaar krijgen terwijl je al jaren lid bent, maar zelfs dat maakt niet uit, super slechte service
image

zeker heel slecht idd......maar de troost die ik heb is dat ik niet alleen ben en ik vind het nog steeds super dat jullie mij (en tom) komen vergezellen hierboven!
image

Maar omdat er juist zoveel zijn zouden ze er meer vaart achter moeten zetten. lijkt mij

Hawkmoonnl wrote:

PieterVR wrote:

Hawkmoonnl wrote:

.

Tja, ben bang dat die nummers allang vergeten zijn. Maar nummer als 'wave of sorrow' en 'desert of our love' zouden het wel rete interessant maken.

Flashbacks naar Lovetown Tour soms??? eek.gif

Maar je hebt wel gelijk. Zou ook wel 'ns een show willen zien met nummers die ze nauwelijks meer spelen. Wie niet eigenlijk. Maar de dag erna gewoon weermeespringen op die ge-ijkte songs hoor en opleuken met het nieuwe repertoire. Ik weet het die ge-ijkte zijn niet de jouwe (vermoed ik) maar ik krijg daar eengoed, vrolijk, bloed gierend, uitbundig gevoel van...

PieterVR wrote:

wim01 wrote:

Het ziet er niet best uit! Ieder duppie wordt omgekeerd. Da's best logisch, maar sommige dingen gaan me ff te ver. Er wordt flexibiliteit verwacht, ook terecht en nu al helemaal, maar sommige dingen slaan we in door.

Verder heb ik het hardstikke druk met de WTV. T'is toch gewoon een klusje wat je er ff bij krijgt...de rest gaat gewoon door.
Klinkt niet super, Ovako( het vroegere Nedstaal, misschien bekend) die zijn vorige week ook dicht geweest, geloof één oven is aangebleven ivm ookmet het weer opstarten hiervan, maar ook hier ziet het er nog niet best uit

gloria002 wrote:

Slaap lekker Nicole!! (sneu, niet mee naar dublin :/)

Hoi Wim! ik ben ook nog altijd niet gek op de nieuwe zoo. maakt niet uit, m'n vriendjes zitten hier :-)

Denis, dat blijjjjjft daar maar aanslepen voor je, ik kan erg goed gelopen dat je vreest voor je presale code. yaikes!

Hoi Tina, ik wil er niet aan wennen...lol

Lezen vind ik ook lastig, staat er gewoon niet lekker nerd.gif

Mensen ik ga stoppen.

Morgenochtend nog een keertje vroeg me nest uit. Dus nog zitten en dan lekker naar bedje!

Bye bye zwaai zwaai en tot morgen!

Leuke avond nog...

wim01 wrote:

Ovako( het vroegere Nedstaal, misschien bekend)

Nedstaal! Jeps, of ik die ken...vroeger op een andere afdeling veel materiaal aan Ablasserdam geleverd! :D

Enne, Ovako is dat misschien Canadees staalbedrijf dat je weet?

Ga nu echt vandoor. Lees het morgen wel

Oh ja, dat eerdere gezien, gelezen en bekend! Je hebt gelijk...hahaha

Doeiiiiiiii

wim01 wrote:
cockatoo wrote:
wim01 wrote:
Maar het blijft wel triest Denis dat ze het niet voor elkaar krijgen terwijl je al jaren lid bent, maar zelfs dat maakt niet uit, super slechte service roll.gif

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...