Jump to content
Sign in to follow this  
muis

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit! deel 2

Recommended Posts

Geen slecht idee Denis

Feedback voldoende hier denk ik..lol

Pieter welterusten en werk ze

En of dat Canadees is zou ik morgen eens navragen, komt goed

Ik ga ook ff banken

Welterusten allemaal.

dat klinkt niet goed Pieter :(

ondertussen heeft pascal z'n baas een mail rondgestuurd dat er twee fotografen en één iemand van de fotodesk ook ontslagen worden. vreemd genoeg is de mailover pascal nog altijd niet vertrokken. en ook bij VRT en nog enkele klanten weten ze niet dat pascal er binnenkort tussenuit vliegt. ze waren flink verbaasdtoen pasal het hen vertelde nadat hij weer ns verkeerd doorgegeven nieuws (al op de radio geweest en al) moest rechtzetten.

een beetje juist is juist genoeg voor sommigen ... *shakes head*

vandaag een leuke vacature gezien voor 'm. morgen wat meer info over de centen en dan zou hij wel ns z'n kandidatuur kunnen indienen. het andereproject dat in de schuif ligt is opgeschoven naar september.

Af en toe schiet ik stevig in de stress - afgelopen nacht weer niet veel geslapen.

skiverlof komt niks te vroeg. ticketstress erbij is echt niet nodig maar als ik deze zomer in dubln wil staan zingen zal ik het er wel bij nemen. het weerbegint er goed uit te zien in la Rosère. zonnetje ... sneeuw ... hmm :-)

een bril voor simone? plus 6??? arme meid!

Madsm wrote:

Ik duik trouwens nu al mijn bedje in. Na een paar avondjes laat is de verkoudheid weer har toegeslagen.

Niet zo fijn met over 10 dagen een halve marathon voor de boeg.

Trusten!

Beterschap en alvast veel succes toegewenst.

Zit trouwens ook met een verkoudheidje.

Ben beginnen bij te lezen maar sinds gisteren minimaal 20 pagina's erbij.

Ik geef het op.

Kan er soms iemand de voornaamste zaken weergeven?

dsmet wrote:

Ik geef het op.

Niet zo snel opgeven.

Ik heb gisteren minimaal 100 pagina's bijgelezen.

Ging ook weer veel te laat naar bed.

Vanavond beter maar vroeg gaan.

maf ze Pieter!!

we zijn naar Letterman aan 't kijken; here comes the cockatoo! :D

gloria002 wrote:

dat klinkt niet goed Pieter
:(

ondertussen heeft pascal z'n baas een mail rondgestuurd dat er twee fotografen en één iemand van de fotodesk ook ontslagen worden. vreemd genoeg is de mail over pascal nog altijd niet vertrokken. en ook bij VRT en nog enkele klanten weten ze niet dat pascal er binnenkort tussenuit vliegt. ze waren flink verbaasd toen pasal het hen vertelde nadat hij weer ns verkeerd doorgegeven nieuws (al op de radio geweest en al) moest rechtzetten.

vandaag een leuke vacature gezien voor 'm. morgen wat meer info over de centen en dan zou hij wel ns z'n kandidatuur kunnen indienen. het andere project dat in de schuif ligt is opgeschoven naar september.

Af en toe schiet ik stevig in de stress - afgelopen nacht weer niet veel geslapen.

skiverlof komt niks te vroeg. ticketstress erbij is echt niet nodig maar als ik deze zomer in dubln wil staan zingen zal ik het er wel bij nemen. het weer begint er goed uit te zien in la Rosère. zonnetje ... sneeuw ... hmm :-)

dit nieuws is erg nieuw voor mij zeg....jeetje! wat een toestand....de a.s. ski-break zal jullie dan zeker goed doen! heel veel sterkte gewenst voor julliebeide!

dsmet wrote:

Ik geef het op.

voornaamste zaken? oei.....

u2 bij letterman

ticketstress

dublin slaapplek geregel

mogelijke nu2f feest in tilburg (en woerden?)

u2.com stress/frustraties/ontevredenheden

en wat voetbal uitslagen

oei, ach neen dat wist je nog niet Denis!

dank je.

er zijn leukere dingen in' t leven. maar ook ergere.

Ik ben aan 't leren loslaten, da's mssn ook ns niet slecht ...

cockatoo wrote:

dsmet wrote:

Ik geef het op.

voornaamste zaken? oei.....

u2 bij letterman

ticketstress

dublin slaapplek geregel

en wat voetbal uitslagen
Bedankt voor de snelle update.

Ben weer bij

gloria002 wrote:

dat klinkt niet goed Pieter
:(

ondertussen heeft pascal z'n baas een mail rondgestuurd dat er twee fotografen en één iemand van de fotodesk ook ontslagen worden. vreemd genoeg is de mail over pascal nog altijd niet vertrokken. en ook bij VRT en nog enkele klanten weten ze niet dat pascal er binnenkort tussenuit vliegt. ze waren flink verbaasd toen pasal het hen vertelde nadat hij weer ns verkeerd doorgegeven nieuws (al op de radio geweest en al) moest rechtzetten.

vandaag een leuke vacature gezien voor 'm. morgen wat meer info over de centen en dan zou hij wel ns z'n kandidatuur kunnen indienen. het andere project dat in de schuif ligt is opgeschoven naar september.

skiverlof komt niks te vroeg. ticketstress erbij is echt niet nodig maar als ik deze zomer in dubln wil staan zingen zal ik het er wel bij nemen. het weer begint er goed uit te zien in la Rosère. zonnetje ... sneeuw ... hmm :-)

Dat is geen prettig nieuws. probeer alsnog te genieten van het skiverlof.

gloria002 wrote:

oei, ach neen dat wist je nog niet Denis!

dank je.

er zijn leukere dingen in' t leven. maar ook ergere.

Ik ben aan 't leren loslaten, da's mssn ook ns niet slecht ...

zeker tina. iedereen gaat er anders mee om en jullie moeten daar gewoon de tijd voor nemen, er voor elkaar zijn en steunen (dat zit wel goed bij jullie vermoedik zo ;-)). en uiteindelijk zullen jullie een plek vinden om het gebeuren in te plaatsen

dat zullen we zeker doen!! da's het mooie aan skiën. zodra je op de latten staat vergeet je de hele wereld :)

u2 bij letterman

ticketstress

dublin slaapplek geregel

en wat voetbal uitslagen

Haha, leuke samenvatting van heul veul postjes!

YES halve finale beker is binnen. Nu ff Roda of Volendam loten...

Why U2 really are better than The Rolling Stones AND The Beatles

Daily Mail, March 04, 2009

Paul Connolly

You may have noticed that U2 are about to release a new album. They seem to have taken over the BBC to announce the fact (they've even been on Radio FiveLive, a station more used to 'Boro than Bono).

They're unquestionably the biggest band in the world and yet they first tasted success in the Eighties, a decade derided these days for being responsiblefor ra-ra skirts and Johnny Hates Jazz. Indeed the continued success of U2 underlines a highly significant yet overlooked aspect of that most maligned ofdecades: that the Eighties were much better for music than the vastly overrated Sixties.

You might already be spluttering about The Beatles this and The Rolling Stones that and wondering what Boy George ever did for music. But I can proveempirically that bands from the Sixties were creative for a shorter period of time than their Eighties counterparts.

For instance, let's take a look at the Rolling Stones' recorded output. They released their first album, The Rolling Stones, in 1964. When did theymake their last half decent album? 1978's Some Girls?

At a push, 1980's Emotional Rescue. That gives them a creativity span (CS) rating of 16 years at the most.

How about The Beatles? Even including the mostly dreadful solo outpourings of Lennon, McCartney, Harrison and Starr, that leaves their last acceptable effortas Wings' 1978 album, London Town, which came a decade and a half after The Beatles' 1963 debut, Please Please Me, a CS rating of 15.

OK, so we've dealt with the creative lightweights of the Sixties; let's move on to the Eighties and U2.

Their first album was 1980's Boy. Their last album, How To Dismantle An Atomic Bomb, sold in excess of 10 million, and saw them on tour playing to morepeople than ever before.

U2 are still critically adored and commercially vast. The release of No Line On The Horizon gives them a CS rating of 29, not far short of double of that ofThe Beatles.

Now take Depeche Mode (CS rating 28), whose imminent new album Sounds Of The Universe is being acclaimed as a career high.

There are others too who easily creatively outpunch the Sixties icons, including The Cure (CS rating 25), New Order (CS rating 21) and Red Hot Chili Peppers(CS rating 18).

So why have Eighties bands so clearly outlasted their more lauded Sixties counterparts?

Simple. They were all born out of the embers of punk and new wave and they've retained that restless, adventurous, questing spirit.

Punk may have become a debased cultural currency now (and it was responsible for some terrible bands at the time) but its enduring ideals have been responsiblefor some of the finest music of the last 30 years.

Bands from the most ridiculed of decades are still pushing on, unafraid of change and trying something new, making some of the best music of their creativelives. The Rolling who?

© Daily Mail, 2009.

hi friends , i m french

i hope 2 or 3 concerts in Nederland

i was in 2005 , nd concert, it was greaaaaaat

best regard

i hope to meet u in Nederland for bigs concerts

joel

Proficiat Dieder. Ik hoop voor jou Volendam want Roda is een echte cupfighter.

Hawkmoonnl wrote:

wim01 wrote:

Ik heb even Dublin op een zijspoor gezet, wil misschien wel proberen voor het evt te spelen 3e concert, en dan dag heen en volgende dag terug.Money, it's

a crime!!

Nou Wim, ik overweeg bij hoge uitzondering om ook enkel voor het 3e concert heen en weer te vliegen. Brengen we de nacht met zijn beiden door in de kroeg

wink.gif
.

LOL...zelfde gedachte is hier langs gekomen.....is er aan de kroegtafel nog plaats voor 2 besluiteloze dames???:-)

Volendam zou wel het beste zijn inderdaad maar thuis kunnen we Roda ook prima hebben denk ik. Ook al ging het vandaag wel moeizaam. AZ uit zou het ongelukkigstzijn.

Goedenavond allemaal!

Weer veel gepost over van alles en nog wat, de samenvatting staat hierboven.

Ik ben ook erg benieuwd wat Giel ons gaat vertellen aanstaande vrijdag......

Dinsdag gaan we bij ons op het werk de vakanties indelen. Collega kwam al vragen wanneer ik eindelijk eens wist wanneer die U2 tour zou beginnen. Maandag wetenwe meer als het goed is!!!

Het moet wel heel raar lopen als ik geen vrij kan krijgen die dagen/weken, dus dat is al een zorg minder.

JessLS wrote:

Hawkmoonnl wrote:

wim01 wrote:

Ik heb even Dublin op een zijspoor gezet, wil misschien wel proberen voor het evt te spelen 3e concert, en dan dag heen en volgende dag terug.Money, it's

a crime!!

Nou Wim, ik overweeg bij hoge uitzondering om ook enkel voor het 3e concert heen en weer te vliegen. Brengen we de nacht met zijn beiden door in de kroeg

image
.

LOL...zelfde gedachte is hier langs gekomen.....is er aan de kroegtafel nog plaats voor 2 besluiteloze dames???:-)

bedoel je hiermee ilona en ik zei de gek?? lol.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...