Jump to content
Sign in to follow this  
muis

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit! deel 2

Recommended Posts

Juul wrote:

ingelke wrote:

Juul wrote:

Hoever is CROOZE.FM betrouwbaar in België? Daar staat een bericht dat U2 op 28 juli in Brussel op zal treden. Stel dat het bericht waar is dan speelt U2 zeker niet 27 juli in Dublin.

Ik heb die 28e Juli nu ook al paar keer gehoord en gezien..........

Ik weit ut auk neet. Aafwachte.

jao nog effe geduld hubbe ;-)

spannend weer voor de zoveelste tour

Curly wrote:

gloria002 wrote:

Curly wrote:

Oh, zitten jullie ook hier?!...duh....Ik hoop maar dat het goed gaat met de ticket sale via U2.com. Vorig jaar trouw abonnement verlengd en na aanmelding bij de nieuwe U2.com bleef ik maar mailtjes krijgen om te verifiëren en geen bevestigingsemail terug. Heb wel toegang tot in de "paid forum" en kan posten, maar als je emailadres niet is bevestigd, hoe krijg je dan je code??

Niet

je zult dus moeten gaan posten in de probleemthreads om te zeggen dat je dit probleem hebt als je het zelf niet opgelost krijgt

Heb ik ook gedaan en een pm gestuurd. Hopelijk wordt dit snel opgelost!

Tja nu raak ik weer ik de war. Ik ontvang wel allerlei e-mails via U2.com (orderhelp, community) maar een bevestigingsbericht zegt me niks. Welzegt de site dat mijn e-mail adres is geverifieerd, als ik op de link klik in het welcome mailtje. Weet iemand of ik nu een probleem heb en/of hoe hetbevestigingsbericht eruit ziet (mail of op de site?)?

Alvast dank!.

marian wrote:

Ik ga zo naar Luka Bloom en vanaf morgen een weekendje in het Kleinste Huisje van Drenthe verblijven
roll.gif

Wil iemand mij smsen zodra de tourdata bekend zijn? (mams ofzo?
happy.gif
)

Ben vooral geïnteresseerd in de data voor Dublin en Nederland
smile.gif

Doeiii

Veel plezier Marian !!!!!!!!

Zullen wij gaan poken?

Stevie wrote:

Tja nu raak ik weer ik de war. Ik ontvang wel allerlei e-mails via U2.com (orderhelp, community) maar een bevestigingsbericht zegt me niks. Wel zegt de site dat mijn e-mail adres is geverifieerd, als ik op de link klik in het welcome mailtje. Weet iemand of ik nu een probleem heb en/of hoe het bevestigingsbericht eruit ziet (mail of op de site?)?

Alvast dank!.

Als je inlogt op u2.com, krijg je dan een melding om je emailadres te bevestigen?

Juul wrote:

Stevie wrote:

Tja nu raak ik weer ik de war. Ik ontvang wel allerlei e-mails via U2.com (orderhelp, community) maar een bevestigingsbericht zegt me niks. Wel zegt de site dat mijn e-mail adres is geverifieerd, als ik op de link klik in het welcome mailtje. Weet iemand of ik nu een probleem heb en/of hoe het bevestigingsbericht eruit ziet (mail of op de site?)?

Alvast dank!.

Als je inlogt op u2.com, krijg je dan een melding om je emailadres te bevestigen?

Nee, is dat goed nieuws ...eek.gif

Stevie wrote:

Curly wrote:

gloria002 wrote:

Curly wrote:

Oh, zitten jullie ook hier?!...duh....Ik hoop maar dat het goed gaat met de ticket sale via U2.com. Vorig jaar trouw abonnement verlengd en na aanmelding bij de nieuwe U2.com bleef ik maar mailtjes krijgen om te verifiëren en geen bevestigingsemail terug. Heb wel toegang tot in de "paid forum" en kan posten, maar als je emailadres niet is bevestigd, hoe krijg je dan je code??

Niet

je zult dus moeten gaan posten in de probleemthreads om te zeggen dat je dit probleem hebt als je het zelf niet opgelost krijgt

Heb ik ook gedaan en een pm gestuurd. Hopelijk wordt dit snel opgelost!

Alvast dank!.

Voor zover ik het weet moest je op de link in de welkomstlink klikken om je email te verifieren

als je nogmaals op die link klikt en vervolgens je gebruikersnaam en paswoord invuld zou je het bericht moeten zien dat je email geverifieerd is en dat is danin orde lijkt mij.

het enige wat ik nog heb gekregen is een fanfire invoice van het paid membership.

Tot gisteren had ik geen toegang tot het paid members forum maar na mailtje gestuurd te hebben was dat paar uur later opgelost.

Ik heb alleen nog geen toegang tot de webmail dus hoop dat de presale codes naar het gewone email adres gaan als dat niet tijdig opgelost wordt

Stevie wrote:

Nee, is dat goed nieuws ...
eek.gif

Ja want anders krijg je elke keer die melding.

ingelke wrote:

Ik heb alleen nog geen toegang tot de webmail dus hoop dat de presale codes naar het gewone email adres gaan als dat niet tijdig opgelost wordt

Anders moet je de mail binnen halen via bijvoorbeeld outlook.

Trouwens mijn webmail functioneert ook niet.

Juul wrote:

ingelke wrote:

Anders moet je de mail binnen halen via bijvoorbeeld outlook.

Ik ben zo A technisch als het maar kan met zo een dingen.

Kun je via outlook dan op de U2 webmail?

zal mijn vriend eens vragen

Merci

Goedenavond Alle,

Jeetje zeg heb drie avonddiensten gehad vanavond vrij en dan eerst alles doorlezen wat jullie allemaal geschreven hebben, heb nu dus een muisarm.

Wel leuk om alles te lezen en hoe U2 jullie en mij bezig houd, was het maar maandag. Ben van plan om naar Dublin,Parijs en Rotterdam(?) te gaan.

Gr. Arie

U2 4ever wrote:

Goedenavond Alle,

Jeetje zeg heb drie avonddiensten gehad vanavond vrij en dan eerst alles doorlezen wat jullie allemaal geschreven hebben, heb nu dus een muisarm.

Wel leuk om alles te lezen en hoe U2 jullie en mij bezig houd, was het maar maandag. Ben van plan om naar Dublin,Parijs en Rotterdam(?) te gaan.

Gr. Arie

hoi arie!

ik weet niet of je het toen nog gelezen had maar ben jij heeeeeel toevallig de arie die bij amsterdam 1 (vertigo) bij de linker b-stage stond bij de maffemexicanen?

vwb alle leeswerk hier....he he he.....we zijn hier idd een stel kletskousen.

zelf ga ik naar dublin en afhankelijk van hoe en wat nederland (waar het ook moge plaatsvinden) en misschien brussel.

U2 4ever wrote:

Goedenavond Alle,

Gr. Arie

Ja slapeloze nachten zou je er bijna van krijgen maar nog net niet helemaal haha

en Rotterdam zal het zeker niet zijn want stond een bericht op site van de Kuip dat U2 deze zomer NIET in de Kuip zou optreden en dus geen kaarten vooraf kopenetc etc. Vrienden van mij hebben weer van inside iemand gehoord dat Amsterdam toch echt de bedoeling is maar nog maar effe afwachten.

Dublin zit er dit jaar voor mij helaas niet in, pas huis gekocht en effe de financien in de gaten houden. Brussel en Amsterdam en misschien nog een Duitseplaats..... Parijs heb ik niet zo goede ervaringen mee.....

Even opletten want ik denk dat dit de laatste pagina zal zijn van deze thread. We zijn inmiddels al weer over de 1000 posts.

En volgens mij gebeurt er in Rotterdam niets deze zomer.

Madsm wrote:

Even opletten want ik denk dat dit de laatste pagina zal zijn van deze thread. We zijn inmiddels al weer over de 1000 posts.

Opent iemand dan straks met de inmiddels bekende foto????

ingelke wrote:

U2 4ever wrote:

Goedenavond Alle,

Gr. Arie

Ja slapeloze nachten zou je er bijna van krijgen maar nog net niet helemaal haha

en Rotterdam zal het zeker niet zijn want stond een bericht op site van de Kuip dat U2 deze zomer NIET in de Kuip zou optreden en dus geen kaarten vooraf kopen etc etc. Vrienden van mij hebben weer van inside iemand gehoord dat Amsterdam toch echt de bedoeling is maar nog maar effe afwachten.

Dublin zit er dit jaar voor mij helaas niet in, pas huis gekocht en effe de financien in de gaten houden. Brussel en Amsterdam en misschien nog een Duitse plaats..... Parijs heb ik niet zo goede ervaringen mee.....

ik zou er ook echt niet op rekenen dat er nog een concert in de kuip plaats gaat vinden al zou dat natuurlijk wel super zijn. als het de arena wordt danprima.....als ik maar vooraan sta wink.gif

en niet zo goede ervaringen met parijs? ik ben zelf daar geweest in 2005....vond het geweldig (mmoi stadion, prima plekkie, geluid was in orde en gewoonfeesten met 80000 man). de reis heen en weer was alleen erg zwaar....

quote;Jeetje zeg heb drie avonddiensten gehad vanavond vrij en dan eerst alles doorlezen wat jullie allemaal geschreven hebben, heb nu dus een muisarm.

Gr. Arie

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Je zult 't niet geloven Arie maar we hebben hier iemand in ons midden die zoveel gepost heeft

dat ze inmiddels HELEMAAL Muis is geworden roll.gif

Dus eh , je moet nog even doorlezen wink.gif

En welkom hier trouwens !

spanish eyes girl wrote:

Madsm wrote:

Ik wil wel, maar wil ook geen ruzie. Die foto is veeeeeeeeeeeeeeeeel te breed.

Hoi cockatoo,

Ja dat was ik tussen die mexicanen,what a night to remember, maar ben nog niet zo lang hier weet dus niet precies wie jij bent?

Over Rotterdam, ontkennen is juist mooi want dan zie ik nog steeds kansen voor de KUIP.

spanish eyes girl wrote:

Madsm wrote:

post 1006 alweer!.......gaat lekkert! happy.gif

edit:....1009.....niet zo gek dat we alweer de 1000 gepasseerd zijn dus

Juul wrote:

Zullen wij gaan
poken
?

Ehhhh, krijg je daar kinderen van of doet 't pijn .. want dan laat maar ... whahahaha.

En nog niet gesloten. We zijn verder dan de vorige , die ging tot #1007

Heb 't maar even opgezocht , tja .. provinciaaltje he roll.gif

Dé nieuwste rage van 2009. Poken is een digitaal visitekaartje in een sleutelhanger. Je sociale netwerken en profielen, zoals Hyves kanje gemakkelijk met anderen delen. Zo bewaar je gemakkelijk de gegevens en profielen van personen die je ontmoet.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...