Jump to content
Sign in to follow this  
muis

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit! deel 2

Recommended Posts

U2 4ever wrote:

Hoi cockatoo,

Ja dat was ik tussen die mexicanen,what a night to remember, maar ben nog niet zo lang hier weet dus niet precies wie jij bent?

Over Rotterdam, ontkennen is juist mooi want dan zie ik nog steeds kansen voor de KUIP.

ha! wat gaaf!

maar ik ben degene die ervoor zorgt dat de rest van de NL-u2 gekken (nu2f-ers) hier ook moet (nou ja moet?) vertoeven. Denis dus. Ik hoorde bij de maffemexicanen. Indo.... ik weet het niet zeker maar het zou best kunnen zijn dat ik nog heel even contact met je hebt gehad per mail betreffende fotos..... maaridd....amsterdam 1 was super! (al was 3 helemaal geweldig smile.gif)

nicolleke wrote:

deze is leuk .. heb jij er een Juul ?

image

he he he....volgens mij had iemand al eerder het poken filmpje hier geplaatst. ik had het doorgegeven aan een vriendin die bij een relatiegeschenkenbureauwerkt en ze heeft daardoor een mooie deal in de wacht gesleept.

nicolleke wrote:
quote;Jeetje zeg heb drie avonddiensten gehad vanavond vrij en dan eerst alles doorlezen wat jullie allemaal geschreven hebben, heb nu dus een muisarm.

Wel leuk om alles te lezen en hoe U2 jullie en mij bezig houd, was het maar maandag. Ben van plan om naar Dublin,Parijs en Rotterdam(?) te gaan.

Gr. Arie

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Je zult 't niet geloven Arie maar we hebben hier iemand in ons midden die zoveel gepost heeft

dat ze inmiddels HELEMAAL Muis is geworden roll.gif

cockatoo wrote:

ingelke wrote:

U2 4ever wrote:

Goedenavond Alle,

Jeetje zeg heb drie avonddiensten gehad vanavond vrij en dan eerst alles doorlezen wat jullie allemaal geschreven hebben, heb nu dus een muisarm.

Wel leuk om alles te lezen en hoe U2 jullie en mij bezig houd, was het maar maandag. Ben van plan om naar Dublin,Parijs en Rotterdam(?) te gaan.

Gr. Arie

Ja slapeloze nachten zou je er bijna van krijgen maar nog net niet helemaal haha

en Rotterdam zal het zeker niet zijn want stond een bericht op site van de Kuip dat U2 deze zomer NIET in de Kuip zou optreden en dus geen kaarten vooraf kopen etc etc. Vrienden van mij hebben weer van inside iemand gehoord dat Amsterdam toch echt de bedoeling is maar nog maar effe afwachten.

Dublin zit er dit jaar voor mij helaas niet in, pas huis gekocht en effe de financien in de gaten houden. Brussel en Amsterdam en misschien nog een Duitse plaats..... Parijs heb ik niet zo goede ervaringen mee.....

ik zou er ook echt niet op rekenen dat er nog een concert in de kuip plaats gaat vinden al zou dat natuurlijk wel super zijn. als het de arena wordt dan prima.....als ik maar vooraan sta
image

en niet zo goede ervaringen met parijs? ik ben zelf daar geweest in 2005....vond het geweldig (mmoi stadion, prima plekkie, geluid was in orde en gewoon feesten met 80000 man). de reis heen en weer was alleen erg zwaar....

okay ik ben er in 93 en 97 geweest en de organisatie was een ramp!

Buiten het stadium stonden geen hekken of niks dus mensen die er als eersten waren gingen pas veel later naar binnen. Franse politie die mensen met stokkenzowat van het troittor veegde.

Geduw en Paniek toen de hekken open gingen. Ik had binnen mijn heel kaartje nog was helemaal niet afgescheurd of niks maar daar was het geduw en getrek dus teerg voor en ook binnen was het een ramp dus toen heb ik Parijs maar van mijn lijstje gehaald maar blij te horen dat het jou in 2005 dus wel goed is bevallen!

Avond allemaal,

Ik lees dat iedereen nog volop met de tourdata bezig is. Nog enkele nachtjes slapen en dan weten we het zeker. Als ik het mag geloven zal de presale dan ooksnel volgen. Maar beter ook.

@Ilona: je had me toch al genoteerd voor de pet toch?

Ilona: you've got (Hot)Mail!

En nee, dan bedoel ik niet een mailtje met ranzige inhoud, maar een mailtje in je hotmail-account, haha.

ingelke wrote:

cockatoo wrote:

ingelke wrote:

U2 4ever wrote:

Goedenavond Alle,

Jeetje zeg heb drie avonddiensten gehad vanavond vrij en dan eerst alles doorlezen wat jullie allemaal geschreven hebben, heb nu dus een muisarm.

Gr. Arie

Ja slapeloze nachten zou je er bijna van krijgen maar nog net niet helemaal haha

en Rotterdam zal het zeker niet zijn want stond een bericht op site van de Kuip dat U2 deze zomer NIET in de Kuip zou optreden en dus geen kaarten vooraf kopen etc etc. Vrienden van mij hebben weer van inside iemand gehoord dat Amsterdam toch echt de bedoeling is maar nog maar effe afwachten.

Dublin zit er dit jaar voor mij helaas niet in, pas huis gekocht en effe de financien in de gaten houden. Brussel en Amsterdam en misschien nog een Duitse plaats..... Parijs heb ik niet zo goede ervaringen mee.....

ik zou er ook echt niet op rekenen dat er nog een concert in de kuip plaats gaat vinden al zou dat natuurlijk wel super zijn. als het de arena wordt dan prima.....als ik maar vooraan sta
image

en niet zo goede ervaringen met parijs? ik ben zelf daar geweest in 2005....vond het geweldig (mmoi stadion, prima plekkie, geluid was in orde en gewoon feesten met 80000 man). de reis heen en weer was alleen erg zwaar....

okay ik ben er in 93 en 97 geweest en de organisatie was een ramp!

Buiten het stadium stonden geen hekken of niks dus mensen die er als eersten waren gingen pas veel later naar binnen. Franse politie die mensen met stokken zowat van het troittor veegde.

Geduw en Paniek toen de hekken open gingen. Ik had binnen mijn heel kaartje nog was helemaal niet afgescheurd of niks maar daar was het geduw en getrek dus te erg voor en ook binnen was het een ramp dus toen heb ik Parijs maar van mijn lijstje gehaald maar blij te horen dat het jou in 2005 dus wel goed is bevallen!

nee, dan kan ik me heel goed voorstellen dat het niet goed bevallen is.....

moet zeggen dat toen de hekken opengingen het ook niet bepaald prettig was. maar goed......het was het allemaal meer dan waard. zou er dit jaar op zich ook welheenwillen maar ja....ik kan niet alles. de stade de france is in ieder geval zeeeeeeer geschikt. had ik het trouwens goed gelezen dat de NLse fanclub een reisdaar naar toe regelt?

Juul wrote:

Stevie wrote:

Nee, is dat goed nieuws ...
eek.gif

Ja want anders krijg je elke keer die melding.

Yes, thx roll.gif

hoi jr en ad!

idd nog een paar nachtjes slapen....... en dan plannen, stressen en genieten!

@ jr: de andere (hot)mail mag je anders best naar mij sturen hoor hahaha

Stevie wrote:

Juul wrote:

Stevie wrote:

Nee, is dat goed nieuws ...
image

Ja want anders krijg je elke keer die melding.

Yes, thx
image

dit was trouwens toch een goeie.....toen ik mijn email adres moest bevestigen deed ie raar dus heb toch net weer op de verify email link geklikt en ik krijgdit bericht:

Your email has been verified!

Make sure to continue to update your profile with current information

nu weet ik tenminste dat dat in ieder geval wel goed is gegaan....

IK hoop echt dat maandag de data bekent worden. Hier thuis beginnen ze nu een beetje zenuwachtig te worden voor de zomervakantie. Ik heb belooft maandag teboeken. Toevallig he!

advanloon wrote:

Hee Denis, hou je het nog een beetje uit met de GROENE DAME?

nou...nee......maar ik geloof dat wel besmettelijk is..... want ik word hier zelf langzamerhand steeds groener. ik krijg namelijk HULK neigingen.... alien.gif

ben trowuens wel erg benieuwd as zaterdag. de rest van de line up van dag 1 PP ziet er best strak uit zo! maar ja....15.000 (dag)kaarten maar beschikbaar...

advanloon wrote:

tot later op de avond. Ga nu even mijn energie lossen met een pot tennis

veel plezier!

goedenavond allemaal!!

nicole! tuttebel..muisarm, MUIS........hahahahahaha

maak er maar mUis2 denk ik...;-)))

owh, heet meeltje??? ff kijken......

nou, tis in elk geval wat denis...dat je mailtje is verified!!:-)

adje petje, was al genoteerd....;-)

Hete mailtjes, poken , mexicanen ,de hulk ..

jaaah , ik weet 't zeker .. het zijn de mafkezen van Dutch Treat tongue.gif

iemand anders nog koffie ? ik loop maar EEN keer met de kan op en neer vanavond hoor roll.gif

hola muis! of eigenlijk....mUis2 :-)

ik wete niet of ik eroverheen hebt gelezen maar is levi geslaagd?

nicolleke wrote:
Hete mailtjes, poken , mexicanen ,de hulk ..

jaaah , ik weet 't zeker .. het zijn de mafkezen van Dutch Treat laugh.gif

maar lekkert! doe mij maar een lekker bakkie pleur

'k hoor net op 't journaal dat het boven west-brabant ( waar ons huisje staat ) zonniger en warmer is dan in Spanje.

je kunt nog een plekje in de achtertuin boeken hoor voor de zomervakantie als jullie willen glasses.gif

nicolleke wrote:
'k hoor net op 't journaal dat het boven west-brabant ( waar ons huisje staat ) zonniger en warmer is dan in Spanje.

je kunt nog een plekje in de achtertuin boeken hoor voor de zomervakantie als jullie willen tongue.gif

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...