Jump to content
Sign in to follow this  
muis

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit! deel 2

Recommended Posts

Dát is geen goed idee Rubert! Maar ik kan me enigzins in je verplaatsen. En kijk, als je veel post wordt je vast wel eeen track van je favo CD!

JR01 wrote:

Zat net een beetje te prutsen op zazzle.com

Kun je ook petjes bestellen met een afbeelding erop geborduurd. Iets van 22 dollar per stuk...

image

Ziet er knap uit.

Nou .. foto's plakken gaat niet echt lekker hier.

Hou er voor vandaag mee op ohwell.gif

En nu echt naar bed .. Toedeloe lieve mensen

wow! mooi JR! ik vind het een prima plan!

weltrusten Patries!

dsmet wrote:

Daarnet bij mijn schoonbroer een stukje taart gaan eten voor zijn 23ste verjaardag. Hij was gisteren eveneens bij het concert van AC/DC. Hij vond het geweldig.

Daarna met een volle taartmaag een half uurtje gaan rennen. Ging uitstekend.

Heb me zonet ook ingeschreven voor de loophoogmis in België: de 20 kilometer door Brussel. (inschrijvingen gingen vandaag open).

.Loophoogmis lol.

PieterVR wrote:

Dát is geen goed idee Rubert! Maar ik kan me enigzins in je verplaatsen. En kijk, als je veel post wordt je vast wel eeen track van je favo CD!

Zal nog even doorgaan. Op naar de 200.

btw, het is Rupert. (maar geen probleem, Ilona noemde me al Peter of iets in die aard)

Ik ga voor de NU2F hat. Ziet er gaaf uit.

Waar kunnen we intekenen?

Ilona, wellicht kun jij die foto eens laten zien aan die Hans, en vragen wat hij als prijs zou berekenen.

En vraag hem ook even of hij petjes zowel kan bedrukken als het logo er op borduren? Want die laatste optie is wel duurder, maar ook veel mooier...

trusten Pieter!

ik ga er zo ook maar vandoor... kwam er net nog achter dat ik eerst nog een wasje op moet hangen...

weltrusten allen en tot morgen!

Oh ja! Had je me al 's eerder gezegd

Sorry Rupert...

En nu weg...morgen koersoes...verplicht van onze vrolijke vriend Min. Donner!

Tjuuuuuuuuuuuuuuuussss

En ik ga ook maar naar bed. Morgen pittig dagje voor de boeg (agenda technisch gewijs).

Hawkmoonnl wrote:

dsmet wrote:

Daarnet bij mijn schoonbroer een stukje taart gaan eten voor zijn 23ste verjaardag. Hij was gisteren eveneens bij het concert van AC/DC. Hij vond het geweldig.

Heb me zonet ook ingeschreven voor de loophoogmis in België: de 20 kilometer door Brussel. (inschrijvingen gingen vandaag open).

.Loophoogmis lol.

Tja, het is de enige wedstrijd die telt in België. Marathons lopen, wedstrijdjes winnen, ... maar het enige dat de mensen in mijn vriendenkring, op 't werkbezig houdt is wat je doet op die verdomde wedstrijd.

JR01 wrote:

Ilona, wellicht kun jij die foto eens laten zien aan die Hans, en vragen wat hij als prijs zou berekenen.

En vraag hem ook even of hij petjes zowel kan bedrukken als het logo er op borduren? Want die laatste optie is wel duurder, maar ook veel mooier...

Ik zou ook voor borduren kiezen. Maar goed, ik hoef geen petje. Doe niet meer aan 'merchandise' m.u.v. event shirts (dat dan wel weer).

dsmet wrote:

Misschien reeds gepost door een andere Belg hier aanwezig.

Dit artikel staat vandag op de site van HLN (Belgische krant)

"Brad Pitt krijgt rol in verfilming leven U2"

U2 wil dat Brad Pitt een rol krijgt in de verfilming van hun leven. Gitarist The Edge vindt dat Pitt de ideale man zou zijn om hem te spelen als er ooit een film zou komen over de Ierse groep.

"We willen het realistisch houden, dus zou het maar logisch zijn dat Brad Pitt mij speelt", lachte de gitarist. Bono echter vindt dat enkel een Oscarwinnaar hem recht zou aandoen op het grote scherm.

"Wie is er nog een grote, knappe, magere Ier?", lachte de zanger. "Daniel Day Lewis zou mij kunnen spelen in de film."

als je even het interview (nou ja 'even' is relatief :P) bekijkt waar ik net de link voor postte, zul je horen waar dat verhaal vandaankomt. typisch HLN om het op deze manier te reproduceren. sjeees!!

advanloon wrote:

Ook mijn zege heb je JR (voor wat het waard is).
Lekker strak.

Geldt dat ook voor de foto waarmee je Ilona feliciteerde met haar 400 posts en waardoor je dus een waarschuwing kreeg van Baja?? roll.gif

dsmet wrote:

Hawkmoonnl wrote:

dsmet wrote:

.Loophoogmis lol.

Tja, het is de enige wedstrijd die telt in België. Marathons lopen, wedstrijdjes winnen, ... maar het enige dat de mensen in mijn vriendenkring, op 't werk bezig houdt is wat je doet op die verdomde wedstrijd.

Hey, da's op 31 mei lees ik. Gelijk vanuit Landgraaf door naar Brussel. Da's maar een stukkie hé glasses.gif

Ik moest je linkje nog lezen Tina.

Ben aan het posten en aan het bijlezen. 2 zaken samen doen is en blijft moeilijk voor mannen.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...