Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

Juul wrote:

...................................................dat er tot nu toe niets is uitgelekt van de tourdata. (buiten de geruchtjes om)

Dat is inderdaad knap maar ik had liever wel al bepaalde data zeker geweten wink.gif

Als ik zo effe snel lees is vandaag een dag waar felicitaties aan de orde zijn dus bij deze

Allemaal gefeliciteerd met verjaardag en rijbewijzen!

Yra66 wrote:

Leuk zo'n cabriootje:-) Wind in je haren U2 in de speler, pump up the volume en gaan met die banaan:-)

ik wil wel een keer mee:-)

hihihihi, voor ik bij jou ben zit m'n haar al flink de war....LOL

je komt uit friesland toch?? of was het nou ameland???

ben zo

maar is goed hoor!!

hola...kreeg visite tussendoor.......zo terug

zo, bittergarnituur voor de vrijdagborrel is besteld....;-)

bedankt voor de felicitaties nog allemaal!!!!:-)

zo, ff jr weer een hete meel sturen....hahahahahahaha!!

they've played "Get On Your Boots," "Magnificent," "I'll Go Crazy If I Don't Go Crazy Tonight" and "BeautifulDay." They also were interviewed prior to "Beautiful Day." They finished their set with "Breathe," but the broadcast cut prior to itsstart. We'll find out more from our staff on the scene soon.

En nu ben ik weg. tot morgenavond.

Twee van die "ouwe" mutsen zie ons al met van die hoofddoekje en zonnebrilletjes over de afsluitdijk cruisen:-))

zie dat wel zitten:-). T was Ameland ja, dus ik heb al windbestendig haar want het waait hier ALTIJD:-).

Vind het ook wel knap dat er toch nergens een beetje officieel lijstje uitgelekt is en wat ik eigenlijk nog knapper vind......dat er niet ergens een presaledatum is uitgelekt. Heb mijn collega's al gewaarschuwd dat ik dinsdag, woensdag of donderdag vrij moet!!! vrijdag en maandag ben ik al vrij. Blijftspannend:-))

Dieder wrote:

En nu ben ik weg. tot morgenavond.

En waar gaat Dieder naar toe?

BAARN - NoLine On The Horizon, het nieuwste album van de Ierse rockband U2, is binnengekomen op de eerste plaats in de Nederlandse Album Top 100. Dat maakteplatenmaatschappij Universal vrijdag bekend.

Het twaalfde studioalbum van de band bereikte vorige week, op de dag van de release, direct de platina status. Vorige week gaf U2 een kort verrassingsoptredenop het dak van het hoofdkwartier van de BBC in Londen. Ongeveer vijfduizend mensen keken toe hoe zanger Bono en consorten vier nummers van de nieuwe plaatspeelden.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...