Jump to content

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

• Subscriber

Net Denis aan de telefoon gehad; is druk aan het werk en heeft geen tijd om hier te komen. Hij heeft wel gezien dat zijn pre-sale code binnen is..

• Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Subscriber

Net Denis aan de telefoon gehad; is druk aan het werk en heeft geen tijd om hier te komen. Hij heeft wel gezien dat zijn pre-sale code binnen is..

Ik lees net de ze de mail in groepen versturen omdat anders alles crashed. Ik ben pas maandje lid dus verwacht nog geen mail. Wel goede regeling hoor. Ook almag ik misschien pas later kopen.

Is Londen goede keus?

groeten Sandra

• Subscriber

walkon wrote:

Juul wrote:

Heej die Tom, alles goed?

Heej Juul, ja hoor! Deze announcement en presale komt net op tijd voordat ik 2 weken naar het buitenland ga. Maar dit keer geen Dublin (spaarpotje is leeg hahaha)....ik denk A'dam of Gelsenkirchen.

En met jou??

Hier prima Tom.

Dublin was toen wel een super periode.

• Subscriber

Juul wrote:

walkon wrote:

Juul wrote:

Heej die Tom, alles goed?

Heej Juul, ja hoor! Deze announcement en presale komt net op tijd voordat ik 2 weken naar het buitenland ga. Maar dit keer geen Dublin (spaarpotje is leeg hahaha)....ik denk A'dam of Gelsenkirchen.

En met jou??

Hier prima Tom.

Dublin was toen wel een super periode.

Eg wel !!!!!

• Subscriber

CNF01 wrote:

Ow, dat is supergoed nieuws!

Beslissing hier gevallen: lang weekend Milaan wordt het inclusief concert en hoop op tweede ;) en kwartetten.

En Amsterdam uiteraard, geen Dublin :( Maar zit met name zo dicht op Amsterdam, daarom eigenlijk ...

Youri Nauta wrote:

Verdammtt!!

Ik heb nog steeds geen mail binnen!

Wat een gestress is dit ook weer iedere keer!
:(

Hey Youri en alle anderen, even snel op werk tussen de training door checken....getver, kan geen email hier checken! Enne, we moeten maar even afstemmen,Youri!!! Kunnen we kwartetten met de kaartjes!

Ga weer snel terug, ze schrokken net al van Boots bij het bekijken van de stage! hahahahahaha tot later!

Enne, wat vinden we van de ticketsprijzen!! KANNONNNNNEEENN! :-(

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...