Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

hans444 wrote:

Youri Nauta wrote:

17820_56825_1.jpg

Woohoo! Dat ziet er leuk uit! Zal voor ons de eerste keer in de ArenA zijn
roll.gif

Waar heb je die gevonden? Heb je die van Dublin Croke ook misschien?

hans444 wrote:

Youri Nauta wrote:

17820_56825_1.jpg

Woohoo! Dat ziet er leuk uit! Zal voor ons de eerste keer in de ArenA zijn
roll.gif

Waar heb je die gevonden? Heb je die van Dublin Croke ook misschien?

ingelke wrote:

JessLS wrote:

Nog steeds geen mail ontvangen....grrrrrr! ben al zo lang lid, heb zelfs via Propaganda lidmaatschap verkregen!

Hopen dat ie vandaag nog komt....enne, wat een keuzes moeten we maken zeg, ze maken het ons op onze oudere dag niet gemakkelijk! Als ik nou teveel geld had........... wel Dublin, geen Dublin, gaan de tickets overal zoveel kosten....welke presaledag zit je .....zucht!.......zit hier te balen op werk, geloof niet dat ze vandaag veel aan hun coach hebben..:-)

Hoi Jessica,

Ik herken je gevoelens......

Ik heb de email nog niet zo lang geleden binnen gekregen dus keep the faith die mail komt wel.

Ik ga dit keer niet naar Dublin. Met pijn aan mijn hart maar we willen dit jaar ook nog op vakantie dus moet keuzes maken. Als mijn Fries nu ook echt U2 gek zou zijn tja dan lagen de zaken iets anders. Hij vindt ze wel goed hoor haha

Hoop dat er snel nog bericht komt over gelsenkirchen want dat is wel lekker dichtbij

Gelschenkirchen staat er toch bij ?

Onefly wrote:

Wel raar, ik heb mijn e-mail van U2.com ontvangen maar daar wordt gesproken over 2 groepen....

Zie onderstaande:

----------------------------

Dear Sander,

Today Monday, March 9th, U2 have announced details of their new tour, 'U2360°'

As you've been a U2.com subscriber for a little while now you're part of our '
Breathe Group
' of subscribers and we're pleased to offer you an early opportunity in the ticketing presale for 'U2360°'.

This e-mail, sent to you as a paid-up 'Horizon Subscriber' of U2.com, contains your personal and unique PRESALE ACCESS CODE DETAILS which will enable you to access the presale for U2 concert tickets before they go on sale to the general public. Your presale access code contains 13 UPPERCASE alphanumeric characters

-------------------------------------

Ik heb een code ontvangen maar lijk in 2 groepen te vallen - uiteraard zou ik voor de Horizon groep gaan, dan kan ik vanaf het vroegste moment kaarten bestellen.

Andere ook zo'n e-mail ontvangen ??

Er staat toch vrij duidelijk in je mail dat je nog maar net lid bent(you've been a member for a little while now) en dat je onder de breathe groupsubscribers valt. Je presale code zou moeten beginnen met U2B

wij gaan amsterdam moeten overslaan. te dicht bij dublin :/

CNF01 wrote:

Hee Hans, long time no see ;-) je zit hier natuurlijk wel eens mee te lezen in The Nuthouse, haha

Er gaat een hele bups naar Dublin hier.. Het imago van de Arena is niet zo heel geweldig wat het geluid betreft..

Hoi! Ja, spanned allemaal happy.gif Wij zijn ook aan het plannenvoor Dublin, maar zullen ook Amsterdam doen want daar kunnen we samen, terwijl we in Dublin om en om gaan i.v.m de kleine.... moet er wel tenminste nog eenconcert in Dublin bijkomen laugh.gif

JessLS wrote:

Hawkmoonnl wrote:

Hier ook hoor, nog niks maar je kunt toch gewoon bij je presale code komen geloof ik?

Waar en hoe dan?????

via U2.com, inloggen en dan bij Tours staat je code onder de foto

ingelke wrote:

JessLS wrote:

Nog steeds geen mail ontvangen....grrrrrr! ben al zo lang lid, heb zelfs via Propaganda lidmaatschap verkregen!

Hopen dat ie vandaag nog komt....enne, wat een keuzes moeten we maken zeg, ze maken het ons op onze oudere dag niet gemakkelijk! Als ik nou teveel geld

had........... wel Dublin, geen Dublin, gaan de tickets overal zoveel kosten....welke presaledag zit je .....zucht!.......zit hier te balen op werk, geloof

niet dat ze vandaag veel aan hun coach hebben..:-)

Hoi Jessica,

Ik heb de email nog niet zo lang geleden binnen gekregen dus keep the faith die mail komt wel.

Ik ga dit keer niet naar Dublin. Met pijn aan mijn hart maar we willen dit jaar ook nog op vakantie dus moet keuzes maken. Als mijn Fries nu ook echt U2 gek

zou zijn tja dan lagen de zaken iets anders. Hij vindt ze wel goed hoor haha

Hoop dat er snel nog bericht komt over gelsenkirchen want dat is wel lekker dichtbij

Tsss...mijn hubby viel flauw van de prijzen....dus die ging al helemaal loos over dat we "nog wel op vakantie moeten!"...dus worden voor mij ookkeuzes....en ik wil weten of rang 1 nou echt de beste tickets zijn....als ik het plan van de Arena bekijk vraag ik mij dat af....!!! En ja, Dublin.....het ismy home away from home bijna.....maar ook een hele dure stad met veel mensen die daar heen willen.....misschien toch Dublin en dan 1 dag doen. DaarnaastAmsterdam en mogelijk later nog een stad....dan houd het voor mij echt op. En ja, Gelsenkirchen is goed te doen met de auto, scheelt weer, voor jou helemaal envoor Juul ook!! :-)

jeanpaul wrote:

ingelke wrote:

JessLS wrote:

Hopen dat ie vandaag nog komt....enne, wat een keuzes moeten we maken zeg, ze maken het ons op onze oudere dag niet gemakkelijk! Als ik nou teveel geld had........... wel Dublin, geen Dublin, gaan de tickets overal zoveel kosten....welke presaledag zit je .....zucht!.......zit hier te balen op werk, geloof niet dat ze vandaag veel aan hun coach hebben..:-)

Hoi Jessica,

Ik ga dit keer niet naar Dublin. Met pijn aan mijn hart maar we willen dit jaar ook nog op vakantie dus moet keuzes maken. Als mijn Fries nu ook echt U2 gek zou zijn tja dan lagen de zaken iets anders. Hij vindt ze wel goed hoor haha

Gelschenkirchen staat er toch bij ?

vanochtend wel maar die is effe later eraf gehaald, nu dus niet meer

werkdagje zit erop

ga naar huuuuuuuuuuuuuuuis

effe bijkomen op de bank pfffffffffffffffffffff

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...