Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

ingelke wrote:

jeanpaul wrote:

ingelke wrote:

JessLS wrote:

Nog steeds geen mail ontvangen....grrrrrr! ben al zo lang lid, heb zelfs via Propaganda lidmaatschap verkregen!

Hopen dat ie vandaag nog komt....enne, wat een keuzes moeten we maken zeg, ze maken het ons op onze oudere dag niet gemakkelijk! Als ik nou teveel geld had........... wel Dublin, geen Dublin, gaan de tickets overal zoveel kosten....welke presaledag zit je .....zucht!.......zit hier te balen op werk, geloof niet dat ze vandaag veel aan hun coach hebben..:-)

Hoi Jessica,

Ik herken je gevoelens......

Ik heb de email nog niet zo lang geleden binnen gekregen dus keep the faith die mail komt wel.

Ik ga dit keer niet naar Dublin. Met pijn aan mijn hart maar we willen dit jaar ook nog op vakantie dus moet keuzes maken. Als mijn Fries nu ook echt U2 gek zou zijn tja dan lagen de zaken iets anders. Hij vindt ze wel goed hoor haha

Hoop dat er snel nog bericht komt over gelsenkirchen want dat is wel lekker dichtbij

Gelschenkirchen staat er toch bij ?

vanochtend wel maar die is effe later eraf gehaald, nu dus niet meer
Maar op www.eventim.de staat hij nog wel

JessLS wrote:

ingelke wrote:

JessLS wrote:

Nog steeds geen mail ontvangen....grrrrrr! ben al zo lang lid, heb zelfs via Propaganda lidmaatschap verkregen!

Hopen dat ie vandaag nog komt....enne, wat een keuzes moeten we maken zeg, ze maken het ons op onze oudere dag niet gemakkelijk! Als ik nou teveel geld

had........... wel Dublin, geen Dublin, gaan de tickets overal zoveel kosten....welke presaledag zit je .....zucht!.......zit hier te balen op werk, geloof

niet dat ze vandaag veel aan hun coach hebben..:-)

Hoi Jessica,

Ik heb de email nog niet zo lang geleden binnen gekregen dus keep the faith die mail komt wel.

Ik ga dit keer niet naar Dublin. Met pijn aan mijn hart maar we willen dit jaar ook nog op vakantie dus moet keuzes maken. Als mijn Fries nu ook echt U2 gek

zou zijn tja dan lagen de zaken iets anders. Hij vindt ze wel goed hoor haha

Hoop dat er snel nog bericht komt over gelsenkirchen want dat is wel lekker dichtbij

Tsss...mijn hubby viel flauw van de prijzen....dus die ging al helemaal loos over dat we "nog wel op vakantie moeten!"...dus worden voor mij ook keuzes....en ik wil weten of rang 1 nou echt de beste tickets zijn....als ik het plan van de Arena bekijk vraag ik mij dat af....!!! En ja, Dublin.....het is my home away from home bijna.....maar ook een hele dure stad met veel mensen die daar heen willen.....misschien toch Dublin en dan 1 dag doen. Daarnaast Amsterdam en mogelijk later nog een stad....dan houd het voor mij echt op. En ja, Gelsenkirchen is goed te doen met de auto, scheelt weer, voor jou helemaal en voor Juul ook!! :-)

150 euro vind ik schandalig

ik hoop dat die dan voor de 1e ring zijn maar gaat nergens over

bij veld stond 85 euro maar dat was rode vak niet meteen bij het podium zo ziet het er in ieder geval op kaartje uit dus hoop niet dat ze kaarten net voorpodium duurder gaan maken

Hier moeten ook keuzes gemaakt worden en ben er in vroegere tijden altijd in Ierland bij geweest en hoe mooi ook deze keer toch maar niet.

Gelsenkirchen is perfect vanuit hier

Hallo stresskippen allemaal (incl mezelf).

Ik heb nog geen mail ontvangen. Als ik het goed begrijp is iedereen die voor augustus/september 2008 lid was een Horizon member. De grote bulk zit mijn inziensdan nog steeds op dag 1 in de presale. Ik had zelf verwacht dat Horzion zou inhouden als je voor de Vertigo tour al lid was. Daar is dus geen rekening meegehouden.

jeanpaul wrote:

ingelke wrote:

jeanpaul wrote:

ingelke wrote:

JessLS wrote:

Hopen dat ie vandaag nog komt....enne, wat een keuzes moeten we maken zeg, ze maken het ons op onze oudere dag niet gemakkelijk! Als ik nou teveel geld had........... wel Dublin, geen Dublin, gaan de tickets overal zoveel kosten....welke presaledag zit je .....zucht!.......zit hier te balen op werk, geloof niet dat ze vandaag veel aan hun coach hebben..:-)

Hoi Jessica,

Ik ga dit keer niet naar Dublin. Met pijn aan mijn hart maar we willen dit jaar ook nog op vakantie dus moet keuzes maken. Als mijn Fries nu ook echt U2 gek zou zijn tja dan lagen de zaken iets anders. Hij vindt ze wel goed hoor haha

Gelschenkirchen staat er toch bij ?

vanochtend wel maar die is effe later eraf gehaald, nu dus niet meer
Maar op
staat hij nog wel

okay... dat is gunstig

hoopvol.......

Verder nog in dubio: zal ik mijn 2e account (1e account is voor Dublin) gebruiken voor Amsterdam of er op gokken dat ze als ze volgend jaar weer komen (volgensde geruchten wel) de presalecode nog bruikbaar is en er geen nieuwe presale voor 2010 zal zijn. Lastieg afweging.

Tsss...mijn hubby viel flauw van de prijzen....dus die ging al helemaal loos over dat we "nog wel op vakantie moeten!"...dus worden voor mij ook keuzes....

Ik weet nog goed van de Vertigo tour dat er iemand was die schreef; "VISA owns my first born" dat vond ik zó grappig ben ik nooit vergeten, haha Ditgaat ons kosten peeps but who cares het is toch wereldwijd credietcrisis..

Tsss...mijn hubby viel flauw van de prijzen....dus die ging al helemaal loos over dat we "nog wel op vakantie moeten!"...dus worden voor mij ook keuzes....

Ik weet nog goed van de Vertigo tour dat er iemand was die schreef; "VISA owns my first born" dat vond ik zó grappig ben ik nooit vergeten, haha Ditgaat ons kosten peeps but who cares het is toch wereldwijd credietcrisis..

Ik heb een presale code!!!!!!!!!!...U2A...maar nog geen mail ?!?!?! Is dit bij jullie Horizon....en als ik geen mail onvang zal ik onze lieve groene dame maareens gaan mailen!

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...