Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

JessLS wrote:

Ik heb een presale code!!!!!!!!!!...U2A...maar nog geen mail ?!?!?! Is dit bij jullie Horizon....en als ik geen mail onvang zal ik onze lieve groene dame maar eens gaan mailen!

Heb je al bij je SPAM gekeken????

JessLS wrote:

Ik heb een presale code!!!!!!!!!!...U2A...maar nog geen mail ?!?!?! Is dit bij jullie Horizon....en als ik geen mail onvang zal ik onze lieve groene dame maar eens gaan mailen!

advanloon wrote:

Verder nog in dubio: zal ik mijn 2e account (1e account is voor Dublin) gebruiken voor Amsterdam of er op gokken dat ze als ze volgend jaar weer komen (volgens de geruchten wel) de presalecode nog bruikbaar is en er geen nieuwe presale voor 2010 zal zijn. Lastieg afweging.

Daar zit ik nu ook over te dubben:-) Goh jongens wat staan we toch allemaal voor "lastige" keuzes in het leven:-))

mail nog steeds niet binnen maar goed gaat wel komen:-)

CNF01 wrote:

JessLS wrote:

Ik heb een presale code!!!!!!!!!!...U2A...maar nog geen mail ?!?!?! Is dit bij jullie Horizon....en als ik geen mail onvang zal ik onze lieve groene dame

maar eens gaan mailen!

Ja, zat ook niks in spam....

U2A... is dat horizon??, en de eerste dag presale???...lijkt mij sterk, ik heb dat ook en ben vanaf december pas lid

Hallo allemaal

Ook hier is de mail nog steeds niet binnen helaas. Zal wel goed komen, maar wil graag weten of ik ook de Horizon status heb. Ben al jaren lid maar heb vorigjaar iets te laat verlengd.

Weet iemand of het klopt dat als je code met U2A begint, je dan inderdaad in de Horizon groep zit?

Dat is dus mijn vraag aan de mensen met een mailtje en presalecode! Ik wil wel graag bij de Horizon groep....

adanja wrote:

Hallo allemaal

Weet iemand of het klopt dat als je code met U2A begint, je dan inderdaad in de Horizon groep zit?

Bij mij begint het met U2A en ik zit in de Horizongroep. Wanneer heb je verlengd?

Ik ga zo naar huis, weg van mijn werk, ben het zat, wil NU mijn mail lezen. Ik hou het niet langer ;-) . Mijn code begint wel met u2a. Klinkt positief, haha.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...