Jump to content

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

• Subscriber

Folks

There seems to be a misprint on the email some of you were sent

Some of the emails say you are in one seniority category (eg Breathe) and then it says you are in an other (e.g Horizon) further into the email

I have made Admin aware of the situation, and a correction is forthcoming, with a breakdown of the seniority categories.

Please check the FEATURED TOPIC about presales for that breakdown

Thanks

Baja

• Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Subscriber

spanish eyes girl wrote:

Ach wat jammer nou Tina.

En evt. Brussel??

Ben er ook nog uit hoor wat ik precies ga doen.

Heb die t%&&^%%ing mails nog niet binnen.

die mails worden nogal random rondgestuurd, de mijne zijn ook nog niet zo lang binnen. ga ff kijken naar de tours - daar moet je normaal gezien jepresale code zien staan. met jouw geschiedenis ben je alvast zeker een horizon member :-)

Idem voor jou jess, ik zie je ook stressen. komt goeoed!!

ik ga afsluiten, de aperitief begint. kan niet zeggen apres ski want we hebben geen ski van dicht gezien vandaag. de hele dag al zit alles potdicht en er iszowat 50 cm sneeuw gevallen. morgenochtend normaal zon dus we gaan er vroeg in vliegen.

• Subscriber

De eerste kaarten in de officiele verkoop gaan komende vrijdag van start. (Milaan en Gothenburg) Dan zal die pre-sale echt snel komen.

• Subscriber

Lieve mensen, ik denk dat ik effe ga afhaken bij het forum. Alles wordt hier opgekwakt, mensen komen binnen met als eerste post "weten jullie of depresale al is gestart" waardoor je 500 keer hetzelfde leest. Terwijl ik toch wil weten of ik nu belangrijke dingen heb gemist.

Maar ik heb d'r nu effe geen trek meer in....

• Subscriber

JR01 wrote:

Lieve mensen, ik denk dat ik effe ga afhaken bij het forum. Alles wordt hier opgekwakt, mensen komen binnen met als eerste post "weten jullie of de presale al is gestart" waardoor je 500 keer hetzelfde leest. Terwijl ik toch wil weten of ik nu belangrijke dingen heb gemist.

Kan me er wat bij voorstellen JR. Het is ineens erg druk hier wink.gif

Patricia.......ik heb de vliegtickets geboekt en vlieg zelfde vlucht terug als jullie (gezellig !! smile.gif)

JR01 wrote:

Lieve mensen, ik denk dat ik effe ga afhaken bij het forum. Alles wordt hier opgekwakt, mensen komen binnen met als eerste post "weten jullie of de presale al is gestart" waardoor je 500 keer hetzelfde leest. Terwijl ik toch wil weten of ik nu belangrijke dingen heb gemist.

Mijn idee ook een beetje. Gelieve eerst alles te lezen, hetzij hier of bij de FAQ. Ik heb er ook geen trek in 30 x dezelfde vraag hier te lezenmad.gif

• Subscriber

gloria002 wrote:

lieve vrienden, gelieve te noteren dat wij NIET naar Amsterdam kunnen komen voor de concerten. ze liggen te dicht bij Dublin
:(
(

Cor!!! heb je ofwel m'n pm ofwel m'n mail ontvangen? Site doet gek en m'n mails geraken niet buiten

veel plezier vanavond met de uizending
:)

Nee Tina, geen mail gekregen.. Ik ben er vanavond niet bij.. Veel nieuwe hier die alleen voor de pre sale lid geworden zijn maar daar doe je niets aan JR.

• Subscriber

gloria002 wrote:

lieve vrienden, gelieve te noteren dat wij NIET naar Amsterdam kunnen komen voor de concerten. ze liggen te dicht bij Dublin
(

Cor!!! heb je ofwel m'n pm ofwel m'n mail ontvangen? Site doet gek en m'n mails geraken niet buiten

Nee Tina, geen mail gekregen.. Ik ben er vanavond niet bij.. Veel nieuwe hier die alleen voor de pre sale lid geworden zijn maar daar doe je niets aan JR.

• Subscriber

CNF01 wrote:

gloria002 wrote:

(

Ach ja dat heb je altijd (ben zelf ook nog niet zo lang aktief op het forum) maar wel al meer dan 5 jaar

lid van U2.com en eerlijk zijn we allemaal niet een keer zo begonnen?

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...