Jump to content

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

• Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Subscriber

Ingrid wrote:

Als ik nu kijk op de link naar de plattegrond van de Arena, zie ik dat de veldplaatsen 85 euro zijn.Eerder is dit hier vermeld als 55 euro. En ook toen heb ik gekeken en zag ik ook 55 euro staan.Ik vond 55 euro ook al zo goedkoop eigenlijk.Maar bij deze even ter info.

veld gedeelte van 85 euro zijn de veldplaatsen die niet vlak bij t podium zijn, de 55 kaarten geven je toegang tot onder t insect ... en hoe ze dan de innercircle gaan vullen is ook weer een groot vraagteken ... dat zal ook wel weer spannend worden, hopelijk geen lotto gedeelte ..... gewoon vroeg komen en rennen...

• Subscriber

veene1 wrote:

Dieder, lees even het postje hierboven van willy, ilona en mij.snappie?

Ben het wel met jullie eens. Wij weten net zo veel als wat er op de FAQ pagina's staat. Dus kan iedereen met vragen beter daar kijken.

Dieder wrote:

veene1 wrote:

Dieder, lees even het postje hierboven van willy, ilona en mij.snappie?

Ben het wel met jullie eens. Wij weten net zo veel als wat er op de FAQ pagina's staat. Dus kan iedereen met vragen beter daar kijken.

Helemaal mee eens.

• Subscriber

circuitbandit wrote:

Ingrid wrote:

Als ik nu kijk op de link naar de plattegrond van de Arena, zie ik dat de veldplaatsen 85 euro zijn.Eerder is dit hier vermeld als 55 euro. En ook toen heb ik gekeken en zag ik ook 55 euro staan.Ik vond 55 euro ook al zo goedkoop eigenlijk.Maar bij deze even ter info.

veld gedeelte van 85 euro zijn de veldplaatsen die niet vlak bij t podium zijn, de 55 kaarten geven je toegang tot onder t insect ... en hoe ze dan de inner circle gaan vullen is ook weer een groot vraagteken ... dat zal ook wel weer spannend worden, hopelijk geen lotto gedeelte ..... gewoon vroeg komen en rennen ...

Moet dat dan niet andersom zijn? Als je dicht bij het insect zit (ik neem aan dat dat hun podium is nu) dat het dan duurder is, je zit immers dichterbij.

Vier jaar geleden was het rennen inderdaad. We zaten niet in de cirkel, maar wel vooraan buiten de cirkel.

Nu eerst maar eens flink conditietraining doen.

• Subscriber

Oh dus hier zitten alle nederlanders...

Ik vermoed dat alle staanplaatsen gewoon €55 zijn.

En dat je ticket gescand wordt, en als je gelukt hebt mag je dan in het gebied rond het podium, anders moet je naar het andere gedeelte van het veld.

Zo ging dat de vorige tour in Amerika ook.

• Subscriber

Ingrid wrote:

circuitbandit wrote:

Ingrid wrote:

Vier jaar geleden was het rennen inderdaad.

Met al die beveiliging die iedereen tot rust probeerden te manen...

Nee joh, je hoeft niet te rennen, er is nog plek zat...

Nou , ik heb me rot gerend, en ik was nog net op tijd om in het voorste vak terecht te komen... :D

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...