Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

rickmanders wrote:

Hebben jullie het gezien op de homepage? Maandag om 08.00 uur Dublin time (09.00 uur NL-tijd) worden de data bekend gemaakt voor de U2360-tour!!!

Ik zorg dat ik achter de pc zit. Laat de pre-sale code maar komen!!

Mooi....dan zit ik sowieso bij de pc. Ik kan niet wachten !!!! banana.gif

Beterschap, Natasja voor Anouk...hier is iedereen, behalve ikzelf, ook in de lappenmand!

Juul wrote:

En nog veeel leuker is dat U2 volgend jaar zomer ook weer in Europa gaat optreden :-)))))))

We blijven doorsparen smile.gif. Wat een verwennerij allemaal.......I love it!!!

natasja wrote:

rickmanders wrote:

Hebben jullie het gezien op de homepage? Maandag om 08.00 uur Dublin time (09.00 uur NL-tijd) worden de data bekend gemaakt voor de U2360-tour!!!

Mooi....dan zit ik sowieso bij de pc. Ik kan niet wachten !!!!
banana.gif

Dan zit ik in onze wekelijkse vergadering....zucht....getver!

Madsm wrote:

Het staat er toch echt Juul:

Dates for the U2360° Tour will be announced exclusively, here on U2.com, at 8am Dublin time, this Monday, March 9th.

Nou die naam voor de tour had ik niet verwacht smile.gif Enneh.....dat komt tochook in geen enkel nummer voor zoals ze eerder hadden gezegd. Maar ja joh.....what's in a name, als ze maar weer lekker gaan knallen wink.gif

Nicole...meid, wat zie je er fantastisch uit. Ik moest even een paar keer kijken hoor, herken je gewoon haast niet wink.gif

natasja wrote:

Madsm wrote:

Het staat er toch echt Juul:

Dates for the U2360° Tour will be announced exclusively, here on U2.com, at 8am Dublin time, this Monday, March 9th.

Nou die naam voor de tour had ik niet verwacht
image
Enneh.....dat komt toch ook in geen enkel nummer voor zoals ze eerder hadden gezegd. Maar ja joh.....what's in a name, als ze maar weer lekker gaan knallen
image

Ik denk niet dat de tour zo gaat heten, maar 360 grraden wil zeggen dat je ze van alle kanten kan zien, dus de stadions zullen geheel gevuld zijn. Dus geengrote schermen achter de mannen, nogmaals dat denk ik.

Ik ga nog steeds voor The HorizonTour.

Dus is 2010 wéér een stadion tour maar dan vast met een heel ander repertoire (komt toch nog een album....). Dan wordt het wel aantrekkelijk het reisje naar destates uit te stellen tot 2010. Beetje spreiding om overkill te voorkomen kan geen kwaad.

Levi, Gaby allebei nog gefeliciteerd met het behaalde resultaat.

natasja wrote:

rickmanders wrote:

Mooi....dan zit ik sowieso bij de pc. Ik kan niet wachten !!!!
banana.gif

Je durft tegenwoordig niet bij de pc vandaan te gaan hé wink.gif

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...