Jump to content

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

• Subscriber

Helpt nog niet echt he, die aparte vraagbaak, hihi.

En de Nederlandse fanclub, kost ook niet zo veel, dus ik vind het wel leuk.

Al had ik toen dit hier nog niet gezien.

Dit is ook wel gezellig eigenlijk.

• Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Aaah dat was me nog niet opgevallen. ohwell.gif Thx! Ik behoor tot U2C groep....dus ik moet jammergenoeg wachten tot donderdag. Maar vreemd dat groene vlak: je kan dus ook uiterst rechts terecht komen en dat lijkt me niks maar daar heb jeblijkbaar geen keuze in. Ook is het aannemelijk dat er nog extra concerten in Amsterdam bijkomen maar die vallen buiten de presale. Dus iemand die bijv.zaterdag kaarten koopt voor een tweede concert kan betere kaarten/plekken scoren dan iemand die met de presale meedoet.

• Subscriber

Nou nou, aardig wat afgeluld weer hier wink.gif.

De gemoederen die wat hoog opliepen maar gelukkig hebben we Ingrid (als ik het goed heb) die voor een apart draadje gezorgd heeft....hartstikke goed ! En omeven nogmaals te onderstrepen er is hier niemand die zich beter voelt dan een ander hoor smile.gif (als je ons beter leert kennen en al veel meeleest hier zal dat vast ookduidelijk zijn denk ik).

Iedereen die al kaartjes heeft......SUPER !!! Hebben jullie nog wel wat veldkaarten overgehouden voor ons hahahaha.?

Ik heb vandaag verder weinig tijd om hier te zijn. Moet nu ook weer snel verder hier (zit al veel te lang bij te lezen hahaha).

Enneh Pieter......ik kan niet wachten tot het morgen 10 uur is, jij ?!wink.gif

• Subscriber

YESSSSS!! Ik heb kaartjes voor Amsterdam!!! 4 staanplaatsen!!! Ik ben zoooo blij!!! Echt de zenuwen zitten nog in mijn lijf! PFFFF...

In elk geval: iedereen die kaartjes heeft: gefeliciteerd! En heel veel sterkte voor diegenen die nog moeten wachten.

• Subscriber

Ingrid wrote:

Helpt nog niet echt he, die aparte vraagbaak, hihi.

En de Nederlandse fanclub, kost ook niet zo veel, dus ik vind het wel leuk.

Al had ik toen dit hier nog niet gezien.

Dit is ook wel gezellig eigenlijk.

Veel gezelliger hoor !!! wink.gif

Ik ben ook lid van de Nederlandse fanclub hoor. Doe er niet zoveel mee maar af en toe is het wel leuk.

• Subscriber

anyanka wrote:

YESSSSS!! Ik heb kaartjes voor Amsterdam!!! 4 staanplaatsen!!! Ik ben zoooo blij!!! Echt de zenuwen zitten nog in mijn lijf! PFFFF...

In elk geval: iedereen die kaartjes heeft: gefeliciteerd! En heel veel sterkte voor diegenen die nog moeten wachten.

Goed zo Maartje !!! Ben je er trouwens het volgende feestje (wanneer dat ook moge zijn) weer bij smile.gif ?

• Subscriber

natasja wrote:

anyanka wrote:

Goed zo Maartje !!! Ben je er trouwens het volgende feestje (wanneer dat ook moge zijn) weer bij embarassed.gif Maar goed, daar gaat hoop ik wel verandering in komen.

wink.gif

Okee, ben nu ECHT weg! tongue.gif

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...