Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

ingelke wrote:

PieterVR wrote:

Maar waar staan deze geruchten, Ingelke?

kreeg net mailtje van vriend van mij en meestal klopt wat die schrijft wel.

Groepje erg fanatieke U2 volgelingen tot Japan aan toe etc etc met de juiste connecties voor info

maar nog niks bevestigd

Tja...en nu tot morgenochtend heel hard nadenken wat te doen.

als ik namelijk voor Brussel ga, met presale (breathe) kan ik vast wel met iemand ruilen voor A'dam.

PieterVR wrote:

ingelke wrote:

PieterVR wrote:

Maar waar staan deze geruchten, Ingelke?

kreeg net mailtje van vriend van mij en meestal klopt wat die schrijft wel.

Groepje erg fanatieke U2 volgelingen tot Japan aan toe etc etc met de juiste connecties voor info

maar nog niks bevestigd

Tja...en nu tot morgenochtend heel hard nadenken wat te doen.

als ik namelijk voor Brussel ga, met presale (breathe) kan ik vast wel met iemand ruilen voor A'dam.

ik zit in zelfde bootje en zullen er nog wel meer zijn dus denk dat we wel kunnen ruilen als eenmaal alles bekend is.

Als ik nog wat hoor meld ik me

ga nu naar huis want zit op het werk in mn eigen tijd en dat is NIET goed haha

@ PieterVR

Wel vet zo'n opening niet?

Heb jij al een mail ontvangen over je Breathe code?

Want in het messageboard waar de algemene vragen over de presale worden beantwoord staat dat Breathe de tweede dag in de ochtend al kunnen bestellen, de Bootsde tweede dag in de middag/avond en dat de derde dag ook nog presale is voor iedereen... Terwijl sommige in dit topic praten over de derde dag voor Boots...Naja, ik probeer het morgenmiddag wel gewoon... we shall see

leg je bonen nog niet te week. Op U2Vlaanderen heeft iemand het antwoord van Herman Schueremans gepost 'we zijn hard aan het werken, we hopen dat U2luistert'

?!?

Gisteren heb ik een crewlid gemaild met de expliciete vraag of we nog hoop mogen hebben voor Brussel (ik stel normaal nooit vragen, ben al lang blij als ik afen toe iets binnen krijg) maar ik heb nog geen antwoord gekregen. als Schueremans' antwoord klopt dan is het normaal dat ik niets van reactie krijg wantdan weet nog niemand een antwoord :/

proficiat allemaal met jullie kaartjes!!!! jullie zijn tenminste al zeker dat jullie ze te zien krijgen. foei zeg, het is errug moeilijk om geen tickets tekopen, dat geloof je niet!! LOL!

hier is't weer volop aan het sneeuwen. de fles champagne die op tafel staat is helemaal ondergesneeuwd! (staat, ja - niet liggen - ik heb het over heulveul sneeuw :P)

ingelke wrote:

en lees net dit in ander forum....

podium in Arena zou aan andere kant zijn? vreemd

dat zou balen zijn!

118 is hier redelijk veel verkocht...dat zou dan aan de aan het einde zijn van de lange zijde...

als ik deze link bekijk

http://www.amsterdamarena.nl/evenementen/waar_zit_ik/?section=114&id_event=325&Submit=OK

Dan heb je gelijk, maar het podium staat altijd aan die zijde, omdat de G en J rij voor veld het beste toegang biedt aan de Arena.

Dus ik denk dat podium toch echt wel juist staat afgebeeld op LiveNation

Ingrid wrote:

Oooh, dit is vast een hele domme vraag, maar wat bedoelen jullie met GA?

Veldkaart

Grand Admission (dacht ik)

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...