Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

avond allemaal,

eerste presale zit er weer op voor sommige. Lees alleen maar positieve verhalen. Laten we hopen dat dit zo blijft.

Ik denk ook dat er nog wel enkele europese steden bijkomen, bijvoorbeeld Brussel, Wenen, Bern, ect

Misschien dat er nog wel een leuke verassing tussen zit.

eeeeh mag ik iets vragen ....

is t in amsterdam nou ook zo dat je bij t selecteren van je kaart, niet de uiteindelijke sectie (vak nummer) te zien krijgt ???

en dat t dus maar de vraag is waar je terecht komt ???

kan iemand die tribune kaarten heeft gekocht in de pre-sale, dit even ontkrachten of bevestigen ....

ik heb nog steeds de hoop dat je t vak te zien krijgt, en dan dus kunt accepteren of weigeren .....

hoi hoi

stevenmichiels wrote:

Ik begin stilaan gek te worden !!!

Nog steeds geen concert in Brussel aangekondigd en morgen kan ik presale tickets kopen voor Amsterdam.....of zou ik voor Dublin gaan.....maar om dan nog vliegtuig en hotel te vinden aan een mooie prijs roll.gif

maar eerste tour......gaaf! mbt wat je moet doen....tja....daar kan alleen jij over beslissen denk ik. maakt in principe niet uit waar je u2 ervaart....als jehet maar ervaart wink.gif hotelletje/vlucht boeken is maar bijzaak eigenlijk.altijd wel een goedkoop reiusje en slaapplek te vinden binnen europa.

en ik denk net als velen hier dat brussel nog wel komt hoor. kwestie van geduld hebben (en anders komen ze in 2010 weer eens langs)

succes met je keuze in ieder geval!

circuitbandit wrote:

is t in amsterdam nou ook zo dat je bij t selecteren van je kaart, niet de uiteindelijke sectie (vak nummer) te zien krijgt ???

kan iemand die tribune kaarten heeft gekocht in de pre-sale, dit even ontkrachten of bevestigen ....

ik heb nog steeds de hoop dat je t vak te zien krijgt, en dan dus kunt accepteren of weigeren .....

hoi hoi

hoi paul!

ik heb geen kaarten gekocht maar ik meen idd begrepen te hebben dat je je plaatsen niet zelf kunt kiezen.... maar mischien beter om iemandd te vragen dievandaag wel aan het presalen is geweest wink.gif

dennis, wat zijn jou reisplannen dit keer ??

jij was vorige keer toch ook in je eentje ergens goed ver weg geweest .. ??

ik wil wel mee hoor .... samen zingen klinkt vast mooier ...

Sonline wrote:

Hoi allemaal, ik zag gisteren pas dat er een nederlands hoekje is op dit forum! Wat gezellig
:)

Dus ik kom me ook even melden! Ben Sonja, 34 en groot liefhebber van U2. Helaas wat U2 betreft nogal een laatbloeier.... (2001 ingesstapt) En snappen doe ik het echt niet. Was vroeger te veel bezig met andere dingen denk ik. Ik las ook iets over U2 party's? Gezellig!!!!

Morgenochtend 10u hoop ik veldkaarten te kunnen scoren voor Amsterdam. Ik heb er reuze veel zin in!

hoi sonja! welkom!

beter laat dan nooit denk ik dan maar wink.gif ik was zelf ook een beetje laatwat dat betreft. ik luisterde altijd al naar u2 (met een break tussendoor) en vond ze ook gaaf maar ik heb ze pas echt gehoord in 2004 en de echte u2 beleveniszoals het hoort pas meegemaakt in 2005 (in 2001 ook wel geweest maar heeeeeeeeeel anders ervaren dan in 2005)

maar t is hier zeker gezellig hoor. kom vaker langs zou ik zeggen. weet allen wel waar je aan begint tongue.gif

circuitbandit wrote:

hoi hoi

Kiezen van plaatsen kan niet maar je krijgt wel gelijk je vak, rij en stoelnummers te zien waar je ja tegen zegt. In mijn geval ook vak 118. En laten ze nietin hun hoofd halen om het podium aan de andere kant te zetten

circuitbandit wrote:

dennis, wat zijn jou reisplannen dit keer ??

jij was vorige keer toch ook in je eentje ergens goed ver weg geweest .. ??

ik wil wel mee hoor .... samen zingen klinkt vast mooier ...

dit jaar hou ik het bij dublin en ik ga ook wel voor amsterdam maar dan in de reguliere verkoop. gelukkig gaan ze in 2010 ook nog door dus opties zat happy.gif daarnaast heeft bruce aardig in mijn budget ingehakt maar dat is helemaal nieterg wink.gif (ik ga naar pinkpop, stockholm, bergen en dublin naar bruce)

en klopt idd van vorige keer. ik ben toen naar mexico gegaan....t was echt een belevenis! zo gaaf!!!

maar een keer samen lijkt me ook geweldig!! jammer dat dublin niet lukt voor jou dit jaar....we zijn daar nml met een behoorlijk groepje nu2f mafkezen strakshappy.gif

hoe dan ook.....ik begrijp dat er sowieso binnenkort een mogelijkheid zal zijn om samen te zingen (al is dat niet bij een concert)....moet hoe dan ook wel eenkeer lukken lijkt mij wink.gif

al een idee wanneer barca in de verkoop gaat eigenlijk? lijkt me super....tour opener sowieso natuurlijk!

dank voor de verduidelijking ...

dat kreeg je dus niet te zien in milan ..... en dus was t een te grote gok ....

misschien krijg ik mijn ouders wel t veld op in barcelona ... dat zou wat wezen ...

iemand tips qua nou camp ??? waar wel en waar niet te zitten ivm accoustiek ??

oh ja, ik ging een filmpje kijken en niet meer u2-en ,... muziek uit ...

en even weg van internet ....

laters dan maar

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.