Jump to content

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

• Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Janet71 wrote:

Wil me ook even melden, voor het eerst op dit forum maar al jaren lid van u2.com en propaganda en veel U2 concerten gezien... ik heb veldkaarten!! Heerlijk relaxed zo achter de computer. Geen uren in de rij staan bij het postkantoor maar even inloggen, code invoeren en binnen 2 minuten de bevestiging binnen. Maar ben pas echt gerust als ik de kaarten echt in m'n handen heb....

Veel succes iedereen die morgen [of zaterdag] nog op kaartenjacht moet.

Hoi! Fijn, hè dat de presale zo vlot is verlopen. Ik vond het vorige keer echt afzien om mijn Vertigo kaarten in orde te krijgen. Heb wat af lopen bellentoen... Pfff was echt een opluchting vanochtend! Proficiat met je kaarten!

jeanpaul wrote:

klopt het als ik nu een subscriber wordt van u2.com morgen gewoon kaarten kan kopen ?

Sorry, dat zou ik zo niet durven zeggen. Ik weet wel dat die vraag wordt beantwoord in de faqs op de 360 site. Je kunt daar eens kijken...

• Subscriber

spanish eyes girl wrote:

hey maartje en simone,

wat leuk dat jullie hier ook weer zijn.

Ook eventjes van mij kant uit: Hey Maartje en Simone.

Jacqueline wrote:

MAAAAARTJE!!!!! Lieverd hoe is het met je? Heb jij laatst mijn mailtje nog gehad?

En Simone. Leuk om jou ook weer eens te "zien"!!!

Hier trouwens ook kaartjes in de pocket voor Amsterdam.

Hoi Jacqueline! Alles goed? Het zijn nog precies dezelfde mensen die hier rondhangen. Grappig, na al die tijd! Super dat je kaarten hebt! Ook Horizon, dus?

• Subscriber

Jacqueline wrote:

MAAAAARTJE!!!!! Lieverd hoe is het met je? Heb jij laatst mijn mailtje nog gehad?

En Simone. Leuk om jou ook weer eens te "zien"!!!

Hier trouwens ook kaartjes in de pocket voor Amsterdam.

Heeeeeeeee Jacq!! Blij om jou ook weer te 'zien'!! Heb geen mailtje ontvangen... Maar ik had er zelf ook wel een paar kunnensturen..embarassed.gif Hoe is het met je??

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...