Jump to content
  •  

40S40C_Zoo_Banner.png

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Madsm

Recommended Posts

• Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Subscriber

jeanpaul wrote:

spanish eyes girl wrote:

jeanpaul wrote:

klopt het als ik nu een subscriber wordt van u2.com morgen gewoon kaarten kan kopen ?

wat denk je zelf?

ik denk van niet maar ik lees het wel op u2.com

even voor jullie info, ik heb gewoon een presale code gekregen door vanavond een nieuw account aan te maken

Super ja, zo'n verschil met de presale van vier jaar geleden (slik, da's lang)

Fijn om te horen dat het je goed gaat. Proficiat met het rijbewijs! Leuk!

Met mij gaat 't ook prima. Nog 'n stuk fijner als ik die kaarten ook echt vast heb. 't is nu nog digitaal, hè?

JR01 wrote:

Mijn nieuws is dat ik op 20 juli op een plastic k*tstoeltje zit van 164 euro. Maar hopelijk wel met goed zicht.

Hoezo, JR? Bewust gekozen voor zitplaatsen of waren de veldkaarten op? Met Vertigo 'zat' ik ook in de Arena. Maarre heb niet veel gezeten, hoor ;-)

• Subscriber

mijn nieuws van de dag is dat het toch gelukt is om GA's voor Amsterdam te scoren, ondanks het feit dat ik toen ik de betaalknop indrukte van de site werdgeflikkerd. check back. pffff ......... webpagina verlopen ........ wat heen en weer geklikt en toen was de bestelpagina er ineens weer

• Subscriber

vanHalen wrote:

Super ja, zo'n verschil met de presale van vier jaar geleden (slik, da's lang)

Fijn om te horen dat het je goed gaat. Proficiat met het rijbewijs! Leuk!

Met mij gaat 't ook prima. Nog 'n stuk fijner als ik die kaarten ook echt vast heb. 't is nu nog digitaal, hè?

Goed te horen van de meeste dat het nu een stuk soepeler ging dan 4 jaar geleden. Ik kan mijn stress van die presale nog goed herinneren (constant vast-lopendesite met de angst dat je presale code niet meer werkte) - ik hoop dat mijn presale voor Barca deze keer ook vlekkeloos verloopt.

• Subscriber

spanish eyes girl wrote:

mijn nieuws van de dag is dat het toch gelukt is om GA's voor Amsterdam te scoren, ondanks het feit dat ik toen ik de betaalknop indrukte van de site werd geflikkerd. check back. pffff ......... webpagina verlopen ........ wat heen en weer geklikt en toen was de bestelpagina er ineens weer

Oh dus toch gelijksoortige praktijken als 4 jaar geleden. Hoe kreeg je de bestelpagina weer terug? Met de "back"- en"forward-knoppen'? Thanks.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...