vanHalen Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 Zo! In 1 avond van Numb naar Babyface. Niet slecht, hè? Ik ben er trouwens vandoor. Fijne nacht allemaal en succes voor iedereen die morgen achter tix aangaat! Bye Link to comment Share on other sites More sharing options...
vanHalen Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 hobbes wrote: Lijstje inmiddels gevonden, gaaf zeg, wat een superscore zo op 1 dag Heeij Simone! Ook lang geleden Hey! Miriam, toch...? Alles goed? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Subscriber advanloon Posted March 10, 2009 Subscriber Share Posted March 10, 2009 alle niet Horizoners wens ik morgen veel succes bij de amsterdam presale. adje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Subscriber hobbes Posted March 10, 2009 Subscriber Share Posted March 10, 2009 vanHalen wrote: hobbes wrote: Lijstje inmiddels gevonden, gaaf zeg, wat een superscore zo op 1 dag Heeij Simone! Ook lang geleden Hey! Miriam, toch...? Alles goed?Ja, goed! Knap van jou, ik had hulp, zag je naam al voorbij komen in de afgelopen pagina's. Ja alles goed, heerlijk weer die U2 zomer in aantocht En superblij met Milaan tickets vandaag!! Jij al iets binnen? Of wacht je op iets? Geloof dat ik het niet gelezen heb, wil ook niet de 100e zijn die je dezelfde vraag stelt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Subscriber spanish-eyes-girl Posted March 10, 2009 Subscriber Share Posted March 10, 2009 advanloon wrote: alle niet Horizoners wens ik morgen veel succes bij de amsterdam presale. adje sluit ik me bij aan! good luck! Link to comment Share on other sites More sharing options...
vanHalen Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 hobbes wrote: vanHalen wrote: hobbes wrote: Lijstje inmiddels gevonden, gaaf zeg, wat een superscore zo op 1 dag Heeij Simone! Ook lang geleden Hey! Miriam, toch...? Alles goed? Ja, goed! Knap van jou, ik had hulp, zag je naam al voorbij komen in de afgelopen pagina's. Ja alles goed, heerlijk weer die U2 zomer in aantocht En superblij met Milaan tickets vandaag!! Jij al iets binnen? Of wacht je op iets? Geloof dat ik het niet gelezen heb, wil ook niet de 100e zijn die je dezelfde vraag stelt Ik ben gegaan voor 4 GA's Amsterdam! Erg happy dat de presale zo vlot ging. No problemo dit keer. Proficiat met Milaan. Super! Link to comment Share on other sites More sharing options...
vanHalen Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 Succes morgen om 10 uur! Weltrusten voor nu. Bye Link to comment Share on other sites More sharing options...
Subscriber hobbes Posted March 10, 2009 Subscriber Share Posted March 10, 2009 Trusten Voor IEDEREEN Veel succes morgen!!!!!!!!!!!!! En bij twijfel, dus gewoon nog lid worden voor een ander account, gek genoeg krijg je dan dus ook nog gewoon een code ... wie weet helpt het iemand nog ergens... Ik ga ook richting bed, slaap lekker of fijne nacht nog Link to comment Share on other sites More sharing options...
Subscriber muis Posted March 10, 2009 Subscriber Share Posted March 10, 2009 ja, iedereen succes morgen!!!!! laat het net zo'n succesvolle dag zijn als vandaag!!!:-)))))) nog een draadje..raak hier al af en toe de draad kwijt!!LOL sweet U2 dreams allemaal!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Subscriber veene1 Posted March 10, 2009 Subscriber Share Posted March 10, 2009 sweeties, ik ga naar mn mandje op naar morgen 10 uur en ik ga in 1e instantie voor veldkaarten hoor, wil de lol van te voren niet missen zal dee vragen of ze een zending 5 hours shots op wil sturen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts