Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

Jaaa, vandaag mogen we!

Ik zit al klaar.

Maar ja, moet zo eerst nog wel die kleine van ons uit bed halen.

Succes allemaal.

iedereen succes vandaag!;-) Hou mijn 2e accountje toch maar voor de 2e leg europa geloof ik:-)

Goeiemorgen

De kop is eraf, voor wat betreft de verkoop. Gelukkig dat het zonder problemen ging. Dit geeft mijzelf ook een beetje rust.

Iedereen die vandaag aan de beurt is, veel succes en ik hoop dat het tot de laatste groep vlekkeloos verloopt zonder uitverkochte keuzes.

Ik heb besloten mijn code voor Dublin te verzilveren (bedankt voor de tips hier), dus zal voor Amsterdam iets anders creatiefs moeten verzinnen.

Groet Lennard

Iemand al geprobeerd om kaarten te bestellen in de breathe groep? Er staat namelijk al een link op de tourpagina.....ik namelijk wel en krijg meteen een foutmelding van Eventim

Grtz Ko

Kootje wrote:

Iemand al geprobeerd om kaarten te bestellen in de breathe groep? Er staat namelijk al een link op de tourpagina.....ik namelijk wel en krijg meteen een fout melding van Eventim

Grtz Ko

Had dat inderdaad ook geprobeerd, maar deze wordt waarschijnlijk om 10:00 uur open gezet. Als je de Horizon link aan klikt gaat hij nl wel goed.Succes straks met bestellen, hoop zelf veldkaarten te scoren.

Gr, Hans

Heeft iemand voor mij de link naar het vragen topic wat van de week gestart is?

Ik kan m niet vinden.

(Ik wil weten of het verstandig is de vlucht naar dublin vooruit te boeken of hoe degene die plannen hebben voor Dublin vlucht en hotel al geregeld hebben,miss ben ik hier al weer veel te laat mee)

hansellen wrote:

Kootje wrote:

Iemand al geprobeerd om kaarten te bestellen in de breathe groep? Er staat namelijk al een link op de tourpagina.....ik namelijk wel en krijg meteen een fout melding van Eventim

Grtz Ko

Had dat inderdaad ook geprobeerd, maar deze wordt waarschijnlijk om 10:00 uur open gezet. Als je de Horizon link aan klikt gaat hij nl wel goed. Succes straks met bestellen, hoop zelf veldkaarten te scoren.

Gr, Hans

Ok, thnx voor je snelle reply...straks maar proberen dan om 10 uur. Ben er nog niet helemaal uit welke kaarten ik wil...veld lijkt me super, maarhet is ook wel lekker om een vast stoeltje te hebben. Jij ook alvast veel succes straks!

Grtz Ko

Succes vandaag iedereen!!!!!!!!!!!!

Wordt heel af en toe heeeeeeel even hier binnen vallen vandaag ...

Pieter door de bril hè komt het helemaal goed vandaag :)))

Toi toi toi!!!!!!!

Goedemorgen !!!!!

Nou, ik ben er klaar voor.......geloof ik hahahahaha. Linkje livenation staat al klaar. Nog 1 uur en 20 minuten en dan mogen we smile.gif

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...