Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

good for you one fly. altijd positief blijven!!!:-)

gaat helemaal goed komen!!

Bedankt voor jullie opbeurende berichten. Dat is ook wel zo. Maar misschien zij er wel Belgen, noren, etc...

die kaarten hebben gekocht. En ik heb geen idee hoeveel leden er van U2.com van nederlandse origine zijn.

Ik zag een vraag voorbij komen over de start van de groep Boots. Deze is vanmiddag om 15.00 uur.

Ik moet nog 54 minuten stressen op m' n werk. Het schiet niet echt op als ik steeds naar het klokje rechtsonder het scherm kiojk :-)

Als het goed is , heb ik wel een kaart via de U2 fanclub (treed in herhaling weet ik, maar ben zo blij) voor het concert van U2 op 11 juli in Parijs. Kost me €315, euro all-in. Dus busreis, 1x overnachting, 1x ontbijt en ook nog en Golden circle kaart!!!! Dus die heb ik alvast

Op 2 plaatsen tegelijk posten......ik kan het ff niet bijhouden hahahaha.

Aaarrgghh ik krijg nieuwe buren en daar zijn nu begonnen met jekkeren, boren, met mokers slaan....wat een herrie! Ik ga maar eens effies naar de bakker en zo.Succes aan hen die zo gaan scoren ;-p

Laterz!

muis wrote:

PieterVR wrote:

te vroeg opgestaan...ik ben klokkie rond wakker nu...+ 1 uur

balen dat ik nog een uur moet wachten, want wacht al een volle 25 uur

je had dus ook nog nachtdienst??? wow....

maar goed dat het vooruitzicht niet is dat je nu een halve dag nog achter pc hoeft te zitten!

en kun je straks slapen, met tickets in the pocket???
imageimage

Jeps...nachtdienst gehad. Wordt nog een lastig uurtje denk ik

En slapen? Denk van wel hoor na al die uren!

Ik ga er ook vanuit dat er nog genoeg veldkaartjes zijn, en ik hoop dat die er voor mij ook nog 2, met wat mazzel 4 zijn als hekkensluiter groep van depresale...

Kan me wel voor mijn kop slaan dat we zo laat zijn geweest met betaald lid worden, zo dom. Maar nu zijn we betaald lid en blijven dat ook.

Maak me wel enorm kwaad om de mensen die hun kaartjes en codes verpatsen, onvoorstelbaar dat fans dat doen. Nou ja fans, dat zijn het eigenlijk niet natuurlijkanders doe je zoiets niet.

En dan zaterdag ook nog kaartjes voor het 2e concert zien te bemachtigen, daar maak ik me nog het meeste zorgen om als ik zo hoor van mensen om me heen die dateerder hebben geprobeerd met andere concerten is dat echt een drama.

cybermier wrote:

Bedankt voor jullie opbeurende berichten. Dat is ook wel zo. Maar misschien zij er wel Belgen, noren, etc...

die kaarten hebben gekocht. En ik heb geen idee hoeveel leden er van U2.com van nederlandse origine zijn.

Ik denk echt dat er veel mensen de presale voor het buitenland houden hoor. Maar nog 50 minuten en dan zijn we weer een stuk wijzer wink.gif

gefeliciteerd cyber met PARIS arrangement!!!!:-)))

saskia...rustig meis...........je kan alles lezend af hier.....;-))))

natasja wrote:

cybermier wrote:

Ik denk echt dat er veel mensen de presale voor het buitenland houden hoor. Maar nog 50 minuten en dan zijn we weer een stuk wijzer
wink.gif

om 10 uur begint het toch?

chelyn:

gewoon volhouden zaterdag en niet opgeven!!:-)))

succes!!

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...