Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

Ok, bedankt! Laat dan ff horen of het om exact 10 uur dan wel lukt, aub.

En Boot verkoop start dan om 12 uur of om 15 uur?

Kben speciaal vanochtend vroeg van huis vertrokken zodat ik niet om 12 uur in de trein zou zitten.

Maar om 15 uur heb ik dus wel college..

Via Loek kreeg ik gistermorgen een e-mail. Je kon aangeven of je intresse had in een trip naar Parijs. Ik heb aangekruisd ja, en met bus. Dit moest je voor22.00 uur doen (gisteravond).

Om 22.45 uur kreeg ik opnieuw een mail, waarin stond dat er overweldigend was gereageerd op dit verzoek. En je moest nu aangeven of je definitief meewilde. Endat heb ik gedaan. Ze zouden nu zovceel mogelijk kaarten gaan regelemn voor het concert in Parijs. ( Helaas niet Nederland, maar dat doe ik via de pre-sale).

Dus alle u2 fanclub Nederland leden, die geen e-mail hebben ontvangen, moeten maar even een e-mail sturen naar de fanclub

veene1 wrote:

er staat toch op de tours site duidelijk dat de breathe groep, 2e dag om 10 uur begint, local venue time!

je kan wel in loggen maar je wordt nog niet door gelinkt.....zucht

Sorry, maar kwil het toch wel een beetje met zekerheid weten.. probeer je aub dus niet te veel te ergeren wink.gif

Waar heb jij dat precies gelezen? staat daar ook de tijd voor Booters?

kijk gewoon even rustig op de tours site.

daar staat presale schedule is as follows

en het zal de spanning wel zijn...sorry!

Mensen , 5 voor 10 inloggen met je code , even refreshen op de site en hupsa, kaartjes kopen , daarna even diep ademhalen en glimlachen .. smokin.gif

Komt echt goed.

Let goed op de verzendkosten , er staat binnen europa aangevinkt. maar dat zie je straks wel.

veene1 wrote:

kijk gewoon even rustig op de tours site.

daar staat presale schedule is as follows

en het zal de spanning wel zijn...sorry!

Had het wel gezien en gelezen roll.gif, maar moest toch evenproberen of het al zou werken.....succes straks!

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...