Jump to content

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

• Subscriber

Voor Gelsenkirchen is ook nog hoop:

UPDATE 11. März 2009: Auf Anfrage der Westdeutschen Allgemeinen Zeitung beidem Konzertveranstalter Marek Lieberberg wurde ein Konzert in Gelsenkirchen nicht dementiert. Zitat :"[...] Dem Vernehmen gibt es noch einige organisatorische Abläufevertraglich abzuklären, bevor das Datum (aller Vorraussicht nach Anfang August) bekannt gegeben wird. Das kann unter Umständen noch bis Anfang kommender Woche dauern" (WAZ Lokalteil Gelsenkirchen 11. März 2009)

Toll! tongue.gif

• Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Subscriber

Yra66 wrote:

@Juul toch nieuwsgierig:-) voor veldkaarten of vak achter podium gegaan?

Veldkaarten. Misschien dat ik het 2e concert op de tribune ga zitten.

• Subscriber

Stom joh....heb ik net op marktplaats 2 x een bod van 9.999.999 euro gedaan op U2 kaarten voor 20 juli.....hebben ze allebei m'n bod weer verwijderd.Snappen jullie dat nou roll.gif

• Subscriber

natasja wrote:

Stom joh....heb ik net op marktplaats 2 x een bod van 9.999.999 euro gedaan op U2 kaarten voor 20 juli.....hebben ze allebei m'n bod weer verwijderd. Snappen jullie dat nou
roll.gif

Nou zeg.....tongue.gif

• Subscriber

natasja wrote:

Stom joh....heb ik net op marktplaats 2 x een bod van 9.999.999 euro gedaan op U2 kaarten voor 20 juli.....hebben ze allebei m'n bod weer verwijderd. Snappen jullie dat nou
image

haha... blijf ze stalken die stakkers. Spam hun inbox vol totdat ze zich bedenken!

Goed bezig

• Subscriber

Wummelpie wrote:

natasja wrote:

image

haha... blijf ze stalken die stakkers. Spam hun inbox vol totdat ze zich bedenken!

Goed bezig

Ik heb de biedingen maar weer opnieuw gedaan. Was toch vast een vergissing van ze om me te verwijderen hahahaha

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...