Jump to content

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

• Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Subscriber

Natasja, ik heb ook een bod gedaan, bevestigingsmail gekregen, op de link geklikt, maar kreeg toen de boodschap "helaas, er is al een hoger bodgeplaatst".

Dus volgens mij heb jij het nu voor elkaar dat er geen andere biedingen meer gedaan kunnen worden. Wat ook prima is eigenlijk.

• Subscriber

JR01 wrote:

Natasja, ik heb ook een bod gedaan, bevestigingsmail gekregen, op de link geklikt, maar kreeg toen de boodschap "helaas, er is al een hoger bod geplaatst".

Dus volgens mij heb jij het nu voor elkaar dat er geen andere biedingen meer gedaan kunnen worden. Wat ook prima is eigenlijk.

Ik had zelf inmiddels opnieuw 9.999.999 geboden dus ik denk dat dat het is.

Heb op dat linkje over de ebay presale code verkopers ook gevraagd hoe het dan zit met mensen die kaarten doorverkopen.

• Subscriber

M'n zwager heeft ook 4 veldkaarten kunnen scoren, dus nu kunnen we met z'n allen!! Helemaal blij natuurlijk.

En iedereen die kaarten heeft, gefeliciteerd.

Ik las iets over een lijstje? Is die er?

Ik ben namelijk wel benieuwd wie allemaal gaan en ook naar welke buitenlandse shows jullie gaan.

Bonavox u2 wrote:

Jazeker of via creditcard

Pfiew; dat moet dan geen probleem zijn. pimp.gifAlleen ik loop nogwel sterk te twijfelen tussen veld of zitplekken (ALS er nog veld plaatsen zijn) en ik heb geen idee wat goede zitplekken zijn.

Ik denk nu dat ik voor veld ga en eventueel probeer te ruilen voor zit plekken (als ik toch wil zitten). Andersom gaat misschien lastiger. Goeie strategie?

• Subscriber

Jan, gewoon effe wat verder lezen dan je neus lang is. Daar is in dit forum en op andere plekken al zóveel over gecommuniceerd!

Zo heb ik vanochtend nog (!) een plattegrond gepost met vaknummers, dus kijk alsjeblieft eerst zelf goed voordat je vragen gaat stellen.

spanish eyes girl wrote:

spanish eyes girl wrote:

't was weer gezellig meiden.

en ook heerlijk om ff te ont-stressen. haha.

iedereen gefeliciteerd met zijn/haar tickets.

ben van de lijstjes.

heb een inventarisatie gemaakt.

goeie score lijkt me zo.

Tickets gescoord

Ad

Marjolein1961

TOM01

Stevie

Nicole

Hanshe

U2 4ever

Liseth

Walkon

Curly

Yra66

Youri Nauta

Michel

Rik85

Wim86

Wim

Maarten

JR

Debi

FJ

Edgeplaytheblues

Maartje

Miriam - Milaan

Boilermaker

Desmet

Dieder

Jess - Milan

+

Irma

Simone

Cybermier

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...