Subscriber spanish-eyes-girl 0 Posted March 11, 2009 Subscriber Share Posted March 11, 2009 ik denk dat we beter kunnen dreigen. en zeggen dat we ze gaan aangeven bij u2.com!! Link to post Share on other sites
Subscriber JR 1 Posted March 11, 2009 Subscriber Share Posted March 11, 2009 Natasja, ik heb ook een bod gedaan, bevestigingsmail gekregen, op de link geklikt, maar kreeg toen de boodschap "helaas, er is al een hoger bodgeplaatst". Dus volgens mij heb jij het nu voor elkaar dat er geen andere biedingen meer gedaan kunnen worden. Wat ook prima is eigenlijk. Link to post Share on other sites
Subscriber Jacqueline 0 Posted March 11, 2009 Subscriber Share Posted March 11, 2009 Gefeliciteerd allen met de kaartjes!! Goed gevoel he? Natas, ik wil je helpen maar kan niets want jouw bod is het hoogste. Wat een prachtig weer zeg vandaag! Link to post Share on other sites
Subscriber natasja 0 Posted March 11, 2009 Subscriber Share Posted March 11, 2009 JR01 wrote: Natasja, ik heb ook een bod gedaan, bevestigingsmail gekregen, op de link geklikt, maar kreeg toen de boodschap "helaas, er is al een hoger bod geplaatst". Dus volgens mij heb jij het nu voor elkaar dat er geen andere biedingen meer gedaan kunnen worden. Wat ook prima is eigenlijk. Ik had zelf inmiddels opnieuw 9.999.999 geboden dus ik denk dat dat het is. Heb op dat linkje over de ebay presale code verkopers ook gevraagd hoe het dan zit met mensen die kaarten doorverkopen. Link to post Share on other sites
Subscriber ingenpat 14 Posted March 11, 2009 Subscriber Share Posted March 11, 2009 M'n zwager heeft ook 4 veldkaarten kunnen scoren, dus nu kunnen we met z'n allen!! Helemaal blij natuurlijk. En iedereen die kaarten heeft, gefeliciteerd. Ik las iets over een lijstje? Is die er? Ik ben namelijk wel benieuwd wie allemaal gaan en ook naar welke buitenlandse shows jullie gaan. Link to post Share on other sites
Subscriber JR 1 Posted March 11, 2009 Subscriber Share Posted March 11, 2009 NU2F versus the criminal world!! LOL Link to post Share on other sites
janvdberg 0 Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 Bonavox u2 wrote: Jazeker of via creditcard Pfiew; dat moet dan geen probleem zijn. Alleen ik loop nogwel sterk te twijfelen tussen veld of zitplekken (ALS er nog veld plaatsen zijn) en ik heb geen idee wat goede zitplekken zijn. Ik denk nu dat ik voor veld ga en eventueel probeer te ruilen voor zit plekken (als ik toch wil zitten). Andersom gaat misschien lastiger. Goeie strategie? Link to post Share on other sites
Subscriber JR 1 Posted March 11, 2009 Subscriber Share Posted March 11, 2009 Jan, gewoon effe wat verder lezen dan je neus lang is. Daar is in dit forum en op andere plekken al zóveel over gecommuniceerd! Zo heb ik vanochtend nog (!) een plattegrond gepost met vaknummers, dus kijk alsjeblieft eerst zelf goed voordat je vragen gaat stellen. Link to post Share on other sites
Subscriber natasja 0 Posted March 11, 2009 Subscriber Share Posted March 11, 2009 JR01 wrote: NU2F versus the criminal world!! LOL Ja lachen he.....ze vinden het duidelijk irritant dus ik ga wel ff door hoor Link to post Share on other sites
cybermier 0 Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 spanish eyes girl wrote: spanish eyes girl wrote: 't was weer gezellig meiden. en ook heerlijk om ff te ont-stressen. haha. iedereen gefeliciteerd met zijn/haar tickets. ben van de lijstjes. heb een inventarisatie gemaakt. goeie score lijkt me zo. Tickets gescoord Ad Marjolein1961 TOM01 Stevie Nicole Hanshe U2 4ever Liseth Walkon Curly Yra66 Youri Nauta Michel Rik85 Wim86 Wim Maarten JR Debi FJ Edgeplaytheblues Maartje Miriam - Milaan Boilermaker Desmet Dieder Jess - Milan + Irma Simone Cybermier Link to post Share on other sites
Recommended Posts