Jump to content
  •  

40S40C_Zoo_Banner.png

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Madsm

Recommended Posts

• Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Subscriber

Ha daar, beetje teruggelezen en zie dankzij het lijstje vele nieuwe namen met kaarten, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!

Maar ik zie Pieter er niet tussen staan ... is het hem niet gelukt? Weet iemand dat?

En de veldkaarten voor Milaan zijn al op????

• Subscriber

hobbes wrote:

Ha daar, beetje teruggelezen en zie dankzij het lijstje vele nieuwe namen met kaarten, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!

Maar ik zie Pieter er niet tussen staan ... is het hem niet gelukt? Weet iemand dat?

En de veldkaarten voor Milaan zijn al op????

Pieter gaat toch voor Dublin?

En ik voor London....

Zag trouwens net het nieuws en werd even niet goed... het zet alles wel een ander perspectief hoor...

BERLIJN - Bij een schietpartij woensdag op een middelbare school in het zuidwesten van Duitsland zijn twaalf doden gevallen. Ook zijn erdiverse gewonden. Hij maakte een dertiende slachtoffer bij een kliniek. De schutter is doodgeschoten tijdens een vluchtpoging.

Afschuwelijk.

• Subscriber

Ha Saskia,

Jemig, dat is een akelig verhaal!

Waarom toch ...

(ga even nieuws snuffelen)

Pieter ging ook voor amsterdam vandaag, voor dublin via ander account_74615.

• Subscriber

JR01 wrote:

Voor degenen die nog kaarten gaan kopen a.s. zaterdag, heb effe het Livenation plattegrondje van de Arena samengevoegd met een ander plattegrondje waar de vaknummers op staan. Is handig als je snel moet beslissen of je kaartjes voor een bepaald vak wil hebben.. (Heb 'm hier effe net iets kleiner geplaatst ivm breedte forum. Als je hem opslaat op je computer is ie wat groter en leesbaarder)

U2360AmsterdamArena.jpg

Wat denk jij qua zicht vak 118?

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...