Jump to content

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

@Onefly

Ik snap wat je bedoeld: maar precies daarom zijn die kaartjes misschien zo duur. Duurste zitplek rang 2 + 1 veldkaart is nu 80 + 55 = 135 euro. Dat is minderals 150 euro. En daarbij op het kaartje van de Arena is expliciet een rood gebied aangegeven als veld en dat is niet onder/bij het podium (dit hoeft niks tebetekenen natuurlijk).

• Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Subscriber

hobbes wrote:

Yra66 wrote:

JR01 wrote:

Voor degenen die nog kaarten gaan kopen a.s. zaterdag, heb effe het Livenation plattegrondje van de Arena samengevoegd met een ander plattegrondje waar de vaknummers op staan. Is handig als je snel moet beslissen of je kaartjes voor een bepaald vak wil hebben.. (Heb 'm hier effe net iets kleiner geplaatst ivm breedte forum. Als je hem opslaat op je computer is ie wat groter en leesbaarder)

U2360AmsterdamArena.jpg

Wat denk jij qua zicht vak 118?
Dat is een handig plaatje!

Veel mensen zitten in 118 toch?? Dacht ik ...

En even een vraag je voor ieder die al besteld heeft in Amsterdam,

als je zitkaarten besteld kun je dan ook nog het vak aangeven of gewoon die soort (van de kleur)

Je kunt alleen de prijscategorie aanklikken.

janvdberg wrote:

@Onefly

Ik snap wat je bedoeld: maar precies daarom zijn die kaartjes misschien zo duur. Duurste zitplek rang 2 + 1 veldkaart is nu 80 + 55 = 135 euro. Dat is minder als 150 euro. En daarbij op het kaartje van de Arena is expliciet een rood gebied aangegeven als veld en dat is niet onder/bij het podium (dit hoeft niks te betekenen natuurlijk).

Dat van dat rode gedeelte op de plattegrond is volgens mij alleen zo gedaan omdat het podium anders niet duidelijk zichtbaar is op het plaatje -dit zie je zo terug op alle plattegronden van de stadions waar U2 concerten gaat geven.

Het is gewoon om aan te geven dat dat de veldkaarten zijn met de betreffende rang en prijs eraan gekoppeld.

Ik denk dat ze die 150 euro plaatsen erbij hebben gedaan om de 30 en 55 euro plaatsen terug te verdienen. eek.gif

Want eerlijk is eerlijk 30 euro en 55 euro voor een TOP concert is aan de lage kant - hoewel het eigenlijk nog absurd is als je het stiekem nog terugrekendnaar een GULDEN (nee niet doen, dat frustreerd heel erg...)

• Subscriber

Onefly wrote:

janvdberg wrote:

@Onefly

Ik snap wat je bedoeld: maar precies daarom zijn die kaartjes misschien zo duur. Duurste zitplek rang 2 + 1 veldkaart is nu 80 + 55 = 135 euro. Dat is minder als 150 euro. En daarbij op het kaartje van de Arena is expliciet een rood gebied aangegeven als veld en dat is niet onder/bij het podium (dit hoeft niks te betekenen natuurlijk).

Dat van dat rode gedeelte op de plattegrond is volgens mij alleen zo gedaan omdat het podium anders niet duidelijk zichtbaar is op het plaatje - dit zie je zo terug op alle plattegronden van de stadions waar U2 concerten gaat geven.

Het is gewoon om aan te geven dat dat de veldkaarten zijn met de betreffende rang en prijs eraan gekoppeld.

Ik denk dat ze die 150 euro plaatsen erbij hebben gedaan om de 30 en 55 euro plaatsen terug te verdienen.
image

Want eerlijk is eerlijk 30 euro en 55 euro voor een TOP concert is aan de lage kant - hoewel het eigenlijk nog absurd is als je het stiekem nog terugrekend naar een GULDEN (nee niet doen, dat frustreerd heel erg...)

Je mag ook niet terugrekenen, want de gulden zou in de afgelopen jaren net zo duur zijn geworden als de euro nu. Dus frustreer je niet :)

nog 25 minuten.....

• Subscriber

Chelyn wrote:

Hahaha we liggen dan wel niet in de rij, toch nog het gevoel dat je samen met anderen zenuwachtig aan het refreshen bent

en zo is het helemaal...

maar nu is het wachten iets interessanter en prettiger dan in een ijskoude rij heeel erg vroeg in de morgen...

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...