Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

edgeplaytheblues wrote:

goeeeddeemoorgeen nederlandddd ....

hoe gaan we die scalpers laten hangen dan via marktplaats? meer dan 1000000 bieden dan haalt marktplaats ze er toch vanaf?

De aanbieder zal je bod verwijderen en gaat vrolijk verder. Of zoals anderen het al deden na een tijdje --> dan halen ze het biedings gedeelteeruit. Dus kan je alleen mailen met die gasten frown.gif....

goeie morgen allemaal

indrukwekkend lijstje tickethouders, proficiat allemaal :-)

stralende zon weer hier, we gaan croissants halen, stukje eten en dan skiën we naar Italië. ben benieuwd of ze eierflips hebben. heheh, Irma, zal ik er eentjebestellen voor je? :D

zijn er hier a propos nog mensen met interesse voor Londen? ik zit te twijfelen, londen of cardiff ..

hele mooie mail van je Pieter

en ik zie hier een hoop volk achter de marktplaatsverkopers gaan, haha, goeie!

ik heb twee weken geleden in de tour sectie nog een discussie gehad met iemand die het prima vond om tickets zo te verkopen. die amerikanen met hun vrijemarkteconomie .. nou, dan hoop ik van harte dat zij diegenen zijn die meer moeten betalen voor hun kaartjes, phuh!

Sorry, ik blijf bij mijn eerdere tip: men had gewoon het max. aantal kaartjes niet op 4, maar b.v. op 1 of 2 moeten stellen. Per persoon.

Veel mensen kopen nu 4 kaarten, hebben er toch teveel, en zetten er straks 2 in de verkoop.

Het is eigenlijk verboden om kaarten te verkopen, maar wat kun je er aan doen?

@ Ilona,

heb jij ergens kunnen opvangen of de pre-sale voor Londen/Dublin etc. volgende week start? Ik zit mezelf op te vreten (jij noemt je zelf een stresskip maarmoet je mij zien). Heb mijn oog op een hotelletje in London laten vallen, optie tot en met dinsdag.... embarassed.gif

cardiff laatste tina.....zou die doen....;-)

wanneer komen jullie thuis?????

welkom bajanssen!

saskia67 wrote:
@ Ilona,

heb jij ergens kunnen opvangen of de pre-sale voor Londen/Dublin etc. volgende week start? Ik zit mezelf op te vreten (jij noemt je zelf een stresskip maar moet je mij zien). Heb mijn oog op een hotelletje in London laten vallen, optie tot en met dinsdag.... wink.gif

dus als londen ook dinsdag is, zit je goed!!!

muis wrote:
saskia67 wrote:
@ Ilona,

heb jij ergens kunnen opvangen of de pre-sale voor Londen/Dublin etc. volgende week start? Ik zit mezelf op te vreten (jij noemt je zelf een stresskip maar moet je mij zien). Heb mijn oog op een hotelletje in London laten vallen, optie tot en met dinsdag.... eek.gif

Goedemorgen,

Ik ben net nieuw gelogd op u2.com. Weet nog niet zo goed hoe dit allemaal werkt. Weet wel dat ik heeeeeel graag naar Amsterdam of Parijs wil! Hoe kom ik in hetbezit van de pre sale code voor de voorverkoopeek.gif?! Ik hoop dat iemand mijverder kan helpen

Gr Fiona!

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...