Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

frypaint wrote:

Goedemorgen,

Ik ben net nieuw gelogd op u2.com. Weet nog niet zo goed hoe dit allemaal werkt. Weet wel dat ik heeeeeel graag naar Amsterdam of Parijs wil! Hoe kom ik in het bezit van de pre sale code voor de voorverkoop
image
?! Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen

Gr Fiona!

Betalend lid worden

hanshe wrote:

Sorry, ik blijf bij mijn eerdere tip: men had gewoon het max. aantal kaartjes niet op 4, maar b.v. op 1 of 2 moeten stellen. Per persoon.

Veel mensen kopen nu 4 kaarten, hebben er toch teveel, en zetten er straks 2 in de verkoop.

Het is eigenlijk verboden om kaarten te verkopen, maar wat kun je er aan doen?

zou het teveel aantal kaarten sowieso nog even in the pocket houden, als je die hebt.....

na alle presale zal er eerst een levendige ruilhandel zijn.....

en heb je dan nog tickets over.....tuurlijk kan je die dan verkopen...tegen kostprijs, niets mis mee....

U2 tickets........voelt als goud in je handen!!smile.gifsmile.gifsmile.gif

prescies waarom ik cardiff zou doen natuurlijk :-)

ik neem aan dat iedereen hier de kaartjes heeft die hij wil en dat het zaterdag zaak is van tickets vast te krijgen voor het tweede concert? ik kan julliehelaas niet helpen, wij vertrekken hier rond 7u 's morgens dus we zullen rond dijon hangen als de kaartenverkoop begint :(

@ Frypaint

Als de donder lid worden (betalend lid) Creditcard bij de hand en betalen. Je kunt dan inloggen en je ziet vanzelf je pre-sale code. Alle rangen waren nogbeschikbaar gisteravond om 22.00 uur. Een vriend van mijheeft nl gisteravond gewoon nog kunnen bestellen.

succes!!

saskia67 wrote:
muis wrote:
saskia67 wrote:
@ Ilona,

heb jij ergens kunnen opvangen of de pre-sale voor Londen/Dublin etc. volgende week start? Ik zit mezelf op te vreten (jij noemt je zelf een stresskip maar moet je mij zien). Heb mijn oog op een hotelletje in London laten vallen, optie tot en met dinsdag.... roll.gif

bovendien moet ik ook nog een mail daarover krijgen.....

eerste mail (2 keer gekregen btw) was alleen voor amsterdam, gotenburg en milaan.....

kon voor amsterdam mee "surfen" met een andere dutch treater..happy.gif

gloria002 wrote:

prescies waarom ik cardiff zou doen natuurlijk :-)

ik neem aan dat iedereen hier de kaartjes heeft die hij wil en dat het zaterdag zaak is van tickets vast te krijgen voor het tweede concert? ik kan jullie helaas niet helpen, wij vertrekken hier rond 7u 's morgens dus we zullen rond dijon hangen als de kaartenverkoop begint
:(

tina, komt allemaal goed!!!

hulp zat!!wink.gif

scheelt jou weer dagje stress meis, zo moet je het maar zien...pimp.gif

muis wrote:
saskia67 wrote:
muis wrote:
saskia67 wrote:
@ Ilona,

heb jij ergens kunnen opvangen of de pre-sale voor Londen/Dublin etc. volgende week start? Ik zit mezelf op te vreten (jij noemt je zelf een stresskip maar moet je mij zien). Heb mijn oog op een hotelletje in London laten vallen, optie tot en met dinsdag.... wink.gif

En weet je wat ook erg is....dinsdag kan ik helemaal niet en moet ik het aan mijn hubbie overlaten... en die is niet zo heel handig met internet en codes encredit cards ... en Engels...

gloria002 wrote:

goeie morgen allemaal

indrukwekkend lijstje tickethouders, proficiat allemaal :-)

stralende zon weer hier, we gaan croissants halen, stukje eten en dan skiën we naar Italië. ben benieuwd of ze eierflips hebben. heheh, Irma, zal ik er eentje bestellen voor je?
:D

zijn er hier a propos nog mensen met interesse voor Londen? ik zit te twijfelen, londen of cardiff ..

Ja, ik! roll.gif

Nog veel plezier met skieen.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...