Subscriber muis Posted March 12, 2009 Subscriber Share Posted March 12, 2009 'k zit ook zo op de kast vwb U2......1 postje van iemand anders kan al genoeg zijn....... gisteravond maar 's avondje niet hier geweest.....was ook niet thuis, dus ook geen verleiding....., scheelt enorm... alle voorbereidingen voor as zaterdag zitten in m'n hoofd, dus ff "rustpauze" nu.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Subscriber ingenpat Posted March 12, 2009 Subscriber Share Posted March 12, 2009 frypaint wrote: Goedemorgen, Ik ben net nieuw gelogd op u2.com. Weet nog niet zo goed hoe dit allemaal werkt. Weet wel dat ik heeeeeel graag naar Amsterdam of Parijs wil! Hoe kom ik in het bezit van de pre sale code voor de voorverkoop ?! Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen Gr Fiona! Moet je wel erg snel zijn hoor. Want de presale is toch tot vandaag 12 uur? Of heb ik dat verkeerd gelezen. Ik ben in eerste instantie wel lid geworden voor de presale. Maar ik had me verder nooit in deze site echt verdiept. Nu ik dat eens rustig gedaan heb, vind ik het forum hier erg leuk! Vind het super om te lezen hoe gepassioneerd jullie zijn. Waar jullie allemaal naar toe gaan voor concerten! Ik ga alleen naar Amsterdam. Is de derde keer U2 voor ons. Zou heel graag naar Dublin of zo willen, maar op het moment toch geld en tijdgebrek, helaas... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onefly Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 TIP VOOR MP ADVERTENTIES Gewoon elke keer 0,01 eurocent erbovenop bieden, worden ze helemaal gek. Hebben we gisteren ook gedaan met een aantal advertenties en werd een mooie lange rij biedingen (met dank aan enkele andere forumleden) Mailboxje loopt dan helemaal vol van de adverteerder en mogelijk dat hij op 20 juli een bod heeft van 54,99 hehehehe Kan ie verkopen tegen KOTS PRIJS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Subscriber muis Posted March 12, 2009 Subscriber Share Posted March 12, 2009 Onefly wrote: Kootje wrote: Ik was al verbaasd over U2 kaarten op MP, maar dit gaat nog verder.... http://www.spitsnieuws.nl/archives/media/2009/03/kaartje_wacko_jacko_3300_euro.html HAHAHA maar dan zie je wel een levend lijk optreden !! En gisteren was in het nieuws dat hij mogelijk nog meer concerten gaat geven en niet alleen in Londen.... vind deze reaktie wel leuk: 3300 euro? Da's toch al weer een nieuw plastic neusschotje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Subscriber muis Posted March 12, 2009 Subscriber Share Posted March 12, 2009 saskia67 wrote: En weet je wat ook erg is....dinsdag kan ik helemaal niet en moet ik het aan mijn hubbie overlaten... en die is niet zo heel handig met internet en codes en credit cards ... en Engels... AAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH Link to comment Share on other sites More sharing options...
OurLadyPeace Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 Hai. Nieuw hier. Wilde toch wel met zekerheid kaartjes scoren voor 20 juli, dus me hier aangemeld. Nu heb ik een vraagje. Ik heb gister 2 veldkaarten besteld.Bedrag is ook meteen van mijn rekening afgeschreven(via ideal gedaan), maar ik heb geen bevestigingsmail gehad. Hoe groot is nu de kans dat ik toch geenkaartjes heb? Ik heb een mail gestuurd naar eventim, maar niks van gehoord. Ik stress em nu dus wel een beetje want ik wil toch zeker weten kaartjes hebben... Iemand diezegt dat dit wel goed zit, of zegt het feit dat het geld is afgeschreven dan toch niks? Groetjes, Raquel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Subscriber saskia67 Posted March 12, 2009 Subscriber Share Posted March 12, 2009 muis wrote: saskia67 wrote: En weet je wat ook erg is....dinsdag kan ik helemaal niet en moet ik het aan mijn hubbie overlaten... en die is niet zo heel handig met internet en codes en credit cards ... en Engels... AAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH ja, oeeeeeeeiiiii.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Subscriber bajanssen Posted March 12, 2009 Subscriber Share Posted March 12, 2009 Ingrid wrote: frypaint wrote: Goedemorgen, Ik ben net nieuw gelogd op u2.com. Weet nog niet zo goed hoe dit allemaal werkt. Weet wel dat ik heeeeeel graag naar Amsterdam of Parijs wil! Hoe kom ik in het bezit van de pre sale code voor de voorverkoop ?! Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen Gr Fiona! Moet je wel erg snel zijn hoor. Want de presale is toch tot vandaag 12 uur? Of heb ik dat verkeerd gelezen. Ik ben in eerste instantie wel lid geworden voor de presale. Maar ik had me verder nooit in deze site echt verdiept. Nu ik dat eens rustig gedaan heb, vind ik het forum hier erg leuk! Vind het super om te lezen hoe gepassioneerd jullie zijn. Waar jullie allemaal naar toe gaan voor concerten! Ik ga alleen naar Amsterdam. Is de derde keer U2 voor ons. Zou heel graag naar Dublin of zo willen, maar op het moment toch geld en tijdgebrek, helaas... ben juist lid geworden voor de info, wist niet eens dat je als betalend lid aan pre-sale mee kon doen. Als alles goed gaat wordt dit mijn 4de concert. Mijn eerste was popmart: heb dat kaartje gehad als cadeau voor het behalen van mijn examen. Vond het toen welgoede muziek, niet meer dan dat. Had een zitplaats ergens hoog achterin de kuip. Na het concert was ik verkocht. Misschien nog wel een leuke annekdote: ik was in New York ten tijde van de presentatie van How to dismantle an atomic bomb. Samen met een vriend rond gelopenvan Brooklyn naar Manhattan. In Brooklyn vlak bij de Brooklyn Bridge nog genoten van het uitzicht en muziek op de achtergrond. Stonden allemaal mensen inde rijergens voor en er was een podium opgezet. Dat kan, in New York zijn altijd wel ergens concerten of iets dergelijks. De volgende dag zien we 's morgens optv op het nieuws dat U2 daar 's avonds een verrassingsconcert had gegeven........ Zijn we dus gewoon langs gelopen. Telefoon stond roodgloeiend metsms'jes "of we dat toch wel gezien hadden en er wel bij waren geweest....." Nee dus.... vergeef het mezelf nog steeds niet........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Subscriber tijopi Posted March 12, 2009 Subscriber Share Posted March 12, 2009 Jeeeemiggg, wat gaat dat hard met al die post, ik krieg ut nie bijgelezen nie! Ik zou graag mijn naam op het lijstje willen zetten maar waar is het lijstje?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onefly Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 OurLadyPeace wrote: Hai. Nieuw hier. Wilde toch wel met zekerheid kaartjes scoren voor 20 juli, dus me hier aangemeld. Nu heb ik een vraagje. Ik heb gister 2 veldkaarten besteld. Bedrag is ook meteen van mijn rekening afgeschreven(via ideal gedaan), maar ik heb geen bevestigingsmail gehad. Hoe groot is nu de kans dat ik toch geen kaartjes heb? Ik heb een mail gestuurd naar eventim, maar niks van gehoord. Ik stress em nu dus wel een beetje want ik wil toch zeker weten kaartjes hebben... Iemand die zegt dat dit wel goed zit, of zegt het feit dat het geld is afgeschreven dan toch niks? Groetjes, Raquel. HI Raquel, welkom in het 'gekkenhuis' Ik zou je als het bedrag is afgeschreven niet zo heel erg druk maken - de afschrijving van je geld is toch meestal de laatste actie die wordt ondernomentijdens het transactieproces. Mocht je geen reactie van ze krijgen dan zou ik in ieder geval even een printout maken van de afboeking van je rekening, heb je in ieder geval bewijs inhanden. Staat er trouwens bij de afboeking geen referentienummer ofzo vermeld?? Ik weet niet precies hoe dat gaat met iDeal want ik heb het met CC betaald Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts