Jump to content

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

• Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

T0M01 wrote:

Even een vraag tussendoor, ik zag her en der wat voorbijkomen. Maar als je nu nog een subscribe doet, kan je dan nog deelnemen aan de presale?

Een vriend van me wil ook heel graag kaartjes.
:)
Iemand ervaring?

Proberen kan altijd, maar volgens mij gaat de presale van de nu aangeboden concerten snel gesloten worden.

Hoewel hij op de site nog steeds op 'dag 2' staat.

Uiteraard kun je met een code die je krijgt wel kaartjes kopen voor concerten die nog in de pre-sale gaan.

viv26 wrote:

De link staat nog open op de tourpage... dus ik denk wel?

Hmm, ik lees net "Presale for all groups ends on Day 3, Thursday 12noon (local venue time)"

Negen minuten geleden dus...

Ai. Dat is nog eens pech! Ach, ik denk dat als je met meerdere mensen probeert om kaartjes te kopen in de reguliere verkoop het ook wel moet lukken.

(Ik hoop alleen dat livenation NL ervaring heeft met zo'n grote toestroom van mensen in 1 keer. Ik verwacht dat half Nederland en België zaterdag omklokslag 10.00 op de refresh-knop drukt. Hopen dat de site niet onmiddellijk crasht.)

• Subscriber

Hallo allemaal!

Kreeg net een mailtje van ticketservice nl dat er een veiling gehouden gaat worden voor een speciaal U2-ticketpakket tbv (RED). Je kunt dan kaartjes kopen voorde zijkanten van het podium en allerlei extraatjes. Biedingen beginnen bij 95 euro. Hier is de link: http://www.ticketmaster.nl/adm/nl/U2_AUCTION_RED.html De prijzen zullen wel aardig op gaan lopen,denk ik :-)

• Subscriber

En now for something completely different...

Was ik gisteren bij Ikea in A'dam om afscheid te nemen van mijn collega's en mijn kleren en pasje in te leveren (ja, ik ben weg bij Ikea), is devestiging vandaag ontruimd vanwege bommelding.... Heel bizar! eek.gif

• Subscriber

muis wrote:

(RED)
Zone 1: General Admission to the left of the stage

(RED)
Zone 2: General Admission to the right of the stage

U2_seatmap.gif

links en recht van het podium "VIP" staanplaatsen???

dan is de kans wel heel stuk kleiner om vooraan te komen.........lijkt me.......
image

Ik denk dat het voor iedereen toegankelijk is, maar vanwege de veiling maken ze er iets heel moois van ofzo. Of ze gaan toch het systeem toepassen dat ze in de VS hadden met Vertigo tour, dat de tickets gescand worden of je in de voorste ring mag komen.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...