Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

anyanka wrote:

cockatoo wrote:

ingelke wrote:

Een filiaal van IKEA en enkele winkels aan de Arenaboulevard in Amsterdam-Zuidoost zijn donderdagochtend ontruimd wegens bedreiging met explosieven

dit zal je toch gebeuren op 20 juli.........

geen probleem toch? de handleiding How To Dismantle An Atomic Bomb hebben we allemaal toch?
image

Hahahahaha! En Denis is weer binnen!!
image

Die verhalen van Ilona en de anderen zijn wel heel erg mooi. Kan me de eerste keer dat ik die andere 'gekken'van het NU2F ontmoette... Geweldig!

hey maartje!! HEEL leuk je weer te zien hier!

heb het momenteel een beetje druk dus veel verder dan 2 blz teruglezen heb ik niet gedaan....ben wel benieuwd naar de andere verhalen.... ik heb zelf ookzat.... brussel, stressen, 1e ontmoeting, soppen, gekkebekken, de steun voor elkaar in de groep, feesten, niet U2 concerten, grachten, bono de koe etc etcetc.....heel speciaal allemaal!

Veel bijzonders al meegemaakt inderdaad (al heb ik de eerste paar maanden gemist wink.gif).

Weekendje België was ook zooooooooo waanzinnig leuk he (weinig nachtrust erg veel lachen hahahaha)

natasja wrote:
Veel bijzonders al meegemaakt inderdaad (al heb ik de eerste paar maanden gemist happy.gif (zelfs juul ging eerder naar bed!!!) roll.gif wat mij betreft voor herhaling vatbaar in ieder geval

maar....moet helaas weer verder. tot gauw mafkezen!

cockatoo wrote:
natasja wrote:
Veel bijzonders al meegemaakt inderdaad (al heb ik de eerste paar maanden gemist roll.gif.

Moeten we zeker vaker doen.

Werkze !!!

Ik ga maar niet beginnen met mijn verhalen want dan kan ik zo Tig paginas vullen haha... verhalen gaan terug tot 1987 al beginnen de echt spannende verhalenpas in 89.... kaartjes voor nieuwjaarsconcert scoren, eerste U2 ontmoeting 89 , met bono op trappen van Amstel zitten met handjevol fans, 93 geraakt wordendoor ijzeren staaf voorprogramma u2 in kuip en dezelfde avond met de trein instappen val ik tussen trein en perron met schaafwond waar je U tegen zei......,Slane de hele nacht voor de poort liggen in de regen...(we sporen niet), in supermarkt in Dublin lopen en Edge tegen komen, fans ontmoeten van over de helewereld, elkaar blijven tegenkomen omdat we met zn alles zo gek zijn om 10 keer of meer per tournee U2 te gaan zien en genieten met zn allen!

... misschien idee om al die verhalen nog een keer te vertellen als wel met zn allen in de rij voor de arena zitten... toch tijd genoeg dan haha

joehooooeeeeeh!!!

heeft iemand van hier deze advertentie geplaatst op marktplaats????

Lieve mensen, laat u niets wijsmaken door zwarthandelaren die voor absurde prijzen U2 kaarten aanbieden.

1.De presale kaarten zijn nog helemaal niet geleverd. U moet dus maar afwachten of het wel klopt.

2. Er komt nog een tweede concert en ook voor het eerste zijn nog volop plaatsen in de reguliere verkoop. De zwarthandelaren LIEGEN. Laat u niets wijsmaken!

3. Alle bands, ook U2 voeren strijd tegen deze praktijken. U doet uw favoriete band en haar fans er een groot plezier mee door deze oplichters niet teverrijken ten koste van de trouwe fans.

Bedankt!

zag nog een goeie, maar weet van die dattie van sander is...geloof ik.........

zullen we "gewoon" elke dag een zelfde soort advertentie plaatsten daar???

voor wat tegengas.....:-))))

niet dat het helpt, maar meer als voldoening zeg maar....;-))))

zou ik de bovenstaande advertentie mogen knippen en plakken??

natasja wrote:

ingelke wrote:

anyanka wrote:

muis wrote:

(RED)
Zone 1: General Admission to the left of the stage

(RED)
Zone 2: General Admission to the right of the stage

U2_seatmap.gif

links en recht van het podium "VIP" staanplaatsen???

dan is de kans wel heel stuk kleiner om vooraan te komen.........lijkt me.......
image

Ik denk dat het voor iedereen toegankelijk is, maar vanwege de veiling maken ze er iets heel moois van ofzo. Of ze gaan toch het systeem toepassen dat ze in de VS hadden met Vertigo tour, dat de tickets gescand worden of je in de voorste ring mag komen.

hmmmmmmm word ik toch niet zo blij van....... veldkaarten leuke prijs maar dan niet overal rondom het podium kunnen komen misschien....

Ik zie toch duidelijk om het donkergrijze gebiedje met daarin stage nog een lichtgrijs gebied (half cirkeltje zeg maar en daarachter die RED zone !!! Lijkt me dat er gewoon voor kunnen staan hoor
image

Of erachter:-) leuk de behinds bekijken:-))

hey emo denis...;-)))))

ja, zoveel lol in belgië!! natas.....houd je maar vast voor dublin...........geen (v)echtgenoten mee....dusss......hahahahahahaha

levi belde net vanuit school amsterdam, hij kan zijn rijbewijs ophalen.....dus nu ff snel de boodschappen doen......

en ja, wil natuurlijk gelijk rondje STAD rijden......met mij en niet zijn vader....hahahaha

psies hetzelfde dus hier patries...;-))))

nou..........zal wel vreemd zijn, je zoon áchter het stuur...........

maar aan overgeven en niet teveel zeggen denk ik....als dat lukt.....;-))))

later!!

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...