Jump to content

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

• Subscriber

veene1 wrote:

het was eigenlijk de bedoeling dat ik nu iets hier in huis zou gaan doen, zodat straks mn weekend begint!!!

alle 3 de mannen zijn vanavond weg, dus heb ik weer eens een 'me' avondje.

de mol neem ik op, dus niks verklappen hoor, Natsaja!

see yall later!

Ik verklap helemaal niets !!!

• Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Subscriber

natasja wrote:

Yra66 wrote:

Laat maar komen dat handboek:-)) Ben wel een beetje eigenwijs:-) dus of ik me er aan hou........is weer

een volgende:-)

Ben eerst nog bezig de goeie echte naam bij de schermnaam te zoeken, maar ook dat gaat me op een keer

lukken:-) heb hier een lijstje op pc.......tegen de tijd dat ik voor iedere schermnaam een echte naam heb.......

post ik hem hier:-)))) wish me luck

Nou, van mij is niet zo moeilijk hahahahahaha

:-) nope die niet:-)) begin nu rare dingen tegen klanten te zeggen........dus log ik nu uit.........hoezo verslaving aan

het ontwikkelen.....

Ik ben ook zo'n "nieuwe" (behalve voor Natas die kent mij al haar hele leven ;)) en word helemaal happy van jullie berichtjes hier. Ik kan mevoorstellen dat mijn zussie hier verslaafd aan is want het is net een grote familie!

Nou dat wou ik ff zeggen en ik ben SUPERRRRRRRRRRRRRRR blij dat ik kaartjes heb (notabene op het veld!)

• Subscriber

muis wrote:

nou, dat scannen hoop ik niet.....toch niet leuk als je met een groep staat en de één mag wel, de ander niet...:-((

tenzij je natuurlijk - zoals wij in Portland - een half mirakel meemaakt dat de security nog niet goed op de hoogte is van het systeem en de helebende daarvoor TOCH in de bomb shelter sukkelt. :D

(de andere helft van het mirakel is dat ik er terug in geraakte nadat ik een sanitaire pitstop was gaan maken. sjees!! tongue.gif)

• Subscriber

Hoi Willy!

ja ja, 't is gestopt met sneeuwen. vandaag hebben we de ronde van het skigebied gedaan, even naar italie geweest. superrrrsneeuw, stralende zon ensuperbenen voor iedereen. ben net gewassen en gestreken en nu aan de aperitief begonnen sie :-)

morgen krijgen we - joepie! - nog zo'n dag

gloria002 wrote:

Hoi Willy!

ja ja, 't is gestopt met sneeuwen. vandaag hebben we de ronde van het skigebied gedaan, even naar italie geweest. superrrrsneeuw, stralende zon en superbenen voor iedereen. ben net gewassen en gestreken en nu aan de aperitief begonnen sie :-)

morgen krijgen we - joepie! - nog zo'n dag

Waar zit je precies? Krijg nu al weer heimwee naar de wintersport terwijl het pas 6 weken geleden is dat ik geweest ben frown.gif

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...