Jump to content

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

• Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Subscriber

PieterVR wrote:

aaaaaahhhh, Ja dus. Ik lees het net in deeltje 2.

Gaby wordt 16 vandaag...mooie leeftijd! Brommer gekregen?

Ze is nu naar het CBR voor haar brommercertiticaat.

Geen brommert, maar een scootie. Zo'n retro Vespa. Gaaf ding hoor.

Ik hoop maar dat ze het haalt.

Dan naar Gemeentehuis. Duurt een paar dagen.

Daarna scootie op kentteken zetten (kan pas als je certificaat hebt).

Dus volgende week woensdag pas rijden, denk ik.

Ze baalt ervan als een stekker.

Ze dacht op haar verjaardag (mits ze het haalt natuurlijk) te kunnen zoeven!!

• Subscriber

Morgen allemaal

meteen maar een nieuw draadje begonnen zie ik

Die Giel Beelen loopt de boel dus een beetje te flessen.

Zit net een lokaal weekblad in Den haag te lezen (Den Haag Centraal). Daar wordt gesuggereerd dat er op 28 augustus een mega concert op het strand scheveningenkomt met een verwacht aantal bezoekers van 200.000. Namen die worden genoemd (gespeculeerd) zijn Robbie Williams of U2 of Justin Timberlake of George Michael.Ach ja, voor wat het waard is, ik wilde het hier toch even melden.

• Subscriber

Dank je wel Irma!

Vraagje aan Dieder misschien dat hij het weet (de maker van die omgezette filmpjes)

Ik heb die AVI's gedownload. Nu heb ik bij CRazy wel geluid, maar bij Breathe niet. Is toch zelfde??? Vind zo gek...

• Subscriber

advanloon wrote:

Morgen allemaal

meteen maar een nieuw draadje begonnen zie ik

Die Giel Beelen loopt de boel dus een beetje te flessen.

Zit net een lokaal weekblad in Den haag te lezen (Den Haag Centraal). Daar wordt gesuggereerd dat er op 28 augustus een mega concert op het strand scheveningen komt met een verwacht aantal bezoekers van 200.000. Namen die worden genoemd (gespeculeerd) zijn Robbie Williams of U2 of Justin Timberlake of George Michael. Ach ja, voor wat het waard is, ik wilde het hier toch even melden.

Niet verkeerd om op het strand te queuen!! haha!

• Subscriber

advanloon wrote:

op 28 augustus een mega concert op het strand scheveningen komt met een verwacht aantal bezoekers van 200.000. Namen die worden genoemd (gespeculeerd) zijn Robbie Williams of U2 of Justin Timberlake of George Michael. Ach ja, voor wat het waard is, ik wilde het hier toch even melden.

Nou er komen er pas 200.000 als U2 er komt. Bij de rest loopt het strand niet echt van vol denk ik

• Subscriber

Ah scooter...leuk!

En kan me voorstellen dat je baalt als je niet meteen er op kan rijden. Ik weet het nog goed van mijn rijbewijs. Moest ik ook een week wachten...

Ik mocht van mijn ouders ook niet ff rijden...baalde vreselijk!

• Subscriber

PieterVR wrote:

Vraagje aan Dieder misschien dat hij het weet (de maker van die omgezette filmpjes)

Ik heb die AVI's gedownload. Nu heb ik bij CRazy wel geluid, maar bij Breathe niet. Is toch zelfde??? Vind zo gek...

Oh, en dat heb ik ook met Magnificent...Ik speel af met Windows Media Player via Windows Vista

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...