Jump to content

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

• Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Subscriber

Madsm wrote:

DE kaiser Chiefs heb ik vorige maand nog gezien in HMH. Wel feest trouwens. Waren er ook op 13-7-2005.

Doe maar SNow Patrol of Elbow, wat mij betreft.

Ja, daar was ik ook! Dus toch toen ook ... dacht ik al want had ze toen op lowlands dacht ik links laten liggen omdat ik ze al 'zo vaak'gezien had :))

Maar omdat ze er de vorige keer ook allemaal al waren vind ik het zo gek als ze er nu weer zijn.

Heeij JEsss!!! :))

Wij moeten nog ontzettend boeken en hotel zoeken ook :) Morgen eens naar kijken, eigenlijk nog geen tijd voor gehad. Hoe lang gaan jullie gaan? En van wanneertot wanneer?

Ik denk dat we maandag gaan vliegen want die zondag 'moeten' we nog naar Anouk ;)

• Subscriber

Schaatsen kijken???

Pieter, ben het met je eens, ik denk ook dat zij allen te groot zijn geworden.

Ik heb teruggekeken maar kan het niet vinden, wat is het goede nieuws van Juul??

Kiespijn is K ... Ik had een Pool, praatte ook zo grappig :) Maar het blijven engerds die tandartsen!

• Subscriber

Mag ik het verklappen? De Mol is gevonden...

Oh nee, er zijn fans hier die het nog niet willen weten...

Goede nieuws van Juul, weet niet meer waar het staat. Juul had een KK bultje (onder het oog - dacht ik) en hoeft nu eens per jaar op controle te komen!

Oei! Petjes??? Zijn op denk ik...Maar Ilona kan je er meer over vertellen....

• Subscriber

Nee, nie echt! Ik vond de bandnaam een stuk leuker...

Di-rect vond ik echt wel iets van Di-ruct te noemen. Misschien hebben ze 1 of 2 leuke liedjes gemaakt. Een rockband gaat me iets te ver, als je een fanscharevan meisjes in de leeftijdscategorie van 12-15 jaar hebt!

Whoehaha

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...