Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

According to Billboard, U2's upcoming world tour will be called Kiss the Future. As has previously been reported, the tour begins inBarcelona, Spain, on June 30. U2 will stay in Europe through Aug. 22, then hit the U.S. on Sept. 12th in Chicago. The band will play in North America untilOct. 28, and plans on working the globe until the fall of 2010.

Playing in a 360 configuration will increase the capacity by about 15%-20%, depending on the stadium. The configuration opens up myriad opportunities forscaling ticket prices. The top ticket price will be slightly higher than last time and the bottom price will be lower, with the floor seats -- the closest tothe stage -- the lowest priced. Field level is going to be $55, and there will be 10,000 tickets a show, every show, at $30. The price points are $250,$90-$95, depending on the market; $55 and $30.

On-sales will begin in Europe in mid-March, and North American on-sales will start in late March/early April. U2 will also resurrect its random upgrade programfirst seen on the Vertigo tour in 2001, where select fans purchasing GA tickets will be moved closest to the stage.

Stay tuned for the official announcement and tour dates on Monday, March 9th.

Trouwens wel grappig dat Baja daar melding van maakt maar ik surf tegenwoordig ook liever met FF hier op het forum, IE continu ruzie...

JR01 wrote:

The band will play in North America until Oct. 28.

Lol, mijn beoogde marathon is op 24 oktober. Ook daar 'ergens' in de buurt.......memories laugh.gif

LOL...U2 paracetamolletjes!!!!! En een hele hoop op dit moment!

Oranjewoud, mooie omgeving inderdaad, was er even door heen gereden, vader van een vriendin van mij woont er, was net naar school geweest, onder het Heerenveenstadion.....Gezondheidsboulevard.....FJ, woon je daar dan in de buurt ofzo....of ga je net als Maarten en juul lopen daar waar je kunt?

Zo Dan. ben hier nog ff snel voordat ik ga slapen. Er wordt gelukkig nog steeds hard gewerkt aan de Pre Sale, wat een opluchting.

Kunnen wat rustiger gaan slapen!

Gelukkig heet de tour anders dan 360....is wel zo, maar niet de naam! Enne, op mijn verjaardag (22-10) zijn ze dus aan het touren in de States...mooicadeau!!!!!!!!

Eerst maandag maar eens kijken hoeveel wij betalen voor een ticket!

JessLS wrote:

LOL...U2 paracetamolletjes!!!!! En een hele hoop op dit moment!

Oranjewoud, mooie omgeving inderdaad, was er even door heen gereden, vader van een vriendin van mij woont er, was net naar school geweest, onder het Heerenveen stadion.....Gezondheidsboulevard.....FJ, woon je daar dan in de buurt ofzo....of ga je net als Maarten en juul lopen daar waar je kunt?

Woon tegenover het Douwe Egberts museum in Joure. Da's op een steenworp van Oranjewoud.

Hawkmoonnl wrote:

muis wrote:

kreeg bijna een zenuwinzinking....ging naar my profile......plop....page not found........
image

weer inloggen en daar was ie gelukkig......

Hoeveel potjes met pillen staan er naast je pc Ilona
image
?

kreeg net nog ticket alert van ticketservice.........dusse........pieeuwwwwwwwwww.....was niets bijzonders...

nog geen één potje pillen fj.....;-)

neem wel reep choco....;-)

midden maart dus tickets..........kan het niet meer aan.....................................................hahahahahahahaha

LOL, daar gaan wij vaak zwemmen.....omdat daar een glijbaan is in het donker met LEDlampjes...leuk! En Joure is een leuk dorp....of moet ik zeggen stad? Wonen2 oud collega's van mij...ook U2 fans....Jeroen en Peter, zijn broers....misschien ken je ze wel!

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...