Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

Jacqueline wrote:

ML13 wrote:

Jacqueline wrote:

ML13 wrote:

ik geloof er niets van dat de tickets hier zo goedkoop zijn... GA's voor Honolulu waren ook slechts $50... heb me rotgelachen destijds!

Ja maar was de dollar toen niet duurder?

geen idee eigenlijk wat de dollar nu doet... volgens mij was het toen omgerekend iets van EUR 40

Ehm nee dan heeft die koers er niets mee te maken. Wat stom dan dat ze die prijzen zo laten varieren. Is in Europa toch ook wel die verschillen geloof ik?

in europa wil het idd verschillen (soms behoorlijk). heeft met de lokatie/stadion vaak te maken, de land natuurlijk en de daarbij horende belastingklimaat

cockatoo wrote:

ML13 wrote:

ik geloof er niets van dat de tickets hier zo goedkoop zijn... GA's voor Honolulu waren ook slechts $50... heb me rotgelachen destijds!

in mexico waren ze ook relatief goedkoop. ik geloof dat het op 50 euro uitkwam ofzo.niet slecht ....de reis daar naartoe was alleen iets meer dan den haag - amsterdam roll.gif de reiskosten naar Honolulu ben ik allang weer vergetenwink.gif

ik kreeg gisteren de nieuwe Hawaii-brochure in de brievenbus............................... ik wil terug!!!

cockatoo wrote:

Jacqueline wrote:

ML13 wrote:

Jacqueline wrote:

ML13 wrote:

geen idee eigenlijk wat de dollar nu doet... volgens mij was het toen omgerekend iets van EUR 40

Ehm nee dan heeft die koers er niets mee te maken. Wat stom dan dat ze die prijzen zo laten varieren. Is in Europa toch ook wel die verschillen geloof ik?

in europa wil het idd verschillen (soms behoorlijk). heeft met de lokatie/stadion vaak te maken, de land natuurlijk en de daarbij horende belastingklimaat
Ik persoonlijk heb momenteel een zeer zwaar belastingklimaat. roll.gif

Jacqueline wrote:

cockatoo wrote:

Jacqueline wrote:

ML13 wrote:

Jacqueline wrote:

ML13 wrote:

Ik persoonlijk heb momenteel een zeer zwaar belastingklimaat. laugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.gif

Krijg het gevoel dat de heren wat 'losser' (Larry al helemaal) zijn dan in voorgaande jaren. Sneeuwschuiven, leuke interviews en nu dit geintje weer.

Alsof het een schoolreisje betreft lol

het mag dan zaterdagavond zijn, maar mijn ogen vallen bijna dicht...

weltrusten allemaal en tot morgen!

- Amsterdam (July 21st and 22nd, Amsterdam Arena (source))

- Dublin (very likely July 24, 25 and 27 in Croke Park, as mentioned in Hot Press magazine on February 26th. The Croke Park site also mentions July 19 as apossibility, but that's unlikely considering the rumours. More than two gigs might be a problem under the current permission of the stadium (Take Thatplays there in June), but that seems solvable. Some rumours mention Croke Park end of August, but the GAA doesn't allow non-sport events in August. Onemore problem is that Croke doesn't allow the stage to be built on the pitch, which is unavoidable with the in-the-round setup. Other sources thereforemention Phoenix Park as the venue of choice, August would be an option again then)

- Brussels, according to U2 Flanders and a newspaper on July 28 at Stade Roi Baudion / Koning Boudewijn Stadion

dublin misschien augustus???

was het maar al maandag......

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...