Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

Ben nu aan het werk, maar hoor net dat ik morgen thuis mag blijven, genoeg mensen hier dus ik morgen lekker thuis achter de PC!

mag je thuis blijven van je baas arie?????:-)

U2%20hat_LARGE%20New.jpg

heeft $950 opgebracht voor het goede doel....

The members of U2 including Bono, the Edge, Larry Mullen Jr. and Adam Clayton signed the hat to support Habitat's mission of providing safe and decenthousing for all.

Proceeds from the auction benefit families served by Habitat for Humanity of Greater Los Angeles through the Hollywood for Habitat for Humanity program.

Nun ist es amtlich: als zweite Single aus No Line On The Horizon wird Magnificent ausgekoppelt. Seit heute ist der Songbereits in den Radios zu hören. Die Single soll am 1. Mai erscheinen. Wegen des Feiertages wird sie in Deutschlandwahrscheinlich erst am 2. Mai in den Regalen stehen. Über etwaige B-Seiten ist bis dato noch nichts bekannt.

Billboard updates article: "U2360" is apparently the title of the tour, NOT "Kiss the future". Confusing much!

muis wrote:

Ja, tot gisteren waren hier teveel zieken, maar iedereen weer beter. Dus ik morgen lekker thuis,pfff gelukkig!

Hawkmoonnl wrote:

natasja wrote:

ML13 wrote:

ik geloof er niets van dat de tickets hier zo goedkoop zijn... GA's voor Honolulu waren ook slechts $50... heb me rotgelachen destijds!

Kan me ook niet voorstellen dat de tickets hier zo goedkoop gaan worden !

Ik ook niet maar als GA's in Europa wel zo rond de € 50 gaan kosten.........mwaa

Dan worden wij erg blij smile.gif !!! Zou een mooi prijsje zijn. Nog even en weweten het !!

U2 4ever wrote:

muis wrote:

Ja, tot gisteren waren hier teveel zieken, maar iedereen weer beter. Dus ik morgen lekker thuis,pfff gelukkig!

Dat is lekker !

Ik heb vannacht gedroomd over morgen. Ik had me verslapen en ze hadden de presale toch ook maar gelijk na de aankondiging gedaan. Ik was telaat.......aaaarghhh, gelukkig werd ik wakker hahahahaha

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...