Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

muis wrote:

maak jij boilers boilermaker???

welkom hier btw!!:-)

weet niet of ik dat al gezegd heb.....:-)

nou, jij hebt in elke geval nog een partner waar je het mee kan delen......die van mij blijft het vreemd vinden...hahaha, maar denkt ook; laat maar

gaan....:-))

Heb net zelf de boiler gemaakt....door hem bij te vullen...verwarming deed het niet! en hoorde een piepend geluid....

Enne, mijn hubby vind het vooral debiel dat je zoveel geld aan U2 uitgeeft, maar dat deed ik al vóór dat ik hem leerde kennen!! En ieder mens heeft zo zijnhobbies....hij doet aan poker en ik aan U2:-)

Yvonne, dat zei ik al...jouw Youri is denk ik jonger, de Youri die ik ken is achterin de twintig.....maar leuk dat zijn naam net zo gespeld wordt. Mijn neefheet ook Yuri..maar dan dus zonder o......

conclusie....alles moet wijken voor U2.....:-)))

het zonnetje komt door hier, heerlijk!

ff koffie en dan ff deruit, laterrrrrr!!

Anouk zou ook al mee willen. Ik gok erop dat het na de komende tour (incl. 2010) weer een jaartje of 4 gaat duren.....dan is ze 10 en dan mag ze van mijmee...........op de tribune natuurlijk !

haha mijn man maakt verwarmingketel voor de tuinbouw, dus das iets groter.

Ikl heb dit membership aan hem kado gedaan, maar loop er nu mee weg... lol

boilermaker wrote:

haha mijn man maakt verwarmingketel voor de tuinbouw, dus das iets groter.

Ikl heb dit membership aan hem kado gedaan, maar loop er nu mee weg... lol

LOL..het virus is erg bevattelijk!

Ik ga Linear maar es bekijken, lekker op de bank met een bakkie koffie. Tot laters

Liseth wrote:

Ik ga Linear maar es bekijken, lekker op de bank met een bakkie koffie. Tot laters

Veel kijkplezier, is mij nog niet gelukt met die 2 mannen van mij.....zucht...misschien vanmiddag, in bed! :-) Lekker rustig plekje

Ik ga even iets doen met dit rustige weer....lekker snoeien in de tuin....tot later!

Enne, mijn hubby vind het vooral debiel dat je zoveel geld aan U2 uitgeeft, maar dat deed ik al vóór dat ik hem leerde kennen!! En ieder mens heeft zo zijn hobbies....hij doet aan poker en ik aan U2:-)

Zo'n hubby heb ik dus ook.....hij vind het zo zonde van het geld. Tja, jammer dan.....ik heb van m'n eigen salaris het afgelopen jaarspeciaal wat geld voor de komende tour apart gelegd. Niet dat ik nu overal zo naartoe kan (ik geef geld ook gewoon graag uit als ik het heb hahahaha) maar ikwil gewoon naar Dublin en alle concerten Nederland en misschien nog Brussel smile.gif. Dat moet financieel gezien wel gaan lukken denk ik wink.gif

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...