Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

Schitterend FJ. Ik had je wel willen zien klunen met die loop. Geen foto's?

ahaaaaaa!! de presale koorts stijgt!! ik ben merkwaardig genoeg vrij relaxed maar dat heeft natuurlijk alles te maken met 'la rêve de chaque skier' metname formidabele sneeuwkwaliteit, stralende zon en weinig volk op de pistes, zelfs op zondag!!! een heerlijke chalet, een balzaal van een slaapkamer, lekkerzonneterrasje ..

we waren om 3u30 's morgen vertrokken dus gisteravond waren we navenant totaal versleten. om 8u30 ben ik stikkapot in m'n bed geduikeld om er pas om 7uvanmorgen terug uit te komen. lekker in de zetel op de slaapkamer met enorm raam met zicht op de bergen zitten lezen terwijl pascal zich aan het douchen was... als God in Frankrijk :)

morgen touraankondiging!!

en hier een heel koude dag ... - 16 ... . best extra laagje aandoen.

daarstraks gaan zwemmen en jaccuzzi ... pijn in knie is weg, oef!!

tijd voor aperitief, toedeloe!! ik zie jullie morgenochtend wel

JR01 wrote:

Mooi hè Jess, Cedars?

JR, ik denk dat Cedars mijn favoriet is van dit album....er zit zo iets donkers in en toch zooo ontzetend mooi....!!!

Volgens mij ook bij jou favo....bij mij al sinds de snippets...:-) Meteen verkocht....

Daarna volgt een rijtje: Moments of Surrender, Magnificent, Fez, Breathe, Unknown Caller (groeinummer!)....en de rest...ik vind GOYB nog steeds niet veel enhet titelnummer alleen leuk in de ragversie van Culture Show....:-)

Wow Tina, dat zijn nog eens positieve geluiden vanuit Frankrijk! :-)

Krijg spontaan zin om achter jullie aan te reizen... ;-)

Lekker gelopen FJ?! Ik heb vandaag (weer) geen wandelingetje gemaakt... Ik stond vanochtend om half negen volledig onverwacht met een kwast in mijn handen omde bijkeuken van mijn ouders te schilderen... Was blijkbaar aan een opknapbeurtje toe... Bovendien regende het toch, toen nog...

Zo, de hele dag in het zonnetje in de tuin gewerkt, zalig!!! Heb zelfs een hele rode boei....hahahaha...en even niet gedacht aan de ticketstress, dieonmiddelijk toeslaat als ik hier ben.....ARRGGHHH! Net even gedoucht en ben aan het koken.....zo even eten!

Nog nieuws???

En... De kogel is door de kerk... Ik ga toch voor een nieuwe uitdaging bij Triodos! smile.gif

De functie heeft het toch gewonnen van het inkomen... Ik ga nog wel proberen om voor een 2-jarig contract los te peuteren (nu dus 1-jarig contract aangebodengekregen, maar dat is tegenwoordig vrijwel standaard volgens mij), maar ik ga het daar niet op stuk laten lopen. Het geeft nu nog wel een beetje raar gevoel,omdat de euforie van vorige week (een beetje) weg is, maar ik ben toch wel heel blij met mijn besluit! happy.gif

En dan nu tijd voor een lekker maaltijd en een glaasje wijn happy.gif

Tot laters!

Nou dan alsnog van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan! Je hebt je beslissing in ieder geval goed doordacht genomen en je staat er dus ook volledig achter.

JAHAAA!!!!! Gefeliciteerd Marjoleine!!!

Nicolette en ik zeiden het vrijdag op de manege al; je was te veel bezig met de positieve dingen opnoemen en de negatieven kanten was je al aan hetbagatiliseren.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...