Subscriber Madsm 0 Posted March 8, 2009 Author Subscriber Share Posted March 8, 2009 Marjoleine, gefeliciteerd met je beslissing. Link to post Share on other sites
Subscriber Wesi Black 1 Posted March 8, 2009 Subscriber Share Posted March 8, 2009 Nog 13 en een half uur........... Link to post Share on other sites
Hawkmoonnl 0 Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 Juul wrote: Schitterend FJ. Ik had je wel willen zien klunen met die loop. Geen foto's? Die zullen ongetwijfeld deze week ergens opduiken....... Link to post Share on other sites
Hawkmoonnl 0 Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 Wow Marjoleine, dat getuigt van lef deze beslissing. Gefeliciteerd met je nieuwe betrekking. Link to post Share on other sites
Subscriber veene1 0 Posted March 8, 2009 Subscriber Share Posted March 8, 2009 Marjoleine, gefeliciteerd met je beslissing en daarmee dus ook met je nieuwe baan! Link to post Share on other sites
dsmetzr 0 Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 Hey Marjoleine, gefeliciteerd met de nieuwe baan. Link to post Share on other sites
dsmetzr 0 Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 Deze namiddag onder een stralende zon een 15,5 kilometer gaan lopen. Voor het eerst dit jaar in korte broek! Link to post Share on other sites
Subscriber spanish-eyes-girl 0 Posted March 8, 2009 Subscriber Share Posted March 8, 2009 Ik heb veel respect voor je beslissing Marjoleine. Hoop dat je het 2 jarig contract er door gedrukt krijgt. duim,duim. Link to post Share on other sites
Subscriber Dieder 0 Posted March 8, 2009 Subscriber Share Posted March 8, 2009 spanning wordt hier al opgebouwd lees ik Link to post Share on other sites
Sannie1967 0 Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 Hoi, Ik probeer steeds bij te lezen maar dat valt niet mee, haha. Zal blij zijn als het morgen is, dan weten we welke data het worden. Wij vragen ons alleen wel af hoe het zal gaan met de kaartjesverkoop. We willen graag naarDublin. Jullie als ervaren kaartjes kopers kunnen ons vast vertellen hoe dat gaat? Als de presale goed gaat kan je dan ook bijv 2 kaartjes kopen? In 2005 hebben we een nacht in de vrieskou voor een postkantoor in Lisse gezeten, uiteindelijk 2 hele slechte kaarten kunnen kopen omdat ze bij het postkantoornogal aan het klungelen waren. De slechtste zitplaatsen die er waren. Later veldkaarten kunnen kopen van iemand die liever naar voetbal ging? en onze kaartentegen een normale prijs verkocht. Nu zal het dus stressen worden achter de pc........ toch jammer want zo'n nachtje buiten tussen andere fans had ook welwat. groeten Sandra Link to post Share on other sites
Recommended Posts