Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

De rockgroep U2 komt 28 juli naar Nederland en speelt niet in de Amsterdam Arena maar in de Rotterdamse Kuip. Daarmee zijn de Ieren de eerste stadion-act diede multifunctionele Arena van Ajax links laten liggen.

Dat is frappant. Muzikanten vinden nieuwe concertpodia bijna per definitie aantrekkelijk om eens uit te proberen. Michael Jackson bijvoorbeeld plande vorigjaar september zelfs twee extra concertdata in om in de Arena te kunnen spelen.

U2 niet. Maar dat heeft niets met een voorkeur voor Rotterdam of de Kuip te maken, zegt Arena-woordvoerder Ronald van der Aart. 'Ze hebben eerst met onsgesproken. Maar voor ons is van belang dat Ajax in een geweldig stadion moet kunnen spelen, met een goeie grasmat. Daarom hebben we de periode voor het beginvan de voetbalcompetitie geblokkeerd voor grote evenementen. Om de grasmat rust te gunnen.'

Maar in Rotterdam wijst manager events Wim Noordzij toch graag ook even op een andere reden: de technische mogelijkheden van zijn stadion de Kuip. Hij is blijdat U2 naar de Maasstad komt, 'maar het is niet alleen geluk'. Niet dat hij een lange neus wil trekken naar zijn collega in Amsterdam, maar zo'ngroot podium als U2 wil bouwen, dat gaat toch echt beter bij hem dan in de Arena. 'Bij ons bouw je op de begane grond en in de Arena zit er nog een weg eneen parkeergarage onder.'

Dat beaamt Leon Rademakers van concertorganisator Mojo. 'In de Arena zit je met een gracht van waaruit je de spullen drie meter omhoog moet sjouwen om opveldniveau te komen. In de Kuip rij je zo met de vrachtwagens naar binnen.'

bron: Volkskrant

dacht, moet het met GIF plaatjes ook lukken...en ja hoor!!!:-)

maar wees gerust jr, ga nu slapen.....:-)))

sweet dreams allemaal en tot morgen 0900 uur!!!!! WWWWWWWWWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII:-))))))

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WILLYYYYYYYYYYYYY!!!!

DE KUIP!!!!!!!

alleen 28 juli klopt misschien niet.....

maar de rest, zou toppie zijn!!!!!!:-)))))

KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIPKUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP KUIP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zou echt super zijn... Mijn eerste concert in mijn leven en eerste U2 concert dus, was in 19 juli 1997 in de Kuip... Sweet memories!!!!! Weg met de Arena!!!!!;-)

muis wrote:

of is dit oud nieuws?????

POP tour???

Haha, ik heb 'm gevonden. Dit stond er ook nog bij: gepubliceerd op 14 februari 1997

ben nu ook weg...:-)

trusten en tot over minder dan 10 UUR!!!!!:-)))

muis wrote:

of is dit oud nieuws?????

POP tour???

kweet het ook niet Ilona.

kwam het bericht tegen.

morgen weten we meer!

ik kan, denk ik, niet om klokslag 9 uur hier zijn.

moet ff met G. naar gemeentehuis voor brommercertificaat.

't kind wil zo graag op d'r nieuwe scooter.

Welterusten stresskippen!

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.