Jump to content

2009 International Women's Day

Oswaldo_S
 Share

Recommended Posts

It seems that International Women's Day is only big in sexist countries like Brazil, Oswaldo. Having said that I know you're in the US. Was itcelebrated there? In Ireland I guess it's women's day every day because they do not talk about International Women's Day on the 8th of March. Thisis the second time I'm here on such date and it's the same thing.

Abaixo segue a minha resposta que tentei enviar respondendo ao email que recebi do U2 Community. Tem que selecionar o texto abaixo para poder enxergar.

date3 March 2009 23:39
subject Re: Olá from U2 Community
mailed-bygmail.com

hide details 3 Mar (5 days ago) Reply

Oi Oswaldo,

Tudo otimo! Comprei a versao mais simples do CD, ou seja, apenas o CD, no ultimo sabado, um dia depois do lancamento aqui na Irlanda. Naquele dia os box setsja estavam esgotados. Perguntei na loja, pois uma amiga no Brasil queria. So entao fiquei sabendo que era uma edicao limitada. Contudo, hoje voltei a loja eeles tinham recebido mais 5 boxes. Parece que o U2 nao arriscou produzindo muitos box sets sem antes averiguar a demanda!

Eu gostei muito do novo album. As minhas musicas favoritas sao Stand Up Comedy, I'll Go Crazy If I Don't Go Crazy Tonight e Moment of Surrender.

Cheers!

Ana

• Subscriber

Nobody seems to celebrate this day here either. But anyway I gave my mom and my sister a call.

Tem problemas enviando as mensagens privadas? Eu ainda não comprei o box, só a versão mais simples também. Espero que não esgote aquí. Eu também gostei muitodesde a primeira vez que escutei!

Tudo de bom!

Oswaldo

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...