Jump to content

Presale Code Info & Issues South America (Updated Dec. 9th)

Recommended Posts

Hola, la excitación de que U2 venga a mi ciudad me tiene mareada...por ahí la pregunta es obvia... No quiero ir a campo  pero quiero verlos bien, Red Zone garantiza buena vista? sorry, seems obvious, but if I am  going to pay a huge amount of $$$ I want to know if RZ is the place to see the concert well...

BTW I live in La Plata, so if anyone has a question about the city, go ahead an ask I`ll be willing to answer...It´s a pleasure for us to welcome to the U2 fandome...

• Replies 394
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Subscriber
Hola, la excitación de que U2 venga a mi ciudad me tiene mareada...por ahí la pregunta es obvia... No quiero ir a campo  pero quiero verlos bien, Red Zone garantiza buena vista? sorry, seems obvious, but if I am  going to pay a huge amount of $$$ I want to know if RZ is the place to see the concert well...
BTW I live in La Plata, so if anyone has a question about the city, go ahead an ask I`ll be willing to answer...It´s a pleasure for us to welcome to the U2 fandome...

You will be very close to the band there..and you will have more room, as the # of people in there are limited. You could be just as close to the band in GA, but you will have to get to the stadium early and line up in order to get that close, most likely. Plus it will be more crowded. Red zone...your spot is guaranteed no matter what time you get to the stadium. Not sure what other priviledges come with red zone. So it is up for you to decide if that is worth the extra expense.
  • Community Moderator

El mapa te puede dar una buena idea:

1a32a095.jpg

• Subscriber

people

I renew my subscrition on 30 niovember 2010, but my presale access code don´t shows up.

Somebody knows Why this happens ?

I made the first subscrition on February 2009 and used on Berlim, July 2009.

But I renew the subscription and always than I saw here and website was that had one more access code new one.

So, don´t shows up this new one.]

But on my credit card is approved and on the bill to pay.

So, I would like the answer about this but noboday on website help wrote back with answer.

reagrds

Ricardo, from Brazil

[quote name='petermullen wrote:

pat63']Hola, la excitación de que U2 venga a mi ciudad me tiene mareada...por ahí la pregunta es obvia... No quiero ir a campo  pero quiero verlos bien, Red Zone garantiza buena vista? sorry, seems obvious, but if I am  going to pay a huge amount of $$$ I want to know if RZ is the place to see the concert well...

You will be very close to the band there..and you will have more room, as the # of people in there are limited. You could be just as close to the band in GA, but you will have to get to the stadium early and line up in order to get that close, most likely. Plus it will be more crowded. Red zone...your spot is guaranteed no matter what time you get to the stadium. Not sure what other priviledges come with red zone. So it is up for you to decide if that is worth the extra expense.

Thanks...it sounds like the place for me!!!! 

[quote name='petermullen wrote:

pat63']Hola, la excitación de que U2 venga a mi ciudad me tiene mareada...por ahí la pregunta es obvia... No quiero ir a campo  pero quiero verlos bien, Red Zone garantiza buena vista? sorry, seems obvious, but if I am  going to pay a huge amount of $$$ I want to know if RZ is the place to see the concert well...

Thanks...it sounds like the place for me!!!! 

[quote name='Max Tsukino wrote:

El mapa te puede dar una buena idea:

1a32a095.jpg

Gracias, habia visto el mapa, pero dudaba porque están tan al costado.. . 

Ricardo, tbm não recebi (ou não me foi mostrado) o código de acesso para a pré-venda e o pior é que já se esgotaram os melhores ingressos. Em 2006, não consegui comprar ingressos para o Vertigo. Resolvi assisti-los em Miami neste ano, consegui comprar facilmente pela Ticketmasters, mas o Bono operou a coluna e o show foi adiado. Quase fui eu quem ficou doente, pois já havia até comprado as passagens. Quase pulei de alegria quando confirmou-se o show do dia 09, mas minha felicidade de segunda está se transformando em nova angústia por conta dessa desorganização. Também postei um help pedindo pelo envio do código de acesso. Se vc tiver algum retorno, por favor avise. Obrigada e força nessa luta por ingressos.

Abraços, Erika

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...