Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

ingenpat

Vraagbaak voor de Nederlandse fans

Recommended Posts

Dank je voor het maken van dit draadje Ingrid....hopelijk kan op deze manier iedereen elkaars vragen en antwoorden makkelijk vinden !!

De zitplaatsen van 160 e moeten dan toch nogal wat meerwaarde bieden als je die vergelijkt met de andere zitjes ?

kun je alleen als betalend lid van u2.com kaartjes in de pre-sale kopen?

moet je die kaartjes dan via livenation bestellen?

Ben echt een internetmaagd, boek zelfs mijn vakantie nog via het reisbureau.....

Pre-sale is vanochtend gestart, en inderdaad, daaraan doe je mee als je betalend lid van u2.com bent.

Hiervoor heb je een inlogcode gekregen. En 2 mails, maar velen hebben die 2e (nog) niet, vooral degenen die morgen aan de beurt zijn.

Bart, als je pas de afgelopen dagen betalend lid bent geworden ben ik bang dat je voor A'dam te laat bent. (De pre-sale dan.)

Maar, het hoeft zeker niet te laat te zijn voor de normale internet verkoop Amsterdam, en de andere pre-sale concertkaartjes, voor andere locaties. Jeinlogcode is nl. slechts 1 x te gebruiken, dus.

Ik denk als jij straks een veldkaart voor Dublin scoort, dat je die zeker kunt ruilen met een veldkaart A'dam.

Dus geef de moed niet op.

Verdiep je de komende dagen wel even in de hele gang van zaken, want de verkoop gaat dus niet meer via de postkantoren.

hmmm, als niet betalend lid moet ik me dan dus maar eens gaan verdiepen in de internet verkoop.

Dank voor de snelle reacties!!

Inderdaad betalend lid.

Daarvoor moest je je creditcard gegevens invoeren (hier dankzij m'n paps)

En 2 mails joh?

Wat staat er in die tweede mail dan?

Ik heb er eentje, maar had het idee dat alles daar wel zo'n beetje in vermeld staat.

2 mails??? Ik heb nog ghelemaal niets gehad???

Maar goed, ik weet dat morgenochtend om 10.00 uur ik de kaarten kan bestellen via m'n pre-sale code.

Het zou zo kunnen zijn, dat mensen die zaterdag via Live nation gaan boeken, staanplaaten hebben voor het 2de concert. En dat de Breathe en Boots membersmindere plaatsen hebben met hun pre-sale code.

Maar goed, m'n maatjes kunnen niet op 21 juli as, dus moet ik wel alleen kaarten kopen voor 20 juli as.

Ik knijp 'm toch wel. Gaan alle kaaren in de pre-sale verkoop? Of worden er nog speciaal kaarten vastgehouden voor aankomende zaterdagochtend???

De 2e mail kwam bij mij (horizon member) afgelopen nacht binnen, dus 5 uur voor de start van 10.00 u.

Daarin een directe link naar de diverse shows die vandaag startten met de pre-sale.

Door hierop te klikken kwam ik op een invulscherm waar de code ingevuld kon worden.

Daarna kwam ik bij livenation/eventim, waar zelfs nog een kado code ingevuld kon worden (ik heb daar nogmaals mijn code ingevuld maar dat werkte niet).

Of je het zonder de 2e mail redt? Denk het wel, via u2.com kun je toch ook doorklikken? Zijn er mensen die dat deden?

Ingrid wrote:

Ik verwacht ook geen 3 dit keer, wel 2 eigenlijk.

En het was inderdaad koud toen ja.

En erg spannend, want de printer bij ons postkantoor was aan het haperen. We stonden erg vooraan, maar er was zoveel vertraging dat we nog maar net op tijd waren.

Ik krijg het nog koud als ik er aan denk.. Leuke was wel dat het met carnaval was en je dus prima vermaak had als je in de rij stond.happy.gif

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...