Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

ingenpat

Vraagbaak voor de Nederlandse fans

Recommended Posts

viv26 wrote:

mirror his love wrote:

Omdat helaas niemand op mijn (misschien domme) vraag heeft gereageerd post ik hem hier nog eens:

Als het mag heb ik dan ook wel een klein vraagje.

Voor bestellen moet ik nog even wachten tot morgen doordat ik hiervoor altijd nog een free subscriber. Kwas dan even benieuwd naar de mensen die wel al besteld hebben hoe je weet of je ook bij het podium kan komen. Kneem aan dat dit met veldkaarten wel moet lukken alleen er staat op livenation een kaartje waarop je ziet dat het veldgedeelte niet direct bij het podium kan komen d.m.v. een afscherming (net als bijv bij Slane Castle). Op zich logisch alleen de ingang naar het 'intieme' gedeelte lijkt zich aan de vip zijde (blauwe plaatsen) te bevinden. Zou dit gedeelte slechts tijdelijk worden geopend totdat het vol is? Dat word dan dus tukken bij de Arena.

Of heeft iemand anders meer ervaring en kan mij een redelijk antwoord geven?

Bedankt!!

A Dieu

Hmmm, ik weet niet hoe Livenation dat getekend heeft, maar die cirkel die je ziet zijn waarschijnlijk 'gewone' dranghekken, met daartussenin loopruimte voor de security. Er is wel een ingan, maar die wordt afgesloten zodra het maximum aantal mensen binnen de 'golden circle'is. De hekken gaan dan dicht en iedereen die binnen is kan eruit aan de andere kant en krijgt een stempel of een polsbandje. Er is nog geen duidelijkheid over de vraag of het 'first come. first serve' is, zoals altijd, óf dat er deze keer eenzelfde 'random selection'wordt gehouden als in de VS. Dan worden de kaartjes gescand bij binnenkomst en hoor je dan pas of je in de cirkel mag staan of niet.

-edit- Oh ja, ik zou in geen geval gaan 'tukken bij de Arena'
tongue.gif
, dat is echt nergens voor nodig. Laat je niet gek maken door die rare verhalen hier op het forum. Als je er voor twaalven bent kom je echt wel in het voorste vak terecht.

Dat laatste is niet waar, vier jaar geleden waren we er tussen 10 en 11 uur, maar niet in het voorste vak hoor.

Wel vooraan net buiten het vak, maar niet erin.

Ingrid wrote:

Dat laatste is niet waar, vier jaar geleden waren we er tussen 10 en 11 uur, maar niet in het voorste vak hoor.

Mmm welke van de 3 was dat dan? Wij zijn vanuit het zuiden om 11 uur vertrokken richting A'dam (concert III), stonden om ongeveer 1330 in derij en zijn eigenlijk met gemak, joggend op 5 meter van het podium terechtgekomen

Angel of Heerlen wrote:

Ingrid wrote:

Mmm welke van de 3 was dat dan? Wij zijn vanuit het zuiden om 11 uur vertrokken richting A'dam (concert III), stonden om ongeveer 1330 in de rij en zijn eigenlijk met gemak, joggend op 5 meter van het podium terechtgekomen

Dat is ook mijn ervaring. We waren er beide dagen zo rond half twaalf, was geen enkel probleem om in het voorste vak te komen. Je zou het lopend nog geredhebben. Ik kan alleen maar hopen dat het dit jaar niet opeens veel vroeger wordt !

Angel of Heerlen wrote:

Ingrid wrote:

Mmm welke van de 3 was dat dan? Wij zijn vanuit het zuiden om 11 uur vertrokken richting A'dam (concert III), stonden om ongeveer 1330 in de rij en zijn eigenlijk met gemak, joggend op 5 meter van het podium terechtgekomen

Dat is ook mijn ervaring. We waren er beide dagen zo rond half twaalf, was geen enkel probleem om in het voorste vak te komen. Je zou het lopend nog geredhebben. Ik kan alleen maar hopen dat het dit jaar niet opeens veel vroeger wordt !

Waren er meer vakken dan? Whaha, dan stonden we waarschijnlijk wel in eentje.

We stonden namelijk wel langs de loopbrug, waar ze telkens overheen liepen.

Ik doelde eigenlijk op het middelste vak.

Maar ik teken voor net zulke plaatsen als de vorige keer, had een superzicht.

Haha, ik bedoelde inderdaad gewoon 'het vak', waar de hekken omheen stonden en waar je een stempel krijgt als je er even uit wilt. Er was inderdaad nogdie cirkel in het midden, daar heb ik de eerste keer gestaan vanaf halverwege het concert (niet helemaal vooraan) maar ik vond het daar erg druk, er werd veelgeduwd. De tweede keer ben ik daarom ook aan de buitenkant bij de catwalk gaan staan en daar gebleven. Was ook superzicht en de mannen heel dichtbij!

Oh ja, dat is ook zo. Wij hadden ook een stempel. Nu je het zegt.

Is ook alweer 4 jaar geleden, m'n geheugen gaat soms niet meer zo ver.

is nu ook weer: twee veldvakken? 1 die vlak bij het podium is en na verloop van tijd wordt gesloten?

Vind het jammer dat het alleen verkoop via internet/ telefoon is. Had toch charmes: vroeg op, in de kou wachten in alle vroegte en mensen die zich afvroegenwaarom dat was. En het was eerlijker: toen wist je: ik ben vroeg en heb waarschijnlijk dus veldkaarten. Nu begint alles ineens met gevaar van overbelastelijnen en srevers als mogelijk gevolg.

Als ik had geweten dat een betalend lid voorrang had gehad had ik dat gedaan. Ach leer voor de volgende keer.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.