Jump to content

NL Post: Wie zal er in het voorprogramma komen

Recommended Posts

Discuseer hier over het voorprogramma.

Wat zouden jullie graag willen zien, waarom en waarom niet.

En klopt het dat het voorprograma altijd zo slecht is (vind ik wel namelijk....)

Volgens de officiele U2 bronnen zijn dit de bands die gebruikt gaan worden voor het voorprogramma.

Wie waar gaat optreden is nog niet bekend.

Glasvegas, Elbow, Kaiser Chiefs, Snow Patrol and Black Eyed Peas

Klopt het dat het voorprogramma altijd slecht is, vroeg je? Hmmm. nou vorige keer Kaiser Chiefs, Snowpatrol, Killers... zijn nu allemaal grote jongensgeworden. Behalve Kelis, (die was echt slecht), vind ik eigenlijk de vp's altijd wel goed. Het U2 publiek is gewoon heel moeilijk op te warmen, zelf bijKaiser Chiefs, waren de reacties van het publiek heel lauwtjes.

Ik vind best dat we wel wat enthousiaster miogen zijn over de bands die U2 voor ond heeft uitgezocht. Black Eyed Peas bijvoorbeeld, zou ik helemaal niet ergvinden. Zelfs als het niet je smaak is, het is toch een vrolijke, enthousiaste band. Als iedereen een beetje meedoet wordt het best gezellig...

• Subscriber

het verschilt heel erg . Ze hebben goede en slechte voorprogramma's gehad .
Onder de slechte versta ik niet alleen Kelis maar bijvoorbeeld ook Fatimah mansions en die einsturtzende neubauten.
En de betere waren idd the Killers , tThe kaiser Chiefs en om niet te vergeten Skunk Anansie

Jullie hebben gelijk - mijn algemene opmerking over SLECHT was misschien niet helemaal terecht.
Killers en TKF waren zeker de moeite waard.

Maar heb ook al vaker gehoord dat er in het buitenland vaker betere bands staan dan gemiddeld in NL.

Nadeel is dat je na een hele dag wachten en vermoeide benen gewoon wil zien waar je voor komt

U2

• Subscriber

idd allemaal waar....

bij U2 weet je zeker (enkele uitgezonderd, die mee moesten of zo...hahahaha) dat iedereen uit zijn dak gaat....

skunk anansie....vond het wel ff schrikken...hahahahaha

en ja, die vermoeide benen.....tijdens voorprogramma denk ik toch: hoe leuk ook...opzouten....:-)))

als U2 begint voel je je benen niet meer....

en daarna.....had gewoon moeite met de koppeling huiswaarts....LOL

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...